Ja til levende tribunekultur. Fansen reaksjon på utestengelsen
Collapse
X
-
Det gjelder begge veier. Det er vel ikke første gang LSK går knallhardt ut med harde straffer for så å snu i ettertid. Hva er poenget med å gi straff den ene dagen for så å å kontakte de involverte dagen etter og gi en helt annen straff? Hadde vært litt mer logisk å kontakte de personene det gjelder først. Straffesaker pleier å ende med utmåling av straff, ikke begynne med det...Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteilKommentar
-
Som Kjernen/TT-medlem kunne det ikke falle meg inn å støtte KFL i denne saken. Hvis KFL aksepterer å ha et ansvar for alt som skjer på tribunene får dette være KFLs problem. Kjernen er ikke ansvarlige for hva supporterne gjør til enhver tid. Om noen av RBK-supporterne blusser, for eksempel, er det en privatsak mellom blusser og ordensmakt, pluss mellom klubb og forbund; Kjernen aksepterer ikke å bli stilt til ansvar for det. Det virker som om KFL på sin (deres) side aksepterer å ha ansvar for alt som gjøres av alle supportere på deres tribune, hjemme og borte. Da har dere laget et problem for dere selv. Det kan jeg på ingen måte sympatisere med.***Større baller enn vett***Kommentar
-
Det kan faktisk hende at de har sett litt på saken og har sett sin egen straffeutmåling for håpløs å være, med tanke på kjipe konsekvenser for dem selv... Dog kun spekulasjoner.Kommentar
-
Enøyd i de blindes dal.Kommentar
-
Jeg må bare legge inn denne her og... Her får man støtte helt ifra Istanbul!
Kim
Styremedlem KFLKommentar
Kommentar