Jeg er drittlei av å synge "x-ogtredve år", så skal vi prøve på "trettiåtte år" fra nå av? Enig!
xxx år, og rekorden står
Collapse
X
-
Stikkord: Ingen
-
Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Last edited by Stray Cat; 06.11.2011, 05:17.For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
-
Neida, neste år kan vi synge "nesten førti år" Men året etter er vi fucked, så vi får nesten håpe på nedrykk...Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Sangen er ikke identisk som the Police sin tenkte nok Puff Daddy for noen år tilbake også. Men det funka for han. Synes det er en godt kamuflert hjelpestavelse og trist om vi skal skrinlegge en god sang pga en hjelpestavelse. Heldigvis har vi god tid på oss til å finne noe bedre.Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
-
Klarer vi å få til å synge førr?Petter Ø - Kreativ Kanaris
http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401Kommentar
-
Hvorfor ikke bare: Før-ti-åår, og rekorden står? Må vel ikke være 5 stavelser i den setningen? Prøv å syng det for dere selv så hører dere at det ikke blir så værst***Større baller enn vett***Kommentar
-
Det enkle er ofte det beste:
"over førti år,
og rekorden står"Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
"Alt for mange år,
og rekorden står"
"Nesten hundre år,
og rekorden står"NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
kanskje vi bør fokusere på den 38 / åtte og tredve sessongen først.. så får vi få med nok folk til å synge og støtte og kanskje laget klarer seg til sessong 39 og 40 etc etc... jeg tar gjerne denne diskusjonen den dagen det er garantert at det er aktuelt!*Kjempe gutta fighte gutta!!*
-RagnarRock-Kommentar
Kommentar