Sleng den ut på iTunes så du får alle podcastene samla på ett sted
Kanari-Fansen Radio
Collapse
X
-
Petter Ø - Kreativ Kanaris
http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401Kommentar
-
Nye episoder vil også bli linket til i første innlegg her i denne tråden. Igjen: tusen takk for alle gode tilbakemeldinger! Spre linken, og spre ordet!Stolt programleder av Kanari-fansen Radio!
Episodene ligger på iTunes og kfl.noKommentar
-
Har tilbragt ettermiddagen hjemme sammen med litt feber og fru influensa, men dette var gull! Utrolig kult at dere har fått til et såpass imponerende intervju med Mykle! Rett og slett klasse!Hilsen Anders
Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namnKommentar
-
Herlig opplegg. Gleder meg til mer av dette!Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Vil du abonnere rett i iTunes kan du følge denne linken: http://itunes.apple.com/no/podcast/k...st/id507895454Last edited by gorken; 10.03.2012, 08:48.Stolt programleder av Kanari-fansen Radio!
-
Podcasten har sneket seg til førstesiden av "New & Noteworthy" kategorien i iTunes!
Ris/ros, spørsmål og/eller forslag til programmet kan sendes til Morten og meg på: podcast@kanari-fansen.noStolt programleder av Kanari-fansen Radio!
-
Ubestridt kaninutstilling i Hokksund.Kommentar
-
Flunkende ny episode er klar fredag kveld! Gæl og Spnt holder det de lover, og gjestene i andre episode er ingen ringere enn Ronnie Hallèn og Magnus Haglund. Spørsmål dere vil stille disse to, eller andre forslag til programmet forøvrig, kan sendes til Gæl og meg på podcast@kanari-fansen.no
Håper det smakerStolt programleder av Kanari-fansen Radio!
-
FOR et intervju det ble med Rønnern! Med-kanaris; gled dere!
Satser videre på at intervjuet med Magnus Haglund blir supert! Ikke glem at spørsmål til Haglund eller oss kan sendes til podcast@kanari-fansen.no!
Rimmende glassmaneter!!Stolt programleder av Kanari-fansen Radio!
-
FOR et intervju det ble med Rønnern! Med-kanaris; gled dere!
Satser videre på at intervjuet med Magnus Haglund blir supert! Ikke glem at spørsmål til Haglund eller oss kan sendes til podcast@kanari-fansen.no!
Rimmende glassmaneter!!
Blei det noe av forslaget mitt? Gleder meg til å høre litt høykvalitets radio igjen!Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.Kommentar
-
Kommentar
-
Har vært så heldig å få sneket meg til en preview av den nye utgaven og det var en kjapp time. For en mann Magnus Haglund er, jeg tror jeg begynner å bli foreLSKet! Mangler det bare at KFLs webfolk får lagt den ut, bare timer igjen til seriestart nå, denne må ut til folket!Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Så Rønnern sin oppdatering på fjesboka, tenkte endelig nye episode og helte i et glass med whisky og satt meg til rette for å høre på dere deilige herremenn, med deilige mannegjester. Men så finner jeg ut til min store forferdelse at Rønnern kun driver med teasing, ekkel teasing.. Så jeg bælmer whiskyen og går slukkøret til sengs... Uten de deilige stemmer...Kommentar
-
Så Rønnern sin oppdatering på fjesboka, tenkte endelig nye episode og helte i et glass med whisky og satt meg til rette for å høre på dere deilige herremenn, med deilige mannegjester. Men så finner jeg ut til min store forferdelse at Rønnern kun driver med teasing, ekkel teasing.. Så jeg bælmer whiskyen og går slukkøret til sengs... Uten de deilige stemmer...Kommentar
-
Kommentar
Kommentar