Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Nå har jeg endelig klart å få podcasten på mobilen og fått hørt gjennom programmet. Godt jobba, gutta. Gode intervjuer denne gangen, som sist og forventningene til neste stiger stadig.
I tillegg kom forklaringen på hvem som har jinxa kampen. Ronnie du får aldri mer hause opp spillere dagen før kamp. Nå trenger vi i hvert fall ny spiss! :-)
For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!
Fikk somlet meg til å høre på de to første episodene for et par dager siden, og jeg må bare takke for fantastisk podcast! Nå har jeg lagt til abonnement via Instacast på iPhone.
Mikrofonmikkingen ble bedre i andre episode etter at det var litt mye høyre/venstre på programlederne i den første episoden.
Veldig bra valg av intervjuobjekter og morsomme samtaler! Mykle har alltid gode historier, og Ronnie er klin kokos på en herlig måte.
Og som andre har sagt: Haglund... for en mann!
I dag har Morten og jeg intervjuet Frode Kippe midt i søpla-land. I morgen skal vi intervjue den voksne ringreven Jan Jensen, før episoden blir gjort tilgjengelig i morgen kveld!
Kanari-fansen radio ruller videre! Denne gangen med en gjesteprogramleder, da 50% av redaksjonen for tiden er bosatt i Istanbul! Dagens gjest fra klubben er Espen Nystuen, og vi tar veldig gjerne i mot spørsmål til hvår gjest, og til oss. Disse kan sendes til podcast@kanari-fansen.no!
Episoden vil være klar i morgen ettermiddag/kveld her, eller i iTunes. (husk å subscribe og gi oss en vurdering!)
Svarte f***, jeg kommer jo ikke til å få jobbe noe mer med podcast nå. Fantastisk debut av Ronnie! Kongeintervju med Espen Nystuen som nesten seiler opp som favorittspilleren min etter dette, og jævlig latterlig småprat under og mellom og etter innslagene.
Kommentar