Kan rapportere om at Espen Nystuen mente dette var noe av det merkeligste han har vært med på...
Kanari-Fansen Radio
Collapse
X
-
Kommentar
-
Synes dere klarte dere bra alle mann alle! Eneste feilen for meg, er at jeg ikke hadde hørt de tre første enda - snakk om feilprioritering av tiden min... Skylder på meg selv og tar en løperunde rundt huset i straff.Kommentar
-
Gleder meg som en unge til å høre denne. Tror kanskje Rønnern klarer å kave seg opp til brystet på Macho. Blir nesten som å hoppe etter Wirkola.Kommentar
-
Kommentar
-
Jeg og Ronnie er i slag, og flesker til med femte episde av Kanari-fansen Radio! Episoden vil ligge på kfl.no/iTunes innen Fredag. Ukens gjest er Erling Knudtzon, i en litt merkelig "bossanova-spessial"!!
Har du et spørsmål du gjerne vil stille Erling, Rønnern eller meg? Gå inn på Kanari-Fansen Lillestrøm sine facebooksider, og kommenter i saken som omhandler morgendagens intervju!
- Rønny og MariusStolt programleder av Kanari-fansen Radio!
Episodene ligger på iTunes og kfl.noKommentar
-
Episode fem er straks klar og vil legges ut i sekstiden! Følg med på kfl.no! Det ble et forrykende intervju med Erling. Sendingen inneholder også et bonusklipp Bossanova spesial!
edit: litt tekniske problemer, og helpdesk tar ikke telefonen, så opplastingen drøyer litt. Satser på at alt er på plass i løpet av kvelden.
- SpntLast edited by Spntneous; 26.07.2012, 18:12.Stolt programleder av Kanari-fansen Radio!
-
Følk har vel ikke blitt lunkne til produktet? Laber respons her, synes jeg, på en dritmorsom episode! Erling var jo helt konge! "Det er noe med Nicolay Solberg som bare skriker mobbeoffer..."Kommentar
-
Sikkert fordi det var litt dårlig lyd kvalitet på denne episoden, så folk ikke fikk med seg alt men håper dere fortsetter med å stille spillerne noen spm etter intervjuLSK i med- og motgang <3
Støtt FuglaTifo, SMS "KANARI TIFO" til 2401 og støtt med 30kr, eller sett inn valgfritt beløp på Kontonr: 1286.48.69740 -merk med tifoKommentar
-
Fabelaktig episode som jeg selvsagt har fått med meg. Venter spent på neste!Kommentar
-
Har dog ikke hørt siste episoden enda.Last edited by Uwes disippel; 30.07.2012, 21:57.Kommentar
-
(kan være at det har noe med intervjuobjektene og ikke intervjuerne å gjøre)
Kim
Styremedlem KFLKommentar
-
IppTusen takk for gode ord. det at vi i det hele tatt gidder å lage podcast er jo avhengig av tilbakemeldinger; både på godt og vondt. Jeg vil sende en takk til alle dem som tør fortelle oss hva vi bør gjøre bedre. Lydkvaliteten i denne episoden slipper vi unna, siden vi nevnte det avslutningsvis. Men: vi setter store pris på alle tilbakemeldingerStolt programleder av Kanari-fansen Radio!
-
For meg er LSK radio(podcast), på lik linje med TL runden, ett lyspunkt i hverdagen. Fryktet en periode at produktet skulle bli levert like regelmessig som rød uka til Nicole Richie, men nå har dere virkelig fått dreisen, og det gleder meg
Syns Rønnern har tatt vikariatet på strak arm, og ser ikke bort fra at deres duo redaksjon fint kan utvides til en trio
Stå på, og kjør hardt!!!
Dette prosjektet glederKommentar
-
Intervju med Erling var ny olympisk rekord! Resten kunne ha blitt klippet ned så episoden ble 30 minPetter Ø - Kreativ Kanaris
http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401Kommentar
-
Petter Ø - Kreativ Kanaris
-
Kommentar
-
Petter Ø - Kreativ Kanaris