hbk - LSK
Collapse
X
-
Vi var 1000 mann i Hønefoss at en blir tatt for MISTANKE om narkobruk og en flyr på en meget provoserende Hønefoss supporter så syns jeg dette var veldig lite og skrike om... Greit at det var mye flatfyll men jeg hadde frykta mye mye verre en dette... Stor takk til Kfl og Ufc for eksemplarisk oppførsel og stor stemmning.....Kommentar
-
Har en mistanke om at han ikke var den eneste med store pupiller i gårPetter Ø - Kreativ Kanaris
http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401Kommentar
-
Så kampen på TV i går. Må gi KFL/UFC og alle andre som var tilstede ros for fantastisk oppmøte og for å skape fantastisk ramme rundt kampen. Dette var en serieåpning mot det gråeste laget i TL, på den døveste arenaen i i TL. Alle fuglafans gjorde dette til en verdig premiere i vår toppdivisjon. Enkeltepisoder har det vært i alle år, men det store bildet vitner om engasjement rundt en klubb som har prestert RÆVA i snart 5 sesonger. DET er mye verdt det! Keep it up!Kommentar
-
Så kampen på TV i går. Må gi KFL/UFC og alle andre som var tilstede ros for fantastisk oppmøte og for å skape fantastisk ramme rundt kampen. Dette var en serieåpning mot det gråeste laget i TL, på den døveste arenaen i i TL. Alle fuglafans gjorde dette til en verdig premiere i vår toppdivisjon. Enkeltepisoder har det vært i alle år, men det store bildet vitner om engasjement rundt en klubb som har prestert RÆVA i snart 5 sesonger. DET er mye verdt det! Keep it up!Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.Kommentar
-
Jeg velger å fokusere på at de aller aller fleste av de 1000+ Lillestrømsupporterne representerte byen og klubben på en meget god måte. Vi dominerte pubene, byen og stadion. Takk til alle som bidro!
Peter Werni som capo!!Kommentar
-
Må jo være jævli kjipt å alltid fokusere på det negative? Leiter man, finner man noen små episoder i forbindelse med hver eneste match. Det så ikke særlig pent ut da et medlem av supporterklubben måtte hjelpes opp fra bakken og støttes videre mot stadion, nedspydd og dritings heller.
Jeg velger å fokusere på at de aller aller fleste av de 1000+ Lillestrømsupporterne representerte byen og klubben på en meget god måte. Vi dominerte pubene, byen og stadion. Takk til alle som bidro!
Peter Werni som capo!!Petter Ø - Kreativ Kanaris
http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401Kommentar
-
Må jo være jævli kjipt å alltid fokusere på det negative? Leiter man, finner man noen små episoder i forbindelse med hver eneste match. Det så ikke særlig pent ut da et medlem av supporterklubben måtte hjelpes opp fra bakken og støttes videre mot stadion, nedspydd og dritings heller.
Peter Werni som capo!!
Helt enig i at de aller aller fleste av over 1000 Kanaris oppførte seg eksemplarisk, STOR cred til de! Men syns samtidig at man ikke skal skyve unna det du kaller "små problemer", gjør man dette er jeg redd det vil være mer enn "små problemer" utover i sesongen....Kim
Styremedlem KFLKommentar
-
Man kan si hva man vil om stemningen i går, men for spillerne så gjorde vi nok en utrolig god jobb. Dette varmer!
Sitat Jesper Westerberg:
Vill passa på att tacka alla fansen för ert stöd igår! Med den stämningen på bortaplan så kan jag inte vänta tills hemmapremiären på söndag!!!Kommentar
-
Var glissent på feltet til HBK... Skuffende dårlig oppmøte av de som kommer fra Hønefoss. Dem skal få ett tips av meg gratis - vent med å bygge ut neste langside! + for god kiosk og toalettfasiliteter på hovedtribuenen.Kommentar
Kommentar