PA-anlegget på Åråsen har jo ugudelig høy lydstyrke. Frykter at det kan bli enda verre enn på Lerkendal, der griseremjinga over PA-anlegget fullstendig raserer stemninga.
LSK - RBK, Åråsen 1. april
Collapse
X
-
Og visuelt var Kjernen veldig bra til tider, Kanarifansen ok. Det visuelle fra KFL var jo helt utrolig bra borte i Hønefoss.
Håper å unngå kommentarer som "bidra sjøl" osv. Dette er bare ment som et objektivt innspill fra en person som fortsatt håper på best mulig tribuneliv på Åråsen, uavhengig i om jeg ikke alltid velger å stå på feltet lenger!
Synes det er synd at plasseringen på feltet og utformingen på taket skal ødelegge så mye for lyden...Kommentar
-
Det du sier, veiron, tyder på at Vestfold er inne på noe. For det er ikke noen sjanse for at Kjernen var bedre enn oss på søndag. Noe av det beste vi har hatt på hjemmebane på lang, lang tid. Ergerlig om værforholdene fucka det opp for resten av stadion.Kommentar
-
Det er forøvrig helt for jævlig å sitte på Åråsen når man spiller mot RBK og vif. På søndag var det flaks for enkelte trøndere og/eller meg at jeg har blitt sindigere med årene. Det er faenmeg bare i Norge man kan oppleve å sitte på tribunen på sin egen hjemmebane og høre motstandersupportere juble som rabiate rett foran seg og ved siden av. Og ikke minst høre "fy faen LSK er ræva!" og annen drit mot klubben/spillerne våre.
Er tilbake på KFL feltet mot Søpla, det er helt klart!Kommentar
-
Det er forøvrig helt for jævlig å sitte på Åråsen når man spiller mot RBK og vif. På søndag var det flaks for enkelte trøndere og/eller meg at jeg har blitt sindigere med årene. Det er faenmeg bare i Norge man kan oppleve å sitte på tribunen på sin egen hjemmebane og høre motstandersupportere juble som rabiate rett foran seg og ved siden av. Og ikke minst høre "fy faen LSK er ræva!" og annen drit mot klubben/spillerne våre.
Er tilbake på KFL feltet mot Søpla, det er helt klart!
I midten på sittan er det en del sponsorer som har sesongkort og deler ut til motstanderfansen var vel det det endte med..Kommentar
-
Om det høres jævlig ut på tv med at man hører forsangeren innimellom gir jeg beng i. Vi er der for å gi best mulig support til de på banen. Ikke til de som ser på hjemmeKommentar
-
Jeg tok det opp på medlemsmøte uten at man ble noe klokere av det. Skal det bli en stopp på det frykter jeg dessverre at det må skje en episode før noen tar tak i det for alvor.
I midten på sittan er det en del sponsorer som har sesongkort og deler ut til motstanderfansen var vel det det endte med..Kommentar
-
Satt på felt P (?) foran UFC (?) i 09 mot Stabæk (har tinitus enda ) og den familien i blå drakter som kom og satte seg der, ble pent flytta til bortefeltet. Slik må det bli mer av.Kommentar
-
Ingen skal fortelle meg at de nederste radene på felt M er for sponsorer. På søndag var jeg dessverre hjemme med influensa, men i 2011 var det en rekke rbk'ere der som fullt utstyr med drakt, flagg og guden vet hva de ikke hadde med seg. Slikt må det gå an å luke ut.
Satt på felt P (?) foran UFC (?) i 09 mot Stabæk (har tinitus enda ) og den familien i blå drakter som kom og satte seg der, ble pent flytta til bortefeltet. Slik må det bli mer av.
2. Ja, var vel en grunn for at dem ble flytta da. Kanskje det burde bli en sitte/stående gjeng på M feltet slik at alle der blir flytta?Kommentar
-
Helt enig.For oss som sitter på felt c var dette den beste stemninga på flere år.Jeg tror ikke jeg hørte RBK tydelig og godt en eneste gang.Dere pissa på bortefansen etter alle kunstens regler og det var så høyt at selv sittetribunen ble med og sang.Det er lenge siden har skjedd.All kred for søndagens stemning!Kommentar
-
Men jeg helt enig i at man bør holde av et felt for de med rbk dritt og andre lags dritt på felt J.Kim
Styremedlem KFLKommentar
-
Kommentar
-
Sangdel av forumet
Hvor finner jeg sangdelen av forumet? Stod på feltet mot bartene, hørte det ble dratt i gang en ny sang (i hvert fall for meg) hadde lyst til å synge med men klarte ikke å oppfatte teksten. Finnes det virkelig en sangdel her hvor det er mulig å få lest gjennom tekstene på forhånd?Kommentar
-
Hvor finner jeg sangdelen av forumet? Stod på feltet mot bartene, hørte det ble dratt i gang en ny sang (i hvert fall for meg) hadde lyst til å synge med men klarte ikke å oppfatte teksten. Finnes det virkelig en sangdel her hvor det er mulig å få lest gjennom tekstene på forhånd?Kommentar
-
Etter å ha sett igjennom en del opptak viser det seg at vi har mye å gå på. Toppnivået var bra, men resten på det jevne. Ingen av de nyere sangene trykket. Her må det massiv kampanje til før søpla hjemme hvis vi ikke skal bli pissa på. Nå er det på tide med flyers ved oppgangene med noen få velvalgte ord og tekster til de nye sanga. Alle må bidra skal det bli noe saker, ikke bare rundt forsangerfeltenePetter Ø - Kreativ Kanaris
http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401Kommentar
-
Kanskje kjøre på det trygge mot vif. Sanger som er skikkelig innøvd. Og heller satse på det visuelle uttrykket. Som hopping/ klapping etc på de sangene "alle " kan.Kommentar
-
Hvis man ser tilbake på de kampene som har vært store stemningsmessig så har de stort sett inneholdt gjennombruddet til de sangene vi har idagPetter Ø - Kreativ Kanaris
http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401Kommentar
Kommentar