lage marinade av klanen

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Skinke
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2007
    • 3914

Stemningstråd lage marinade av klanen

Alt av klisjéer kan droppes. bare vær der, eller dø!
    Daukjøtt Felt C
  • glasgow
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jan 2007
    • 1252

Som vanlig har kamputfallet alt og si her. Tar vi ledelsen går det av seg selv. Ligger vi under er det Klanen som drar.
    Fakta rett og slett.

Kommentar

• Macho-Morten
      Ikke KFL-styremedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Aug 2005
      • 2687

Man kan ikke hvile på laurbæra av den grunn. Hvis folk begynner å tro at noe som helst går av seg selv, taper vi tribunekampen uansett utfall. Man MÅ ta ansvar og dra i gang seg selv og folk rundt seg.

(Og taper vi kampen, er det enda viktigere å gi alt for å i det minste gå ut med stil. Men det skal jo ikke bli aktuelt denne gangen!)

Kommentar

• knut
        Make knut Great Again
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Dec 2006
        • 9564

Opprinnelig skrevet av Macho-Morten
        Man kan ikke hvile på laurbæra av den grunn. Hvis folk begynner å tro at noe som helst går av seg selv, taper vi tribunekampen uansett utfall. Man MÅ ta ansvar og dra i gang seg selv og folk rundt seg.

(Og taper vi kampen, er det enda viktigere å gi alt for å i det minste gå ut med stil. Men det skal jo ikke bli aktuelt denne gangen!)
        Lævvbærprat. Glasgow har fasit. Feltet er infisert av motgangsøsters

Leder/vinner vi, blir det bra. Tapær vi, blir det skit.

Kommentar

• glasgow
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jan 2007
          • 1252

Opprinnelig skrevet av knut
          Lævvbærprat. Glasgow har fasit. Feltet er infisert av motgangsøsters

Leder/vinner vi, blir det bra. Tapær vi, blir det skit.

hehe. Snakker bare av 25 års erfaring på Åråsen.
          Desverre er ikke alle like fornøyd med tap/uavgjort.
          Kall det gjerne medgangsupportere, meg inkludert. Men faktum er at stemningen daler når laget ligger under. Da synger bortesupporterne høyere/bedre. Dette er vel ikke noe fasit, snarere enkel logikk.
          Last edited by glasgow; 10.04.2012, 09:15.

Kommentar

• glasgow
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jan 2007
            • 1252

1. Tidstjuvradd

Join DateApr 2006LocationOsloPosts1,505
            Kan ikke stå med klanen i denne matchen her, skal ha med meg noen andre fra familien. Hvor på tribunen er det best å kjøpe billetter da? Og det er vell ingen krise å gå med bortesupporter klær?

Today, 07:40 #13
            JohnF

1. Hönan Agda

Join DateJul 2007LocationLøkka/228Posts953

Originally Posted by enga
            Kan ikke stå med klanen i denne matchen her, skal ha med meg noen andre fra familien. Hvor på tribunen er det best å kjøpe billetter da? Og det er vell ingen krise å gå med bortesupporter klær?

Mje...sist jeg satt på familietribunen ble jeg spytta på, og jeg fikk en snusboks i bakhuet på reis-opp-hvis-du-er-Vålenga. Da satt jeg på den mest familievennlige tribunen de hadde visstnok (langsida du ser til høyre når du står på bortetribunen).

1. Today, 10:12 #14

1. Join DateApr 2006LocationOsloPosts1,505

Originally Posted by JohnF
            Mje...sist jeg satt på familietribunen ble jeg spytta på, og jeg fikk en snusboks i bakhuet på reis-opp-hvis-du-er-Vålenga. Da satt jeg på den mest familievennlige tribunen de hadde visstnok (langsida du ser til høyre når du står på bortetribunen).

Er bare en ting å gjøre da, ta igjen. Hehe. Uansett takker for svar. Da prøver jeg å kjøpe billetter på langsiden til høyre for klanen. Så nærme som mulig. Så får jeg vurdere om supportereffekter blir hjemme denne kampen.

Håper LSK tar tak i dette. Snakker ikke om spytting og snuskasting. Men at vif supportere kjøper bill på langsiden.

Kommentar

• *46*

Opprinnelig skrevet av glasgow
              Håper LSK tar tak i dette. Snakker ikke om spytting og snuskasting. Men at vif supportere kjøper bill på langsiden.
              Jeg håper vi unngår å se dem på andre steder enn bortetribuna, men jeg tviler sterkt. Kommer til å bli en drøss med klansfolk i full klovnedrakt på LT-tribuna. En dag så kommer det nok til å smelle, ikke fra meg, men det finnes nok andre som er langt mer hissige.

Kommentar

• gutt94
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Mar 2007
                • 3273

Opprinnelig skrevet av *46*
                Jeg håper vi unngår å se dem på andre steder enn bortetribuna, men jeg tviler sterkt. Kommer til å bli en drøss med klansfolk i full klovnedrakt på LT-tribuna. En dag så kommer det nok til å smelle, ikke fra meg, men det finnes nok andre som er langt mer hissige.
                Dette ble tatt opp på medlemsmøte på Martins. Noe av grunnen til vi opplever vif supportere på langsiden er sponsorer. Sponsorer får biletter og gir til sine ansatte, dermed kan det komme vif supportere på langsidene.
                KnutHSolberg

Kommentar

• glasgow
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Jan 2007
                  • 1252

Opprinnelig skrevet av gutt94
                  Dette ble tatt opp på medlemsmøte på Martins. Noe av grunnen til vi opplever vif supportere på langsiden er sponsorer. Sponsorer får biletter og gir til sine ansatte, dermed kan det komme vif supportere på langsidene.

Sponsor bill må vi desverre leve med. Problemet er når man selger bill til bortesupportere, spes vif / rbk overalt på stadion. Mot RBK VAR det jo flere rbk på alle tribunene.

Og hvor dumt det enn høres ut, kan man i det minste nekte vif supportere å ha på synlige supporter effekter. Det er tross alt en høyrisikokamp.

Kommentar

• *46*

Opprinnelig skrevet av gutt94
                    De stedene jeg ser de mest markante VIF'erene, er neppe sponsorbilletter. Lavt nede på tribuna eller plasser man vet det ikke er sesongkort i nærheten av seg, men okupert av mennesker i klovnedrakt - det er neppe mennesker som har fått billetter av sponsorer. Disse burde geleides pent og pyntelig til bortefeltet. Ønsker dem å sitte på langside, legg igjen skjerf og klovnedrakt hjemme og oppføre seg som folk. Dette er ikke søpla sin fest, men vi som skal ha party.

Kommentar

• glasgow
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Jan 2007
                      • 1252

Opprinnelig skrevet av *46*
                      De stedene jeg ser de mest markante VIF'erene, er neppe sponsorbilletter. Lavt nede på tribuna eller plasser man vet det ikke er sesongkort i nærheten av seg, men okupert av mennesker i klovnedrakt - det er neppe mennesker som har fått billetter av sponsorer. Disse burde geleides pent og pyntelig til bortefeltet. Ønsker dem å sitte på langside, legg igjen skjerf og klovnedrakt hjemme og oppføre seg som folk. Dette er ikke søpla sin fest, men vi som skal ha party.

Helt enig med deg her. Håper også det er vi som får party ;o)

Kommentar

• Kanariz
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • May 2005
                        • 2507

Pattaya Pattaya Pattaya LILLESTRØM!

Her skal det rett og slett bli et helvete, drit i resultatet, syng som faen!

Tenk en ting; Jo høyere du synger, jo bedre spiller fugla! Lats go fuckings mental!

Kommentar

• Kanariz
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • May 2005
                          • 2507

Morsomt å høre på tv2 zebra at klanen synger "Bli med å hoppe hvis du elsker vålenga, shalalala lalala". Mangler bare at de skaffer seg tromme nå.

Kommentar

• Jørn
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Dec 2006
                            • 659

Fjerna nettopp en kar fra vennelista mi på facer'n som skreiv "vålerenga+hjerte" i statusen sin. IT'S ON!
                            Trommer er for bønder

Kommentar

• Serbern
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Apr 2006
                              • 5496

Ler så jeg griner...

Kommentar

• magnuslt
                                Seniormedlem
                                Forumonanist
                                • Oct 2011
                                • 213

Opprinnelig skrevet av Serbern
                                HAHAHAHA!! Dagens.

Kommentar

• Uwes disippel
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Apr 2006
                                  • 6039

Opprinnelig skrevet av Serbern
                                  Moralens vokter. Stå på mann, vi føler med deg!

Kommentar

• Vestfold Kanaris
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Oct 2004
                                    • 4583

Opprinnelig skrevet av Kanariz
                                    Morsomt å høre på tv2 zebra at klanen synger "Bli med å hoppe hvis du elsker vålenga, shalalala lalala". Mangler bare at de skaffer seg tromme nå.
                                    Samme melodi, tatt i bruk av enga 5 år etter oss med teksten: Står u stille er u ikke vål****.
                                    LOUD
                                    PROUD
                                    ULTRA

Kommentar

• glasgow
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Jan 2007
                                      • 1252

Lillestrøms second goal in the 2006 derby against rubbish Vålerenga signed by Robbie Koren

Kan vi håpe på reprise av 2006. Bra trykk og fullt hus. Dårlig kvalitet, men får ståpels hver gang.........

Kommentar

• bjarmann
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Sep 2005
                                        • 3030

Opprinnelig skrevet av glasgow
                                        http://www.youtube.com/watch?v=1wCSv6MuxYY

Kan vi håpe på reprise av 2006. Bra trykk og fullt hus. Dårlig kvalitet, men får ståpels hver gang.........
                                        Jeg får ståpels på ståpikken av den der jeg. Måtte det skje på Søndag igjen
                                        I år så tar vi alt

Kommentar

Working...