lage marinade av klanen
Collapse
X
-
Kommentar
-
De er jo bydels-ROTTER!!!, bare å se tilbake på hvordan banner de hadde mot kapteinen til strømsgodse.. Makan!! Jævla søpplefolk, håper de brenner i hælvete!! Må le når de kaller oss bønder, er jo bønder/drittunger/ensligemødre klanen består av!!
Arrogante jævler som kom sprutende ut av ræva til mor si!!LSK i med- og motgang <3
Støtt FuglaTifo, SMS "KANARI TIFO" til 2401 og støtt med 30kr, eller sett inn valgfritt beløp på Kontonr: 1286.48.69740 -merk med tifoKommentar
-
Samma kan det faen meg værra! Men jeg vet ikke hva som er værst jeg av og bli kalt for en bydelsrotte eller og Synge
"Drep dem V***nga, drep dem" Kamp inn og kamp ut. Faen meg makan til hva folk skal henge seg opp i...Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
RB har litt om det: http://www.rb.no/lsk-magasinet/article6011613.eceLasseNKommentar
-
Når man tror de ikke kan drite seg ut mer, så setter de ny rekord i lavmål.
RB har litt om det: http://www.rb.no/lsk-magasinet/article6011613.eceDet er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Enig, kun forsøk på humor. De bommet forøvrig skikkelig, for det finnes nemlig ikke artig.Kommentar
-
Å herre, nå må vi ikke delta i verdensmesterskapet i hårsår. Dette er enkel humor fra Klanskallene, ikke noe mere. Forventer at vi gjør noe tilbake i løpet av kvelden/natta.
Det når jo nye høyder når man skal dra i 22. juli.
Det Kenneth Kvebek sier her syntes jeg blir å dra det forlangt: "– Det er også veldig dårlig timing med tanke på den rettssaken som starter på mandag. Det er mange som har følelser knyttet til det som skjedde 22. juli."
Spar meg!!Ulster says no!Kommentar
-
Enig, Kvebekk kommer her med skivebom så det holder. Ta det som menn, dette er kun et latterlig dårlig forsøk på humor.Kommentar
-
Denne spøken kan gi mange assosiasjoner. Har ikke mye med hårsårhet å gjøre at noen reagerer. Det har med hva denne symbolikken innebærer for noen.
Godt mulig at gjerningsmenn/kvinnene ikke har innsikt i hva som er gangbar humor, og ikke har kreativitet til noe bedre.
Dette har ingen ting på en fotballbane å gjøre. Punktum!
- Men det er ingen vits å starte noen "krig" for - selvsagt ikke. Er kablene derimot ødelagt bør det politianmeldes og la de ta seg de som må ta ansvar.Kommentar
-
Kan jeg ubeskjedent foreslå at Benny oppnevnes til honorær talsmann for LSK i tilfeller som dette?
Han vil nok komme med utsagn som er en smule mindre politisk korrekte. Men vi trenger jo litt temperatur, gjør vi ikke?Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
Kommentar