Første11ern til LSK er dødsbra!
lage marinade av klanen
Collapse
X
-
Petter Ø - Kreativ Kanaris
http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401 -
-
Det bør vel nevnes at at dagens høydepunkt, var Mykles monolog på kanarikafeen etter treningen.
Vestkantgutter, svensker, eidsvollinger, briter, islendinger og andre ble minnet på det de liker minst.
Hele spillergruppa og trenerteam satt som "skolejenter" så lenge det pågikk.
At Luke filmet det hele med iphonen sin, forteller vel sitt om at engasjementet var til stede ;-) ,
for det eneste han kunne forstå var vel Mykles beskrivelse at han var på "psychiatric ward".
En motivasjons tale av de skjeldne!!!!Last edited by Gjest; 14.04.2012, 18:34.Kommentar
-
Kommentar
-
-
Jeg har hørt snakk om fyrverkeri utenfor vif sitt hotell i natt, samt dette innlegget her på vgd
"Ryktes fra pålitelige kilder om en nedtagga Vif-buss, samt tlf-oppvekking av Vif-spillere i natt og.Virker som om kanari har vært på hevntokt i natt..."
Tommel opp!Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Hvorfor gjøre seg verre enn søpla?
Nedtagging av busser er IKKE kult. Vekking av spillere har jeg ikke ord for.
Noen har sørget for at vi mistet det moralske overtaket foran kampen. Takk skal dere faen meg ha, idioter. Jeg vil tilbringe dagen med å være stolt av klubben min, ikke flau over dere.For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
-
TOMMEL OPP!Kommentar
-
Det bør vel nevnes at at dagens høydepunkt, var Mykles monolog på kanarikafeen etter treningen.
Vestkantgutter, svensker, eidsvollinger, briter, islendinger og andre ble minnet på det de liker minst.
Hele spillergruppa og trenerteam satt som "skolejenter" så lenge det pågikk.
At Luke filmet det hele med iphonen sin, forteller vel sitt om at engasjementet var til stede ;-) ,
for det eneste han kunne forstå var vel Mykles beskrivelse at han var på "psychiatric ward".
En motivasjons tale av de skjeldne!!!!------- Forza Fugla! -------Kommentar
-
Er det fordi samtlige spillere, trenere og materialforvaltere er så neddynket i rødsprit på lørdagskvelden at de ikke klarer å komme i kjørbar stand til søndagskvelden?Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
-
Fordi Barcelona gjør detPetter Ø - Kreativ Kanaris
http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401Kommentar
-
Herlig! Tommel OPP!***Større baller enn vett***Kommentar
Kommentar