lage marinade av klanen
Collapse
X
-
For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
-
Kommentar
-
-
Sto på felt C idag, motsatt side av feltet, mye grunnet at jeg nylig kom hjem fra ferie så fikk ikke billett til feltet, noe som var utrolig bittert. Ikke nok med det så var det klansaper å se både her og der over tribuna, var til og med 3 stykker rett foran meg.
Men nok om det, som vanlig hadde dere god flyt og holdt sangene gående konsant nesten hele kampen. Med en i fleisen etter 35 sekunder er jeg imponert hvordan feltet hentet seg inn igjen. Klanen hadde noen bra støytopper, men 80% av tiden var det KFL/UFC jeg hørte.
Savnet moses og laylaylay, holdt på og fryse ihjel så kan godt hende de ble tatt uten at jeg fikk det med meg, men føler vi bør kjøre alle våre "ess" i kampene her. Moses har et sykt støynivå og ser jevla fett ut, laylaylay vet vi kan bli veldig bra fra Fredrikstad matchen, føler vi bør kjøre det vi er best på i derbykampene.Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
Anders, Tidligere styremedlem KFLKommentar
-
Kamp mot erkefienden og det evige hatlaget. Bakteppet er tragiske 5 hjemmetap på 5 sesonger. Pluss på med 14 seriekamper uten seier, om enn aldri så mye fordelt på to sesonger.
Men et felles Fuglatog til stadion? Ikke faen.Vidar Evje
Kommentar
-
Mykle får mase så mye han vil om at "Tony! Detta er no forbanna idioti! Hvis jeg ville, så kunne jeg samla 400 stykker bak et bænner hvor det stod Mykle-Kanaris.. 400 stykker Tony, det er flere enn dere det Tony, og vi hadde gått ned dit aleine, bare oss, som en gruppe Tony! Men jeg gjøkke det Tony! Tony!"
Fair & square avgjørelse, da de ikke var informert at det ble KFL-banner forran toget. Og redegjørelsen om hvordan det kom til å gå da de fikk vite om det var også alright (en redgjørelse som stemte da de ikke dukka opp). Men bare in-mind; som om de fleste av oss hadde giddi og gått bak et ufc-banner...
(og ja jeg vet at kfl er den offisielle supporterklubben og alt det der)Kommentar
-
Var en helt grei og udramatisk avgjørelse av ufc om å ikke bli med i toget.
Mykle får mase så mye han vil om at "Tony! Detta er no forbanna idioti! Hvis jeg ville, så kunne jeg samla 400 stykker bak et bænner hvor det stod Mykle-Kanaris.. 400 stykker Tony, det er flere enn dere det Tony, og vi hadde gått ned dit aleine, bare oss, som en gruppe Tony! Men jeg gjøkke det Tony! Tony!"
Fair & square avgjørelse, da de ikke var informert at det ble KFL-banner forran toget. Og redegjørelsen om hvordan det kom til å gå da de fikk vite om det var også alright (en redgjørelse som stemte da de ikke dukka opp). Men bare in-mind; som om de fleste av oss hadde giddi og gått bak et ufc-banner...
(og ja jeg vet at kfl er den offisielle supporterklubben og alt det der)
Hvor du får UFC banneret fra vet jeg ikke. Det var ikke det jeg prata om på sangmøte igår.
Men gjort er gjort og spist er spist. Stemningsmessig ødela det ingentingKommentar
-
Tror han mener at vi andre heller ikke hadde giddet å gå bak et UFC-banner.
Jeg syns dette var veldig døvt.
Jeg vet ikke hvem, hva og hvorfor, men jeg er skuffet over at samarbeid ikke er mulig i det som skal være årets Fuglatog.
Og hvorfor folk gidder å gå i det toget når de går hele veien uten å synge, vet jeg ikke... Og dem var det faktisk en del avKommentar
Kommentar