lage marinade av klanen

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Tony
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 4737

Opprinnelig skrevet av knut
    Les en gang til.
    Ser fortsatt ikke hva du skal frem til angående banner såfremt du ikke ville gått bak et banner som ufc hadde laget?

Kommentar

• knut
      Make knut Great Again
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Dec 2006
      • 9564

Opprinnelig skrevet av Tony
      Ser fortsatt ikke hva du skal frem til angående banner såfremt du ikke ville gått bak et banner som ufc hadde laget?
      Jeg sier bare avgjørelsen deres om å ikke stelle dere bak et Kanari-Fansen-banner er lik en hypotetisk situasjon om hvorvidt vi ville stått bak et ufc-banner eller ei. Noe vi ikke ville gjort. Derfor er vi like, og Lillestrøm Sportsklubb-banner hadde vært det beste.

Kommentar

• Tony
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 4737

KFL har da et LILLESTRØM banner som dem kunne brukt. Ingen hadde sagt noe på det.

Kommentar

• knut
          Make knut Great Again
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Dec 2006
          • 9564

Opprinnelig skrevet av Tony
          KFL har da et LILLESTRØM banner som dem kunne brukt. Ingen hadde sagt noe på det.
          Jepp. Men nå prøvde jeg bare å få fram poenger som begrunner avgjørelsen deres og viser at den er fornuftig, men det skakke værra lett, så da gidder jeg ikke mer.

Kommentar

• *46*

Knut og Tony, er ikke dere egentlig enig? Jeg leser det i hvertfall slik...

Kommentar

• Tony
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2003
              • 4737

Opprinnelig skrevet av *46*
              Knut og Tony, er ikke dere egentlig enig? Jeg leser det i hvertfall slik...
              Mye mulig jeg bare er kranglete i dag.

Kommentar

• Grusom B
                Generalissimo Bellisimo
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2003
                • 6248

Det er du din fulle rett til å være, noe annet ville vært usaklig. Dere som var på stadion: På tv var det kun en supportergruppe på stadion, men hvordan var det på Åråsen? Hvem vant tribunekampen?
                Ni principe ni rey...

D10S!

Kommentar

• Frode Thai
                  KFL styremedlem
                  Myklebust Light
                  • Apr 2006
                  • 380

Hva med KFL sitt forslag om at toget skulle bestå av 2 hovedbannere...
                  KFL banneret først med KFLère bak. Lengre bak i toget skulle ultrasbanneret med Ufc`ere bak.
                  Spesielt / smålig at man ikke får til nevnte.

Frode
                  Frode Johansen
                  styremedlem KFL

Kommentar

• Tony
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2003
                    • 4737

Hvorfor fronte gruppene når man er der for klubben? Hvorfor var det ikke aktuelt å gå bak et banner som det stod LILLESTRØM på bare? Nå driter jeg i om det hadde vært KFL eller UFC sitt LILLESTRØM banner man skulle brukt

Kommentar

• glasgow
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Jan 2007
                      • 1252

Opprinnelig skrevet av Grusom B
                      Det er du din fulle rett til å være, noe annet ville vært usaklig. Dere som var på stadion: På tv var det kun en supportergruppe på stadion, men hvordan var det på Åråsen? Hvem vant tribunekampen?

I følge min kompis midt på vip. Var klanen desverre best.

Kommentar

• Petter Ø
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Mar 2004
                        • 3008

Jeg sto lengst mot SS på RB og filmet i andre omgang igår. Vi vant tribunekampen. Vi var 3 hakk over rosenbartkampen og klanen var ett par hakk under i fjor. De lignet faktisk rbk kläcken der de virket som det var de på midten som bidro. Vi fikk tydelig med hele feltet og det vant vi på
                        Petter Ø - Kreativ Kanaris
                        http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
                        Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

Kommentar

• Stray Cat
                          Moderator
                          • Aug 2008
                          • 5918

Stor takk til Knut Håvard og Audun for fantastiske fuglatogbilder.

Hjelper på for en stakkar som ikke fikk være tilstede. Synes bildene bare blir bedre og bedre.
                          For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

Kommentar

• thomasg
                            Seniormedlem
                            Forumsadist
                            • Nov 2003
                            • 122

Opprinnelig skrevet av glasgow
                            I følge min kompis midt på vip. Var klanen desverre best.
                            Problemet på Lillestrøm Torv tribuna er at lyden i fra bortesupporterne høres bedre enn i fra KFL feltet så derfor føles det som at klanen er best. Sitter selv på felt M og har opplevd det flere ganger at bortesupporterene høres best selvom KFl er bedre

Kommentar

• LSK-supp.
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Dec 2003
                              • 1023

Jeg satt midt på vip og kan ikke helt skjønne at folk mener vi vant tribunekampen. Satt og lurte på om det har noe med plasseringen å gjøre, og om KFL hadde blitt bedre ved å flytte til svingen som en ren ståtribune. For enten bar ikke lyden godt nok over til andre siden, eller så var ikke trøkket godt nok, rett og slett.

Så ut til å være flere på kanarifeltet, men desto færre som var med å sang/hoppet på mange av sangene. Derimot var det mektig når hele feltet sang/klappet.

Klanen derimot hadde oftere med seg alle på sin tribune, og der vi satt hørtes de bedre enn KFL.
                              I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)

Kommentar

• glasgow
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Jan 2007
                                • 1252

Opprinnelig skrevet av LSK-supp.
                                Jeg satt midt på vip og kan ikke helt skjønne at folk mener vi vant tribunekampen. Satt og lurte på om det har noe med plasseringen å gjøre, og om KFL hadde blitt bedre ved å flytte til svingen som en ren ståtribune. For enten bar ikke lyden godt nok over til andre siden, eller så var ikke trøkket godt nok, rett og slett.

Så ut til å være flere på kanarifeltet, men desto færre som var med å sang/hoppet på mange av sangene. Derimot var det mektig når hele feltet sang/klappet.

Klanen derimot hadde oftere med seg alle på sin tribune, og der vi satt hørtes de bedre enn KFL.
                                Helt Enig med deg. Kan skyldes at vif fikk et tidlig mål. Men når det er 2 grupper på kfl feltet og det blir startet 2 sanger så blir det ikke bedre. Valg av sanger har også en årsak syntes Jeg. Vi har mange sanger som er godt innøvd som ikke ble dratt i gang i går.

Kommentar

• Per Arne
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Feb 2004
                                  • 2347

Et moment er også det når feltet er stappa, så blir akustikken dårligere for oss som står der. Det piffer nok ikke opp dem som er avhengige av å høre andre for å synge sjøl.
                                  Støtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.

Kommentar

• _Jonern
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Jan 2004
                                    • 4400

Synes rett og slett at vi har for mange evighetssanger som ikke trøkker bra nok, og som blir sunget for lenge. Det blir for døvt. Men innimellom var det bra, men noen gode lydtopper!
                                    ..................

Kommentar

• Per Arne
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Feb 2004
                                      • 2347

angående toget så var det herlig god stemning i Moshpit Lillestrøm fra torg til stadion.. herlige forsangere og herlig inferno.. kudos!

kanari-fansen viser hver dag at de støtter klubben, og har gjort det gjennom tjue år, så litt profilering i en halvtime opp alex'en tolker jeg bare som en hyllest til alle som har vært med å bære byrden med å støtte denna klubben i tykt og tynt.. kudos!

gjorde meg ikke så mye at toget var fri for bråkmakere og folk som nekter jenter å bære banner, heller... kudos!

og til alle som kommer på feltet for ikke å synge, og blir hjemme neste match.. kudos!
                                      Støtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.

Kommentar

• bjarmann
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Sep 2005
                                        • 3030

Opprinnelig skrevet av _Jonern
                                        Synes rett og slett at vi har for mange evighetssanger som ikke trøkker bra nok, og som blir sunget for lenge. Det blir for døvt. Men innimellom var det bra, men noen gode lydtopper!
                                        Helt enig! Blir for mye ååååeeeeååå. Her har vi noe å lære av klanen som har enklere sanger men med mye mer trøkk. Beste eksemplet syns jeg er at vi bytta shalalala! shalalala åååååå vi holder med lillestrøm (aner ikke hva sangen heter) fra slik den var før til slik den er nå. Nå har den mista alt trøkket. Før var det sangen som trøkka mest. Syns vi skal være forsiktige med å innføre tromma i hver bidige sang. Få tilbake den gamle versjonen og det gamle trøkket!
                                        I år så tar vi alt

Kommentar

• Per Arne
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Feb 2004
                                          • 2347

Opprinnelig skrevet av bjarmann
                                          Helt enig! Blir for mye ååååeeeeååå. Her har vi noe å lære av klanen som har enklere sanger men med mye mer trøkk. Beste eksemplet syns jeg er at vi bytta shalalala! shalalala åååååå vi holder med lillestrøm (aner ikke hva sangen heter) fra slik den var før til slik den er nå. Nå har den mista alt trøkket. Før var det sangen som trøkka mest. Syns vi skal være forsiktige med å innføre tromma i hver bidige sang. Få tilbake den gamle versjonen og det gamle trøkket!
                                          Den kaller vi bare for babylon.
                                          Husker Tony dro fram den gamle versjonen igjen ved et par anledninger, men det var kanskje så lenge sida som i forfjor, evt i fjor, og det var moro =) å synge den gamle versjon av og til er kult nok, men tromma gir den låta en ny dimensjon så trøkket trur jeg overgår den gamle versjonen, også over lengre tid. Det eneste kjipe syns jeg er den evinnelige halvtakt-klappinga som gjennomsyra stort sett alle evighetssanga som kom for noen år sida. Hyller derfor dinhos forsøk på nyskapende tekster på sanger hvor det er utelatt!

Forsåvidt enig i å ikke ha tromme på hver bidige sang

Kommentar

Working...