lage marinade av klanen
Collapse
X
-
Jeg sier bare avgjørelsen deres om å ikke stelle dere bak et Kanari-Fansen-banner er lik en hypotetisk situasjon om hvorvidt vi ville stått bak et ufc-banner eller ei. Noe vi ikke ville gjort. Derfor er vi like, og Lillestrøm Sportsklubb-banner hadde vært det beste.Kommentar
-
Kommentar
-
Det er du din fulle rett til å være, noe annet ville vært usaklig. Dere som var på stadion: På tv var det kun en supportergruppe på stadion, men hvordan var det på Åråsen? Hvem vant tribunekampen?Ni principe ni rey...
D10S!Kommentar
-
Hva med KFL sitt forslag om at toget skulle bestå av 2 hovedbannere...
KFL banneret først med KFLère bak. Lengre bak i toget skulle ultrasbanneret med Ufc`ere bak.
Spesielt / smålig at man ikke får til nevnte.
FrodeFrode Johansen
styremedlem KFLKommentar
-
Hvorfor fronte gruppene når man er der for klubben? Hvorfor var det ikke aktuelt å gå bak et banner som det stod LILLESTRØM på bare? Nå driter jeg i om det hadde vært KFL eller UFC sitt LILLESTRØM banner man skulle bruktKommentar
-
Kommentar
-
Jeg sto lengst mot SS på RB og filmet i andre omgang igår. Vi vant tribunekampen. Vi var 3 hakk over rosenbartkampen og klanen var ett par hakk under i fjor. De lignet faktisk rbk kläcken der de virket som det var de på midten som bidro. Vi fikk tydelig med hele feltet og det vant vi påPetter Ø - Kreativ Kanaris
http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401Kommentar
-
Stor takk til Knut Håvard og Audun for fantastiske fuglatogbilder.
Hjelper på for en stakkar som ikke fikk være tilstede. Synes bildene bare blir bedre og bedre.For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
-
Problemet på Lillestrøm Torv tribuna er at lyden i fra bortesupporterne høres bedre enn i fra KFL feltet så derfor føles det som at klanen er best. Sitter selv på felt M og har opplevd det flere ganger at bortesupporterene høres best selvom KFl er bedreKommentar
-
Jeg satt midt på vip og kan ikke helt skjønne at folk mener vi vant tribunekampen. Satt og lurte på om det har noe med plasseringen å gjøre, og om KFL hadde blitt bedre ved å flytte til svingen som en ren ståtribune. For enten bar ikke lyden godt nok over til andre siden, eller så var ikke trøkket godt nok, rett og slett.
Så ut til å være flere på kanarifeltet, men desto færre som var med å sang/hoppet på mange av sangene. Derimot var det mektig når hele feltet sang/klappet.
Klanen derimot hadde oftere med seg alle på sin tribune, og der vi satt hørtes de bedre enn KFL.I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)Kommentar
-
Jeg satt midt på vip og kan ikke helt skjønne at folk mener vi vant tribunekampen. Satt og lurte på om det har noe med plasseringen å gjøre, og om KFL hadde blitt bedre ved å flytte til svingen som en ren ståtribune. For enten bar ikke lyden godt nok over til andre siden, eller så var ikke trøkket godt nok, rett og slett.
Så ut til å være flere på kanarifeltet, men desto færre som var med å sang/hoppet på mange av sangene. Derimot var det mektig når hele feltet sang/klappet.
Klanen derimot hadde oftere med seg alle på sin tribune, og der vi satt hørtes de bedre enn KFL.Kommentar
-
Et moment er også det når feltet er stappa, så blir akustikken dårligere for oss som står der. Det piffer nok ikke opp dem som er avhengige av å høre andre for å synge sjøl.Støtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.Kommentar
-
angående toget så var det herlig god stemning i Moshpit Lillestrøm fra torg til stadion.. herlige forsangere og herlig inferno.. kudos!
kanari-fansen viser hver dag at de støtter klubben, og har gjort det gjennom tjue år, så litt profilering i en halvtime opp alex'en tolker jeg bare som en hyllest til alle som har vært med å bære byrden med å støtte denna klubben i tykt og tynt.. kudos!
gjorde meg ikke så mye at toget var fri for bråkmakere og folk som nekter jenter å bære banner, heller... kudos!
og til alle som kommer på feltet for ikke å synge, og blir hjemme neste match.. kudos!Støtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.Kommentar
-
Helt enig! Blir for mye ååååeeeeååå. Her har vi noe å lære av klanen som har enklere sanger men med mye mer trøkk. Beste eksemplet syns jeg er at vi bytta shalalala! shalalala åååååå vi holder med lillestrøm (aner ikke hva sangen heter) fra slik den var før til slik den er nå. Nå har den mista alt trøkket. Før var det sangen som trøkka mest. Syns vi skal være forsiktige med å innføre tromma i hver bidige sang. Få tilbake den gamle versjonen og det gamle trøkket!I år så tar vi altKommentar
-
Helt enig! Blir for mye ååååeeeeååå. Her har vi noe å lære av klanen som har enklere sanger men med mye mer trøkk. Beste eksemplet syns jeg er at vi bytta shalalala! shalalala åååååå vi holder med lillestrøm (aner ikke hva sangen heter) fra slik den var før til slik den er nå. Nå har den mista alt trøkket. Før var det sangen som trøkka mest. Syns vi skal være forsiktige med å innføre tromma i hver bidige sang. Få tilbake den gamle versjonen og det gamle trøkket!
Husker Tony dro fram den gamle versjonen igjen ved et par anledninger, men det var kanskje så lenge sida som i forfjor, evt i fjor, og det var moro =) å synge den gamle versjon av og til er kult nok, men tromma gir den låta en ny dimensjon så trøkket trur jeg overgår den gamle versjonen, også over lengre tid. Det eneste kjipe syns jeg er den evinnelige halvtakt-klappinga som gjennomsyra stort sett alle evighetssanga som kom for noen år sida. Hyller derfor dinhos forsøk på nyskapende tekster på sanger hvor det er utelatt!
Forsåvidt enig i å ikke ha tromme på hver bidige sangStøtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.Kommentar
Kommentar