Mykle er fortsatt bare én person. Jeg tror at hvis flere backer han (og andre for den saksskyld) ved å snu seg rundt av og til og skrike litt oppover feltet, vise med tydelige bevegelser hvordan det skal gjøres og vise mye entusiasme. Det trenger jo ikke å være direkte kjeft.. Jeg tenker hvertfall at flere av de ihuga burde prøve å få med seg andre folk samtidig. Hvis flere holder på samtidig med å dra med seg andre, så tror jeg det vil hjelpe på. Folk gir lettere etter for "gruppepress".
lage marinade av klanen
Collapse
X
-
Det er og skal være Rønnern og forsangerfeltet på felt b som skal styret feltet. Alle skal følge forsangeren!Daukjøtt Felt CKommentar
-
Jeg tror IKKE evighetssangene er det som ødelegger stemninga, jeg tror rett og slett det er for mye folk som gir faen, står der for å se kamper og ikke har mentaliteten vi andre forventer av de på feltet. For meg er feltet ett mentalitetsfelt! Der står idiota som klapper, skriker, hopper, ryggdanser, flagger, leverer tifoer og alt mulig annet sprøtt. Sånn det er nå står folk å diskuterer gårsdagens Hotel Cæsar og drikker kaffe! DET er ødeleggende! Da tror nye folk og andre som ikke er så gira at det er greit å "ta det med ro" på feltet! Må blir mer gjevt å stå på feltet! Man står ikke der for kaffe eller diskutere ting med naboen, man står der for å støtte fugla som om det var gymtime!UFC ~ Gulsvarte Brødre
Kommentar
-
Men når feltet er pakka, så blir avstanden så jævlig lang så man må lese på leppene ettersom man ikke hører hva man sier. Derfor ble det noen ganger startet 2 forskjellige sanger siden man ikke hørte at den andre dro igang.
Jeg gir meg ikke på denne: Skal man få til et samla felt så må alle høre forsangeren. Da trenger man PA-anleggKommentar
-
Men, er helt uenig med UltraFo som mener at det var stille på feltet i flere minutter uten forsøk på å starte en sang, det er bare piss!Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Kommentar
-
Merka at disse ga seg svært fort med flagging på tifoen, og var lite med på flagginga under flaggesangen underveis i kampen og...Kim
Styremedlem KFLKommentar
-
Generelt lite med på alle kamper. Det er der problemet ligger og der det må jobbes med. På tifodelen tok dem ned flagga med en gang hymna starta. Hadde vært perfekt å kjørt tifoen under hele hymna, men neida.................Kommentar
-
Enkelt. Samle klumpen/Ufc/Psykopatene på ett område. Henvis ALLE som klager over flagg, ikke gidder å synge/klappe, til en annen del av feltet. På en måte som sørger for at folk forstår det selvfølgelig. Det beste hadde muligens vært hvis felt c og halve felt b ble brukt kun til den harde kjernen av supportere.***Større baller enn vett***Kommentar
-
Jeg vet ikke om dette har vært tatt opp med LSK, men er det ikke en mulighet for å få flyttet de skiltene som henger under taket, til oppå taket, som slikt:
19-59-41.jpg
Da tror jeg kanskje lyden hadde spredd seg bedre utover stadionen.Kommentar
-
Vissuelt sett ville det hatt mye og si da skiltene lager mye skygge.Kommentar
-
Vi har skjønt nå at det er teskje metoden som må til. Vi trodde folk visste hvor lenge man skulle holde på... Det viktigste vi tenkte på var faktisk at folk ikke skulle drive og vandre med et gult flagg over på det svarte/hvite osv... Hadde faktisk ikke slått meg at folk kom til å ta ned flagga under hymna...Kim
Styremedlem KFLKommentar
-
Må gjerne starte å sjekke medlemskort ved oppgangen til tribunen neste hjemmekamp. Mot søpla stod jeg ved siden av en familie, som ikke bidro med en dritt. Snakket med SebR om dette forrige dagen, og folk er jævla pripne på penga sine. Øk prisen på KFL feltet til samme som sitteplassene på samme tribune, og man sitter igjen med folk som vil bidra! (De som gir blanke f i de siste 10kr(?) og sesongkortinnehavere)Kommentar
-
Må gjerne starte å sjekke medlemskort ved oppgangen til tribunen neste hjemmekamp. Mot søpla stod jeg ved siden av en familie, som ikke bidro med en dritt. Snakket med SebR om dette forrige dagen, og folk er jævla pripne på penga sine. Øk prisen på KFL feltet til samme som sitteplassene på samme tribune, og man sitter igjen med folk som vil bidra! (De som gir blanke f i de siste 10kr(?) og sesongkortinnehavere)Kommentar
Kommentar