Foreslår at når kampen starter så synger alle BARN AV REGNBUEN få gjerne godsetunionen med på dette også....
Godset hjemme lørdag 28. april kl. 16
Collapse
X
-
Har savna indianersangen de siste kampa, hvor har det blitt av den? Samme gjelder den låta hvor vi deler feltet i to og synger shalalalalalalalalalala lillestrøm! Med sko og det hele i lufta, men denne er vel forbeholdt til når vi leder greit?I år så tar vi altKommentar
-
Det er LayLayLay ikke shalalala Denne kommer nok mot godset etter at Bergmann har satt inn sitt tredje mål for sesongen
Kommentar
-
Her var det mye meningsløse innlegg! Spar meg for Tommy-pratet, ikke har han noe med KFL eller feltet å gjøre, ikke er han interessert i KFL, og jeg ville bli sjokkert om KFL var interessert i Tommy. Ta heller ansvar og gjør det han som faktisk er forsanger på lørdag, ber dere om. Da blir det bra!Kommentar
-
Det er vel ikke snakk om å bytte ut Ronnie her. Kan bare snakke for meg selv, men hvis det er mulighet, så synes jeg det ikke er dumt å bruke tommy på området mellom ufc og hovedfeltet, det er vel og merke hvis både KFL og tommy føler for det. Hvorfor ikke bruke tilgjengelig mannskap til å øke tribunelivet?Kommentar
-
Det er vel ikke snakk om å bytte ut Ronnie her. Kan bare snakke for meg selv, men hvis det er mulighet, så synes jeg det ikke er dumt å bruke tommy på området mellom ufc og hovedfeltet, det er vel og merke hvis både KFL og tommy føler for det. Hvorfor ikke bruke tilgjengelig mannskap til å øke tribunelivet?Kim
Styremedlem KFLKommentar
-
Det skal mye til for å få Tommy tilbake til å bidra i en slik rolle igjen, etter ting som har blitt sagt og gjort i fortiden. Uansett, Fokus på lørdag. Jeg håper punktene som har blitt tatt opp i denne tråden ikke bare faller igjennom, men at de faktisk vil bli vurdert og tatt opp før kampen på lørdag. Vi har mye å jobbe med. Lei av alt piss-pratet.twitter @amundsakis
ΘΥΡΑ 13Kommentar
-
Fra Godsetunionen.com:
På lørdag er det klart for første østlandsduell. For oss drammensere betyr det en liten svipptur opp til rottereiret på Åråsen.
Lørdag formiddag setter syv fulle busser kursen mot Lillestrøm og Åråsen. Gratisbussene hadde den effekten vi på forhånd hadde ønsket, og gjør dermed at vi stiller mannsterke på årets første østlandskamp. Sist vi fyllte syv busser gjennom GU sitt reisetilbud var til kampen mot Odd Grenland i Skien. Og der skapte vi en fantastisk tribuneopplevelse veldig mange ser tilbake på i etterkant. Så dagens oppfordring er i grunn ikke verre enn: La oss gjenskape den opplevelsen og vel så det!
På Åråsen vet vi hva som venter oss. Kanarifansen er en av de mange supportergrupperingene i Norge som er inspirert av den syd-europeiske supporterkulturen. Før hatoppgjøret mellom Lillestrøm og Vålerenga så jeg en "duell" mellom representanter fra begge supporterklubbene, der det tydeligvis gikk sport i å rakke ned på hverandre. Spesielt bet jeg meg merke i KFL-lederens pinlige forsøk på å beskrive/etterligne den anglofile supporterkulturen. Videre fremstiller han den anglofile supporterkulturen som gammeldags og lite oppfinnsomt. Personlig mener jeg det er mer kjedelig å dra rundt på de forskjellige stadionene i Norge for å høre akkurat de samme sangene. Akkurat den like frekventerte trommingen. Og akkurat den like lite intense atmosfæren. Gang på gang. Det å fornye seg er ikke nødvendigvis bare gjennom et kjapt youtube-søk.
Som jeg har uttalt en rekke ganger tidligere, vi har bevart vår identitet og vårt særpreg. Nå gjelder det bare at alle de som reiser til Lillestrøm drar dit med riktig innstilling, og bidrar slik at GU kommer opp på det toppnivået alle vet vi har inne. Da er vi ikke bare gode, da er vi fantastiske. Så får det så være om den intense trommingen til KFL gnager deg inn på trommehinna som en ufyselige liten rotte. Syng, bidra, og hjelp Strømsgodset frem til en ny seier på banen. Marerittstadion statistisk sett eller ei, tabellen lyver ikke. Det er topp mot bunn på Åråsen.
På lørdag er det GU mot KFL. Det er to tribunekulturer satt opp mot hverandre. Det er Drammen mot Lillestrøm. Det er vakkert mot blodharry. Og det er Strømsgodset mot Lillestrøm.
Syng høyt, syng Strømsgodset!Kommentar
-
Denne delen er jeg enig i, Godset, GU og Drammen er faen meg blodharry...------- Forza Fugla! -------Kommentar
-
Kan de synge i Drammen, da?
Jeg har aldri hørt dem (tross standard oppmikking av tuslete supportergrupperinger på busstur til Åråsen), så det er vanskelig å vurdere hva de har og har beholdt av eventuell identitet og særpreg.
Ut fra overnevnte ordgyteri må man kunne anta at det verken er inspirert av sør-europeisk fotball, eller er utpreget anglofilt. Kan vi forvente horn og kubjeller? Dersom de fyller syv busser, må de i det minste synes.For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
-
Kommentar
-
Dårlig på tribunen i dag ass. All skyld (nesten) havner hos spillera. Blir automatisk tafatt når'en blir presentert blaut fis på banen. Men nok om det...
Godsetunionen har vært den grupperinga som har heva seg mest de siste 3(?)åra, og i dag, med gratis busser, forventa jeg litt mer noise, særlig når de leda, men ja ja. Komma, komma.
Dæven å bra vi blir i medgangKommentar
-
Veit ikke helt hvordan det hørtes ut på andre steder, eller tv, men der jeg stod virka det jævli slappt.. 4-5 stykker rundt Ronnie + UFC + et par til her og der som trøkka skikkelig til, resten nynna og sang et par strofer før de ikke gadd mer virket det somKommentar
Kommentar