Godset hjemme lørdag 28. april kl. 16

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Vestfold Kanaris
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Oct 2004
    • 4583

    #41
    Definitivt for mange av de samme sangene i dag. De få gangene det ble starta sanger med trøkk virka det som flere folk ble med. Jeg elsker evighetssanger, men hvorfor startes disse om og om igjen når man helt tydelig ikke får med seg særlig folk?

    En annen ting, tåler vi ikke motgang lenger? UFC, KFL og LSK-medlemmer: Er det ikke i motgang klubben og spillerne trenger 100% støtte? I medgang er alt lett, da går ting av seg sjøl.

    Støtten i motgang er noe av det som har skilt oss fra andre lags fans, vi har stort sett alltid levert selv om ting går rævva. Nå er vi på samme nivå med resten. På tide å la snakket om hvor drita man var i går, drittslenging til spillere og annet uinteressant svada ligge! Stiller man opp på kanarifeltet er man forplikta til å synge seg hes for Lillestrøm. Det er snakk om 90 minutter+ det klarer stort sett alle!

    Kom igjen Sportsklubben!
    LOUD
    PROUD
    ULTRA

    Kommentar

    • Xavi
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • May 2008
      • 1275

      #42
      Var hes etter kampen, men trur ikke jeg var del av majoriteten desverre. Endel rundt meg som ikke var like aktive. (ca 6-8 rader bak Ronnie og gjengen.)
      Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
      Anders, Tidligere styremedlem KFL

      Kommentar

      • Dinho
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jan 2006
        • 884

        #43
        Vi har ikke vunnet på 17, ja, 17 seriekamper. Jeg kan ikke huske sist vi tok "bølgen" for 3 poeng. Jeg gidder ikke å kommentere hva folk gjør på tribunen lengre, hva KFL driver med eller andre. Fra nå av fokuserer jeg på meg selv og driter i resten av dere. Ferdig snakka. Gjør som dere vil folkens. Vi kan legge ned hele feltet og lage et stående syngende felt i kiosken. Så ræva er dere. Skulle ønske jeg kunne si det til hvert eneste tryne som står på feltet i dag. Legg ned hele driten.
        twitter @amundsakis
        ΘΥΡΑ 13

        Kommentar

        • Fugl1120
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Sep 2005
          • 3528

          #44
          Hvis det er noen trøst gjorde KFL en grei figur på TV, spesielt i 1 omgang, men også i 2 omgang hvor kommentatorene flere ganger berømmet støtten. Godset har noen lydtopper, men hørtes stort sett bare på rip-off ropet fra de britiske øyer hver gang vår keeper tok utspill. Det var faktisk først nå jeg innså hvor vanvittig tydelig inspirert GU er av britisk supporterliv.
          Lauken er vår venn!

          Kommentar

          • Tony
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 4737

            #45
            Hvorfor gjorde ikke tribunegruppa noe før kampen i går?
            Utdeling av flyere er et STORT hint.

            Kommentar

            • Mingus
              Seniormedlem
              Forumonanist
              • Mar 2004
              • 193

              #46
              Satt for en gangs skyld på RB tribunen i går. Vanligvis så hører man bortesupporterne bedre her da lyden fra motsatt side bærer veldig godt over banen. Jeg må si at selv om KFL var under pari i går så hørte jeg ikke godset unionen i det hele tatt. Det var kun to ganger jeg la merke til dem og det var i jubelen etter deres mål og når kampen ble blåst av. Annet enn det var de dørgende stille. Jeg så noen hender når de forsøkte å klappe, men lyden uteble helt. Dette var faktisk dårligere enn jeg hadde forventet av dem. Husker kampen mot Sogndal hjemme i fjor da jeg også var på RB, da lagde selv saftkokera mer trøkk enn det gu gjorde i går. De skal ha pluss for sitt kanskje beste oppmøte på Åråsen, men stemningsmessig sto de til stryk.

              Kommentar

              • junior
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Jan 2006
                • 492

                #47
                Samme inntrykk som Mingus. Var selv på sittetribunen i dag. (Langside riktignok). Og GU var helt borte.
                ------- Forza Fugla! -------

                Kommentar

                • Kanariz
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • May 2005
                  • 2507

                  #48
                  Håper vi kan kutte ned på evighetssangene fremover. Vi sang samme sang de første 8 minuttene i går, det blir ALT for lenge. Merker at med en gang det kommer en god gammel sang, så trøkker det mye mer.

                  Etter min mening har vi hatt alt for mye fokus på tromme sanger de siste årene. Det kan bli for mye av det gode og, savner sanger som trøkker!

                  Kommentar

                  • Felt C
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Mar 2004
                    • 776

                    #49
                    Opprinnelig skrevet av junior
                    Samme inntrykk som Mingus. Var selv på sittetribunen i dag. (Langside riktignok). Og GU var helt borte.

                    Merkelig fenomen disse Godsetgutta.Tidenes beste oppmøte på Åråsen for de og det ser ut som de aller fleste synger,men man hører de nesten ikke.Prater de sangene istedenfor å synge av alle lungers kraft mon tro?

                    Kommentar

                    • UltraFo
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Jun 2007
                      • 800

                      #50
                      Ukultur:
                      Etter hjemmetapet for Strømsgodset i går måtte kanarifuglene tåle buing fra egne fans.

                      - De er frustrerte og skuffet, så klart jeg forstår at de buer. De vil komme hit og se sitt Lillestrøm vinne, og det fikk de ikke, sier LSK-trener Magnus Haglund.


                      Fugla er ræva om dagen men å bue er ikke vår stil!
                      UFC ~ Gulsvarte Brødre

                      Kommentar

                      • Skinke
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Sep 2007
                        • 3914

                        #51
                        Hvor var folk igår? Det var jo knapt folk på feltet. Kan ikke huske sist det var så jævla dårlig trøkk på feltet.

                        - Lørdag klokken 1600 er krisetidspunkt på hjemmebane, men konge tidspunkt for bortesupportere.
                        - Det var mye dårlige sangvalg igår!
                        - Vi som står rundt rønnern må gå i oss selv, for igår var det ALT ALT ALT ALTFOR dårlig.
                        - 17 kamper på rad uten seier, er ikke rart folk starter å bli dritt lei. Vi er ikke roboter heller.
                        - Hva faen er greia med å komme 5min før kampen starter? Vi var jo bare noen hundre en halvtime før kamp. wtf?
                        - Ikke noe hjelp å få fra gutta på banen heller, faen for en kjip kamp. GJESP

                        flyers? Det hadde ikke hjulpet uansett igår, skal mann først bruker spenn på det så må mann bruke det til riktig kamp med lite og riktig info.


                        Neste hjemmekamp er Brann hjemme, da skal vi prøve å organisere feltet litt annerledes, rønnern skal få enda mer hjelp oss som står rundt, vi skal være på kampen 1 time før kampstart, vi skal variere mer i sangene og fy faen for en orgasme det blir om vi vinner.
                        Daukjøtt Felt C

                        Kommentar

                        • Kanariz
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • May 2005
                          • 2507

                          #52
                          Håper rønnern også kan flytte blikket litt oppover og rundt seg, alt fokuset blir til de som står 5 meter rundt han. Bruk megafonen, og bruk den mot folk oppover på feltet, virker noen ganger som at det er kun er gutta i klumpen han snakker til.

                          Kommentar

                          • glasgow
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Jan 2007
                            • 1252

                            #53
                            Opprinnelig skrevet av Kanariz
                            Håper rønnern også kan flytte blikket litt oppover og rundt seg, alt fokuset blir til de som står 5 meter rundt han. Bruk megafonen, og bruk den mot folk oppover på feltet, virker noen ganger som at det er kun er gutta i klumpen han snakker til.
                            Snakk om å treffe spikeren på huet. Tenkte akkurat det samme på kampen i går.
                            Tommy hadde en tendens til å få øyekontakt med alle på feltet. Brukte megafonen og fikk med alle oftere. Syntes capoen også henveder seg til de nærmeste rundt seg.
                            Syntes også mange sang valg er feil. Evighetsanger som går og går. Blir for lite engasjerende desverre. Mye av skylda har vel kampene også.
                            Men det er vel capoen som skal piske opp fansen og starte sanger som som får med flest mulig.

                            Kommentar

                            • joacim
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • May 2009
                              • 559

                              #54
                              Ronnie gjør det . Ronnie gjør datt.. husk at denne stakkels mannen også er menneskelig ... det er faen meg ikke lett, å prøve å få folk med, når man ikke vinner på 17 kamper. Cred til Ronnie, som prøver er der uansett!
                              Styremedlem 2016

                              Kommentar

                              • Kanariz
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • May 2005
                                • 2507

                                #55
                                Opprinnelig skrevet av joacim
                                Ronnie gjør det . Ronnie gjør datt.. husk at denne stakkels mannen også er menneskelig ... det er faen meg ikke lett, å prøve å få folk med, når man ikke vinner på 17 kamper. Cred til Ronnie, som prøver er der uansett!
                                Har ikke sagt at Rønnern gjør en dårlig jobb, han gjør en kjempejobb! Men det er lov å komme med tips.

                                Kommentar

                                • Gjest

                                  #56
                                  Er det noen som skal ha 'cred' i stemningstråden etter denne kampen, er det Chrizza i pausetuppen. Med klinisk presisjon og blendende teknikk gjorde hun det samme som LSK spissene har gjort i hele år..traff nesten, men allikevel god tippeligastandard på den ;-)

                                  Kommentar

                                  • FUGlinho
                                    KFL styremedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2003
                                    • 2454

                                    #57
                                    Chrizza var dagens høydepunkt på lørdag, som alltid.

                                    De'r som å se Brasil!
                                    Kim
                                    Styremedlem KFL

                                    Kommentar

                                    • Seb.R
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Apr 2006
                                      • 4159

                                      #58
                                      Opprinnelig skrevet av FUGlinho
                                      Chrizza var dagens høydepunkt på lørdag, som alltid.

                                      De'r som å se Brasil!
                                      Som nevnt på indre bane; sklia sklei!
                                      www.sebastianramsland.com
                                      www.twitter.com/sebramsland

                                      Kommentar

                                      • Felt C
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Mar 2004
                                        • 776

                                        #59
                                        Opprinnelig skrevet av joacim
                                        Ronnie gjør det . Ronnie gjør datt.. husk at denne stakkels mannen også er menneskelig ... det er faen meg ikke lett, å prøve å få folk med, når man ikke vinner på 17 kamper. Cred til Ronnie, som prøver er der uansett!
                                        Jada,alle som prøver skal få ros.At han ikke er den optimale forsangeren får være.Er det ingen andre så er det ingen andre.
                                        Største problemet er allikevel mentalitet til den jevne LSK`er.Det er de man må prøve å engasjere på tribunen.
                                        Tror man bør se nærmere på hva man gjorde under de gyldne årene for å se om man kan finne tilbake til den magien.
                                        Jeg tror ikke svaret er at det utelukkende skyldes manglende sportslig suksess.Det blir for enkelt.

                                        Kommentar

                                        • Stray Cat
                                          Moderator
                                          • Aug 2008
                                          • 5916

                                          #60
                                          Opprinnelig skrevet av Felt C
                                          Jada,alle som prøver skal få ros.At han ikke er den optimale forsangeren får være.Er det ingen andre så er det ingen andre.
                                          Makan! Så hyggelig du skulle være da. Skjønner ikke at Ronnie gidder, når han blir møtt med dette.

                                          Ronnie, du gjør en utmerket jobb med det ikke helt perfekte materialet du har fått i fanget, hvilket inkluderer de surmagede debattantene over. Stå på!
                                          For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                                          Kommentar

                                          Working...