Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Klubben? Klubben pusher aldri folk til kamper, det er vårt ansvar! Skal vi få til mange busser mot enga må VI ta ansvar! Info bør komme ut og man må starte praten nå!
Helt enig i det du sier, men: Det ER hårreisende at klubben gjør så lite rundt dette. Det å pushe folk til kamper har blitt supporternes ansvar, men supportere får stort sett bare pushas supportere. Skal menigsittefamiliemannen med på Ullevaal, MÅ klubben gå sterkere til verks. Den passive holdninga fra markedsavdelinga (vel og merke mot personmarkedet) har vært en akilleshæl i årevis nå.
Opprinnelig skrevet av Kanariz
denne kampen (...) selger seg litt selv.
Neeeei! Sånn kan man ikke tenke! For hver person som tenker "denne kampen selger seg selv", mister vi to-tre av vedkommendes kamerater som hadde blitt med om de ble pusha. Og det gjelder tribuneliv også: Stemninga går IKKE av seg selv! DU må personlig ta ansvar og dra fram DITT og de rundt deg sitt vif-hat!
Neeeei! Sånn kan man ikke tenke! For hver person som tenker "denne kampen selger seg selv", mister vi to-tre av vedkommendes kamerater som hadde blitt med om de ble pusha. Og det gjelder tribuneliv også: Stemninga går IKKE av seg selv! DU må personlig ta ansvar og dra fram DITT og de rundt deg sitt vif-hat!
Nå dro du setninga ut av sammenhengen, da høres den feil ut ja. Skulle tro du var journalist
Vi i Sørum Kanaris har lenge hatt et flagg på 4x5 meter, dette har vi tatt frem titt og ofte på forskjellige bortebaner.
Vi slenger dermed ut en utfordring til alle grupperinger inkl KFL på bortekampen mot enga. Klarer noen å slå 4x5 meter? På Ullevaal skal vi ha et flagghav!
"Innspurten av Tippeligaen 2012 er i full gang og mandag 29. oktober skal LSK spille borte mot Brann på Brann stadion klokka 19:00. Deretter er neste og siste bortekamp for 2012-sesongen mot Vålerenga på Ullevaal 11. november klokka 18:00.
Begge kampene kan du allerede nå kjøpe billetter til på LSK-shop på Lillestrøm Torv. Billettene er selvsagt til bortefeltet på
Brann stadion og på Ullevaal stadion.
NB! Det er kun mulig å kjøpe billetter til bortefeltet til disse kampene på forhånd."
Egen kommentar: Fint man gjør alt man kan for å færest mulig folk på derby. Håper virkelig ikke LSK har noe med dette å gjøre, men at det restriksjoner fra VIF.
Helt tilbakestående opplegg.
Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
para gritarle a la FIFA:
¡Que ellos son el gran ladrón!
"Innspurten av Tippeligaen 2012 er i full gang og mandag 29. oktober skal LSK spille borte mot Brann på Brann stadion klokka 19:00. Deretter er neste og siste bortekamp for 2012-sesongen mot Vålerenga på Ullevaal 11. november klokka 18:00.
Begge kampene kan du allerede nå kjøpe billetter til på LSK-shop på Lillestrøm Torv. Billettene er selvsagt til bortefeltet på
Brann stadion og på Ullevaal stadion.
NB! Det er kun mulig å kjøpe billetter til bortefeltet til disse kampene på forhånd."
Egen kommentar: Fint man gjør alt man kan for å færest mulig folk på derby. Håper virkelig ikke LSK har noe med dette å gjøre, men at det restriksjoner fra VIF.
Helt tilbakestående opplegg.
Hvorfor er det slik?
Edit: fikk dette som svar på facern: Lillestrøm Sportsklubb Det skal være mulig å få kjøpt billetter i døra mot VIF. Akkurat nå selges billettene først og fremst i Lillestrøm.
Challange: Hvor mange klarer du å lure til å støtte Fugla TIFO?
Nobody? Skal love at det er en stor tilfredsstillelse når det går opp for dem hva de har støtta. Gjør noen dette med en klanskalle sender jeg en ny sms
Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.
Vet f... ikke om jeg orker. Vurderer å dra en Finn Bjelke, legge igjen telefon og radio og gå så langt inn i skogen at jeg er sikker på å ikke treffe folk under kampen.
Heldigvis slipper jeg å kopiere Finn Bjelke! Det ser ut som vi overlever dette igjen. Jeg er der, og jeg kommer til å hate hvert sekund.
Nå er det klart at kampen kun sendes på betal-tv. Dette bør det informeres godt om i forskjellige kanaler, slik at man får med seg så mange som mulig av sofasliterne.
Ser at den sendes på TV 2 Sport 1. Er ikke dette det samme som TV 2 Sport? I så fall er dette en åpen kanal for de fleste (sorry CanalDigital Kabel-tv-kunder...). Eller er jeg helt på jordet her?
Kommentar