Lenge siden jeg har hatt det så gøy på kamp. Flere blir skadet på hvilken som helst konsert hver eneste helg, så dette var langt fra noen skandale. Ønsker man engasjement og lidenskap for norsk fotball? Dette er en del av det. Ganske sikker på at de fleste på Ullevål hadde det ganske så festlig. Noen få syns sikkert ikke noe om det, men det er mindretallet og de må vike. Det MÅ være rom for litt galskap.
Søpla away!
Collapse
X
-
Alle dere som mener at kidsa blir skremt av pyroen som var på matchen, hør hvor fett disse kidsa på filmen her har det: http://www.youtube.com/watch?v=eS0cgcd_IA8Kommentar
-
Lenge siden jeg har hatt det så gøy på kamp. Flere blir skadet på hvilken som helst konsert hver eneste helg, så dette var langt fra noen skandale. Ønsker man engasjement og lidenskap for norsk fotball? Dette er en del av det. Ganske sikker på at de fleste på Ullevål hadde det ganske så festlig. Noen få syns sikkert ikke noe om det, men det er mindretallet og de må vike. Det MÅ være rom for litt galskap.Elska þetta félagKommentar
-
Alle dere som mener at kidsa blir skremt av pyroen som var på matchen, hør hvor fett disse kidsa på filmen her har det: http://www.youtube.com/watch?v=eS0cgcd_IA8Thor-Arne Sandli, Tribune- og tifoansvarlig Kanari-Fansen LillestrømKommentar
-
Forsvarer ikke alt som skjedde, men ser heller ikke at det er den helt store skandalen heller. Er jo egentlig en fillesak hvis man setter det litt i perspektiv.Kommentar
-
Kommentar
-
Vålerenga-Lillestrøm var den kampen i Årets Tippeliga med flest bortesupportere (1574 stk.) Nr. 2 på lista var selvfølgelig Lillestrøm-Vålerenga med 1523 bortesupportere.
Fortsatt finnes det folk der ute som holder med andre klubber som mener dette ikke er Norges største oppgjør.Kommentar
-
Noe skurrer med det tallet. Jeg fikk melding om at det var 1710 solgte billetter i VG-svingen. Basert på historiske tall virker det mer riktig. Kan over 100 personer ha unnlatt å møte opp? Telleapparatene fungerte vel heller ikke, i alle fall ikke da jeg gikk inn.Kommentar
-
-
1710 er det tallet KFL har fått oppgitt av Ullevaal/vif. Merkelig hvis så mange har kjøpt billett og ikke kommet ja.Kim
Styremedlem KFLKommentar
Kommentar