Normalt sett ville jeg vært delvis enig med dere, fordi feltet er ofte griserævva når laget spillet godkjent+ fotball, men her er dere dessverre på viddene. Dette er en sportslig krise, og jeg vil ikke være med på å dulle med spillere og støtteapparat som har som sin fulltidsjobb å sparke fotball. Når lausungen din gjør no dumt setter du ungen på plass, eller sier du at alt er greit? For å sitere Ser Davos Seaworth, "Loyal service means telling hard truths". Og sannheten er at dette er så jævlig dårlig. Jeg skjønner veldig godt at folk ikke orker å synge i 90 minutter når lungemosfotball er luksus kontra det vi blir servert pdd.
Vi trenger medgang for å snu skipet. Ingenting hadde gledet meg mer om feltet plutselig ble til La Bombonera, men å tro at det kommer til å skje uten medgang er utopi. Dermed må man endre strategi derefter. Nytter ikke å mase på et felt som er så demotivert som det er nå. Spillerne har mye å bevise. Vi er der hver kamp, hjemme og borte, og vi fortjener faen meg bedre.
Sidenote: Hørte at Stabæk fansen kjørte Will Griggs on fire i dag... Huff.
Vi trenger medgang for å snu skipet. Ingenting hadde gledet meg mer om feltet plutselig ble til La Bombonera, men å tro at det kommer til å skje uten medgang er utopi. Dermed må man endre strategi derefter. Nytter ikke å mase på et felt som er så demotivert som det er nå. Spillerne har mye å bevise. Vi er der hver kamp, hjemme og borte, og vi fortjener faen meg bedre.
Sidenote: Hørte at Stabæk fansen kjørte Will Griggs on fire i dag... Huff.
Kommentar