Effekt ell hva den nå heter er enkel å nå
Lillestrøm - Søpla mobiliseringen starter nå!
Collapse
X
-
Jeg har normalt sett sesongkort. Men fordi jeg nå får med meg to andre på kamp så tenkte jeg at jeg skulle kjøpe billett til kampen sånn at vi tre får sitte sammen. Men det ser ikke ut som det er mulig å få kjøpt billetter på billettservice til den kampen? Noen som vet hvordan man enklest kan få kjøpt billett? Tenkte jeg skulle prøve og bidra litt for at stadion skal ha minst mulig innslag av blått.Kim
Styremedlem KFLKommentar
-
Hvis det stemmer at billettsalget er stengt 1 mnd før derbykampen, må jeg si at jeg lurer på hva kontorrottene holder på med på Åråsen. Vil de ikke ha folk på kamp?***Større baller enn vett***Kommentar
-
Jo, men det er en god ide å begrense antall rotter og overløpere i blått inne blant de gule og svarte. Vi vet alle at det i lokalmiljøet finnes enkelte sinnsforvirrede sjeler som har konvertert til søpla. Ser jeg disse hovere blant oss (hvis det mot formodning ikke skulle gå bra for oss ute på gresset) er dette den ene dagen i året selv jeg kan bli fristet til å klappe til noenKommentar
-
Her bør det deles ut gratisbilletter til barn -og ungdomslag over hele Romerike. Fremtidens pasienter må bli smittet og Åråsen bør fyllesAdvarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Ikke faen om jeg kler på meg drakta mi! Det finnes visse standarder jeg må overholde for mitt eget selvbildes skyld og "gult pølseskinn" faller ikke innunder denne kategorien. Kiloene har lagt seg rundt magen det siste året så det vil bli særdeles ulekkert om jeg drar på meg den tighte Diadoradrakta
Vi bør heller pese på flagg og skjerf denne dagen.***Større baller enn vett***Kommentar
-
Det kommer ut info tidsnok, så bare behold roen.Kim
Styremedlem KFLKommentar
-
Ikke faen om jeg kler på meg drakta mi! Det finnes visse standarder jeg må overholde for mitt eget selvbildes skyld og "gult pølseskinn" faller ikke innunder denne kategorien. Kiloene har lagt seg rundt magen det siste året så det vil bli særdeles ulekkert om jeg drar på meg den tighte Diadoradrakta
Vi bør heller pese på flagg og skjerf denne dagen.Kommentar
-
Men her er nyhetssak om flyttinga av kampen fra tv2: http://www.tv2.no/sport/fotball/flyt...k-4055101.htmlKim
Styremedlem KFLKommentar
-
Mulig jeg ikke er oppdatert, men var det noe bråk på Ullevaal i fjor foruten blussing og et latterlig politioppbud? Jeg har nemlig ikke fått med meg noe. Spiller ingen rolle om kampen går 08 om morgenen eller 20 på kvelden, de små casualsa slåss uansett om de har bestemt seg for det. Så å dra inn det som skjedde på Grorud er idiotisk, det viser jo akkurat det at tidspunkt ikke spiller noen rolle.Kommentar
-
Ikke overasket egentlig! De som vil drikke seg drita får til det og de som vil lage helvete får til det også. Samma om kl er 13 eller 16 på dagen!
Fordelen er som skrevet mindre fyll, mer fokus på jobben som må gjøres på tribunen og mer tid til å feire etterpåUFC ~ Gulsvarte Brødre
Kommentar
-
For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
-
UFC ~ Gulsvarte Brødre
Kommentar
-
Jeg skjønte det, UltraFo. Ikke alltid en fleip gjør seg skriftlig.For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
Kommentar