Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Per nuh er det solgt 521 på bortefeltet. 300 på kanarifeltet. Hva går det av folk??
Et minimumskriterium for å kunne snakke om tribunekultur er at det er folk på tribunen. Nytter ikke å være så treig med å kjøpe billetter. Sett i gang pushinga!
For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!
På torsdag kl 20.00 så spiller vi årets viktigste kamp! Vi i ternerteamet ønsker at så mange som mulig kommer for å hjelpe LSK til cupfinale. Møt opp tidlig i gult og sort, slik at gutta får den riktige tenninga allerede på oppvarmingen. Spillerene løper ut på gresset ca. kl 19.20.
Vi sees på Åråsen!
Mvh Magnus,Magnus, Arild, Rolf, Geir, Erik og Per
Med sportslig hilsen
Magnus Powell
Lilleström SK
Håkon Henriksen
-
Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
- ALT FOR FUGLA
Kan det ordnes slik at det er mulig å få kjøpt kampbilletter på Martins på kampdagen? LSK kunne jo satt opp et lite eget salgstelt f.eks. Litt unødvendig langt at en må ta seg helt opp til LSK shopen på Åråsen for å få kjøpt seg en billett. Spår lang kø.
Synes det er merkelig att LSK har priser som kr 300 for en voksen på midten av langsiden. Tror dem att det er en av verdens beste fotball-lag dem skal fylle opp Åråsen med?? Nei, blir tv med de prisene. Hvis det hadde vært 200 kroner for å sitte midt på langsiden så skulle jeg ha kjøpt, men 300 er for mye for det vi for servert av teknikk og underholdning. Tipper det blir rundt 3000.
Synes det er merkelig att LSK har priser som kr 300 for en voksen på midten av langsiden. Tror dem att det er en av verdens beste fotball-lag dem skal fylle opp Åråsen med?? Nei, blir tv med de prisene. Hvis det hadde vært 200 kroner for å sitte midt på langsiden så skulle jeg ha kjøpt, men 300 er for mye for det vi for servert av teknikk og underholdning. Tipper det blir rundt 3000.
Jeg går ut fra at du heller ikke kaller deg supporter lenger? Dette er den viktigste kampen LSK spiller i år og du krangler på pris på langsiden.
For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!
Jeg går ut fra at du heller ikke kaller deg supporter lenger? Dette er den viktigste kampen LSK spiller i år og du krangler på pris på langsiden.
Det er mer kritikk og protest mot LSK sine priser. Hadde LSK vært ett lag som var verd å bruke i mitt tilfelle 900 kr for å se en kamp fra gode plasser med familie så hadde jeg gladelig betalt. Men prisen bør bli justert ned når man ser folk rømmer fra åråsen. Og i tillegg så kan jeg ikke si att seier mot Molde er noe jeg har noe særlig tro på, dessverre.
Er det ikke NFF som bestemmer prisene i cupen? mener å huske at det var relativt klare rettningslinjer på priser etc når mitt lokale lag var med i innledende runder for en tid tilbake.
Måtte bl.a. stille med flere vakter enn tilskuere
Jeg har kjøpt inn to billetter allerede, og jeg regner med at to kompiser til blir med. Naturligvis på feltet.
Alle som står på feltet må faen meg synge. Ikke bare de første fem minuttene, men kampen gjennom, uansett om resultatet/spillet ikke er noe å skryte av. Desibelnivået på tribunen mot Hønefoss var uakseptabelt lavt, og det kan ikke gjenta seg mot Molde. Unntaket var selvfølgelig "linjemann er rævva", den var det som vanlig trykk i.
Jeg har kjøpt inn to billetter allerede, og jeg regner med at to kompiser til blir med. Naturligvis på feltet.
Alle som står på feltet må faen meg synge. Ikke bare de første fem minuttene, men kampen gjennom, uansett om resultatet/spillet ikke er noe å skryte av. Desibelnivået på tribunen mot Hønefoss var uakseptabelt lavt, og det kan ikke gjenta seg mot Molde. Unntaket var selvfølgelig "linjemann er rævva", den var det som vanlig trykk i.
Ekstremt viktig poeng! Ekke vits at man fyller feltet hvis det bare er turister der som ikke bidrar en dritt. På de siste hjemmekampen har det vært skikkelig labert på feltet og alt for mange som bare står der og glor kamp. Vil man ta det med ro og ikke bidra så finnes det nok av sitteplasser. Stå feltet er for de som vil gjøre en innsats!
Virker som om de ikke har noen som helst plan på markedsføring av matcher. Det som alltid skjer er at det kommer en nødløsning på Facebook når folk begynner å bli kritiske, gjerne 2 dager før match. Har sagt det før, de som er ansvarlige for markedsføringen burde fått sparken for lenge siden. Markedsdirektøren har jeg aldri sett noen gang. Rett og slett en sjanseløs gjeng!
Det eneste som virkelig får folk på match er resultater. Gode resultater. Seier over bartepakket, knusing av søpla og 6-0 over Tromsø på Åråsen. Eller som i 2007 da vi henta hjem trofeet på Ullevål. Likegyldige spillere som spiller en likegyldig spillestil med et likegylig forhold til resultatet, det gir derimot likegyldige tilskuere. Merkelig nok.
Det eneste som virkelig får folk på match er resultater. Gode resultater. Seier over bartepakket, knusing av søpla og 6-0 over Tromsø på Åråsen. Eller som i 2007 da vi henta hjem trofeet på Ullevål. Likegyldige spillere som spiller en likegyldig spillestil med et likegylig forhold til resultatet, det gir derimot likegyldige tilskuere. Merkelig nok.
Det går fremdeles an å øke tilskuersnittet uten å bare være avhengig av fantastiske resultater. Start har jo for eksempel hatt suksess med å kutte billettprisene, og sikkert markedsført dette slik at folk faktisk får det med seg.
Det eneste som virkelig får folk på match er resultater. Gode resultater. Seier over bartepakket, knusing av søpla og 6-0 over Tromsø på Åråsen. Eller som i 2007 da vi henta hjem trofeet på Ullevål. Likegyldige spillere som spiller en likegyldig spillestil med et likegylig forhold til resultatet, det gir derimot likegyldige tilskuere. Merkelig nok.
Enig. Har kjøpt meg billett, men hverken gleder meg eller har lyst til å gå etter søndagens prestasjon.
Dere får kalle meg hva dere vil, men følelsene er svekket. På 1-2 sist så tenkte, samme faen. Måtte faktisk presse frem faen når hønsa putta. Likegyldigheten tar snart meg også.
Har diskutert litt på twitter med en som jobber litt med LSK på markedsføring, på frivillig basis etter hva jeg skjønte. Det jeg oppfatter så synes de det holder å pushe i 4 dager. At det holder å starter ETTER HBK kampen. At den HBK kampen måtte komme i fokus først, og det ser vi jo at den var med det fantastiske tilskuertallet vi hadde på søndag!
Jeg mener de burde startet ett par dager FØR billettene ble lagt ut for salg. Får man solgt mange i starten så kan man bruke det for å "skremme"/stresse de som sitter å venter. Hvis de ser at billettene går unna tidlig så vil flere kanskje dra å kjøpe på forhånd og ballen starter å rulle.
Forslaget er at vi ikke kan stole på at klubben gjør jobben og må heller ta ansvar selv! Push venner og familie og få de til å kjøpe billetter der de ønsker! Målet bør være 10 000 men det blir hardt!
Enig med Ultrafo. Oppladning og pushing kan starte mange dager i forveien. Jeg, som er over gjennomsnittet interessert i LSK og bor i Lillestrøm, merker nesten ikke noe til hvilke tiltak som er satt i gang av klubben. En ny Facebook-header og noen plakater rundt i Lillestrøm er ikke nok. Dessuten selger ikke akkurat kampene til LSK seg selv heller.
Kanskje må kfl og ufc ta tiltak selv? Med flyers etc?
Det jeg oppfatter så synes de det holder å pushe i 4 dager. At det holder å starter ETTER HBK kampen. At den HBK kampen måtte komme i fokus først, og det ser vi jo at den var med det fantastiske tilskuertallet vi hadde på søndag!
Ja, den kampen lokker nok mange ekstra tilskuere... Tror det hadde vært bedre å solgt flest mulig billetter raskest mulig, for å skape litt engasjement og trøkk på forhånd.
Det er skammelig at klubben ikke klarer å mobilisere for en semifinale i cupen på hjemmebane, her tror jeg faktisk samtlige klubber i Tippeligaen (og Adeccoligaen) hadde gjort en bedre jobb. Flaut!
En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.
I følge RB-nett er det familietilbud, 400 kr for en familie på fire. Er dette faste familierabatter eller spesifikt for denne kampen? Uansett er det bra at RB opplyser om dette, det kan absolutt gjøre en forskjell.
I følge RB-nett er det familietilbud, 400 kr for en familie på fire. Er dette faste familierabatter eller spesifikt for denne kampen? Uansett er det bra at RB opplyser om dette, det kan absolutt gjøre en forskjell.
Familietilbudet har eksistert i minst to sesonger nå.
Kommentar