Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Det er skammelig at klubben ikke klarer å mobilisere for en semifinale i cupen på hjemmebane, her tror jeg faktisk samtlige klubber i Tippeligaen (og Adeccoligaen) hadde gjort en bedre jobb. Flaut!
Kun 5200 billetter solgt til semifinalen
Trønderne går ikke mann av huse selv om det er lenge siden RBK nådde cupfinalen.
Det nærmer seg semifinale i cupen, og billettene begynner å få bein å gå på.
Er du stående, syngende og klar for å støtte LSK frem til seier, bør du kjøpebillett til Kanarifeltet snarest.
Enkelt og greit, her er linken:
Litt flaut, men ifølge min mor så finnes det ikke dumme spørsmål..
Er det kun på LSK shopen jeg får kjøpt billetter til feltet? Har hatt sesongkort på felt O i flere år, men til denne kampen skal jeg tilbake på feltet og støtte så jeg ikke kan bruke stemmen på fredag.
Men mener å huske at jeg kunne kjøpe billetter til feltet i kiosken som ligger ved Jekyl & Hyde. Er dette fortsatt mulig?
Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
*Brasseberget*
Litt flaut, men ifølge min mor så finnes det ikke dumme spørsmål..
Er det kun på LSK shopen jeg får kjøpt billetter til feltet? Har hatt sesongkort på felt O i flere år, men til denne kampen skal jeg tilbake på feltet og støtte så jeg ikke kan bruke stemmen på fredag.
Men mener å huske at jeg kunne kjøpe billetter til feltet i kiosken som ligger ved Jekyl & Hyde. Er dette fortsatt mulig?
Narvesen og via linken til Håkon rett over innlegget ditt.
For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!
Det nærmer seg semifinale i cupen, og billettene begynner å få bein å gå på.
Er du stående, syngende og klar for å støtte LSK frem til seier, bør du kjøpebillett til Kanarifeltet snarest.
Enkelt og greit, her er linken: http://www.billettservice.no/event/4...ORIGIN=ORIGIN3
Siden dette blir en ordning ut sesongen i hvert fall, så bør ikke informasjonen forsvinne i en tråd. Kan mod sette en variant av Håkons innlegg sticky i egen tråd??
Edit: Kanskje ikke link til semifinalen, men info om at billett til feltet kan kjøpes på nett. :-)
Gikk inn på "Kjøp billetter her" linken i RB sin sak om å få folk på kampen. Er ingen billetter tilgjengelig på kanarifeltet felt a-b. Regner heller ikke med at disse er utsolgt? Hvor kan man få tak i disse billettene?
Gikk inn på "Kjøp billetter her" linken i RB sin sak om å få folk på kampen. Er ingen billetter tilgjengelig på kanarifeltet felt a-b. Regner heller ikke med at disse er utsolgt? Hvor kan man få tak i disse billettene?
Se Håkons innlegg over, Mons.
For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!
Ja, den kampen lokker nok mange ekstra tilskuere... Tror det hadde vært bedre å solgt flest mulig billetter raskest mulig, for å skape litt engasjement og trøkk på forhånd.Det er skammelig at klubben ikke klarer å mobilisere for en semifinale i cupen på hjemmebane, her tror jeg faktisk samtlige klubber i Tippeligaen (og Adeccoligaen) hadde gjort en bedre jobb. Flaut!
Jeg er så lei av denna sutringa!Det er godt mulig at klubben kunne gjort en bedre jobb med de ressursene de har, men de HAR jamen ikke mange ressurser til sånt bruk heller. Slutt å grin og gjør en jobb sjøl. Markedsfør der du kan. VI vil ha folk på kamp. VI vil ha fulle tribuner og VI vil at den blå flekken på bortetribunen gjerne kan gape, men skal ikke høres. Altså får vi gjøre noe.Hvis noen i dine omgivelser ikke vet at det er semifinale på torsdag, så er det din feil heidar. Da har du ikke ropt høyt nok.
Denne tråden burde vel hete "få folk til åråsen" ? skal du ha med besteforeldrene dine eller en kamerat som egentlig ikke er interessert i fotball. Så er det vel bedre at de sitter på RB tribunen, enn at de trekker ned stemninga på feltet.
Denne tråden burde vel hete "få folk til åråsen" ? skal du ha med besteforeldrene dine eller en kamerat som egentlig ikke er interessert i fotball. Så er det vel bedre at de sitter på RB tribunen, enn at de trekker ned stemninga på feltet.
Endre gjerne navn på tråden for min del (Får ikke gjort det selv). Den startet som en reaksjon på manglende billettsalg på feltet, det man forventer at de supporterne som skal gå foran burde befinne seg, men push billetter på hele Åråsen.
Aftenposten samarbeider tett med Romsdals Budstikke og har mye felles stoff. jan h. indbjør er født og oppvokst på Molde, og sier vel bare det han må. De som kommer fra Molde ønsker sikkert å være blå, men er først og fremst grå!
I firetida i dag var det solgt 670 billetter til Legea. 596 på kanarifeltet. Det er rom for innsats.
Og billettene kan fortsatt kjøpes på nett. Kjør på, folkens.
I firetida i dag var det solgt 670 billetter til Legea. 596 på kanarifeltet. Det er rom for innsats.
Og billettene kan fortsatt kjøpes på nett. Kjør på, folkens.
Kommentar