Tenk dere det, litt over 6000 stk på en SEMIFINALE i cupen. Det er en tragedie! Noe må gjøres i LSK, og det FORT!!!!
Få folk på feltet til semien!
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Synes det var bra oppmøte. Over snittet, i motsetning til RBK som er langt under snittet.
Og veldig bra trykk i dag. Supportere og klubb kan faktisk klappe seg på skuldra - det er fortjent. Også ble det nok noen flere kroner i klubbkassa av denne kampen.Sint og tverr på felt NKommentar
-
Synes det var ganske tamt jeg, virket som spenninga tok overhånd. Og hvorfor klarer man ikke toppene man får til med "veit en gammal storhetsklubb" i flere sanger? Da trykker det skikkelig, ellers blir det mye mumle gåseegg bak tromma.Kommentar
-
Semfinalen i 2007 mot Stabæk, når LSK lå høyt på tabellen, kom det bare ca 300 fler. 6800-6900 et sted.
Synes det var bra oppmøte. Over snittet, i motsetning til RBK som er langt under snittet.
Og veldig bra trykk i dag. Supportere og klubb kan faktisk klappe seg på skuldra - det er fortjent. Også ble det nok noen flere kroner i klubbkassa av denne kampen.
Satt på motsatt side av Kanari-feltet i dag.Dere skal være jævlig stolte av hva dere presterte i dag , rett og slett knallbra ja !Kommentar
-
Sint og tverr på felt NKommentar
-
Litt på siden, men... Hadde med meg to debutanter på kampen i går, en på 17 og en på 19. De fikk mange positive opplevelser, men en ting de kommenterte på hjemveien bet jeg meg merke i. Den eldste spurte: "Er ikke det viktigste når man skal få folk på kamp å trekke til seg yngre folk?" Det spørsmålet måtte jeg jo bare svare positivt på. Da kom det: "Jeg tror LSK er ute etter folk på 70 med hentesveis og campingvogn, for hvorfor i hel***te skulle de eller spille svensktoppar, Wenche Myhre og den slags? Dette er jo oldismusikk".
Hva mener dere? På tide å oppdatere låtene, eller er det slik det skal være?Kommentar
-
Litt på siden, men... Hadde med meg to debutanter på kampen i går, en på 17 og en på 19. De fikk mange positive opplevelser, men en ting de kommenterte på hjemveien bet jeg meg merke i. Den eldste spurte: "Er ikke det viktigste når man skal få folk på kamp å trekke til seg yngre folk?" Det spørsmålet måtte jeg jo bare svare positivt på. Da kom det: "Jeg tror LSK er ute etter folk på 70 med hentesveis og campingvogn, for hvorfor i hel***te skulle de eller spille svensktoppar, Wenche Myhre og den slags? Dette er jo oldismusikk".
Hva mener dere? På tide å oppdatere låtene, eller er det slik det skal være?
Speakeren var helt "innafor".Kommentar
-
Syns det var bra igår helt til folk ble for nervøse til å klare å synge, meg inkludert. Savner "vi er lillestrøm kanaris". Hvor blir det av den både på høytaleren før kamp og på tribunen? Fantastisk låt. Veit "Du går aldri aleine til Åråsen" liksom er den nye hymnen men bør da få plass til denne i stedet for ultrakjipe "skal du være vil du være lillestrømgutt" sangen. Skal dog nevnes at jeg får frysninger hver gang jeg hører kommentatoren klikke av TommyI år så tar vi altKommentar
-
Syns det var bra igår helt til folk ble for nervøse til å klare å synge, meg inkludert. Savner "vi er lillestrøm kanaris". Hvor blir det av den både på høytaleren før kamp og på tribunen? Fantastisk låt. Veit "Du går aldri aleine til Åråsen" liksom er den nye hymnen men bør da få plass til denne i stedet for ultrakjipe "skal du være vil du være lillestrømgutt" sangen. Skal dog nevnes at jeg får frysninger hver gang jeg hører kommentatoren klikke av TommyPetter Ø - Kreativ Kanaris
http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401Kommentar
-
I år så tar vi altKommentar
Kommentar