LSK – søpla, 3. mai 2015

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • PetterH
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Apr 2012
    • 668

    #21
    Blussingen til vif må ha vært søkt om på forhånd.

    Kommentar

    • HolterKanaris
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • May 2006
      • 1603

      #22
      Opprinnelig skrevet av PetterH
      Blussingen til vif må ha vært søkt om på forhånd.
      Neppe... Kaosblussing i 90 minutter, uten noen form for sikkerhetssone rundt blusserne? Ikke litt sannsynlig engang...
      ***Større baller enn vett***

      Kommentar

      • Percy Nilegård
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Dec 2003
        • 5146

        #23
        Hva var greia med banneret Klanen hengte opp etter pause som svar på vår tifo? Siden 2013 har dere ikke hatt rett, eller noe i den gata.
        "Alltid blodsprengt"!
        Fong/Macho

        Even Nordlien

        Kommentar

        • Fridtjof
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Feb 2005
          • 2120

          #24
          Jeg spør fordi jeg lurer nå, altså...

          Var det noe blussing hos oss i dag, med tanke på kommentarene om dårlig stemning mellom UFC og politiet? Selv synes jeg det var godt å se at politiet lot være å storme klanen, men heller kom med vannbøtter. Det er helt skandaløst ræva at så mange slippes inn med bluss, men når skaden først har skjedd er det godt å vite at man ikke gjør samme forbanna sjanseløse feil som på Ullevål for to år siden.
          Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!

          Kommentar

          • _Jonern
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jan 2004
            • 4390

            #25
            Opprinnelig skrevet av Seb.R
            Kan jo godt hende at politiet lærte av hendelsen på Ullevaal, slik at de har bestemt seg for å opptre passivt og heller straffe personene i etterkant i stedet. De fleste er vel enige i at blussinga på Ullevaal ble særdeles dårlig håndtert av politiet. Om derimot politiet igjen skulle opptre på samme måte som på Ullevaal ved en senere anledning KFL/UFC blusser, blir selvfølgelig saken en helt annen. I tillegg kan man jo lure på hvordan det i det hele tatt er mulig å slippe et så stort antall bluss, som er klassifisert som en ulovlig gjenstand, inn på stadion.
            Har nok ingenting med at politiet har lært. Dette er en viss fyr med altfor stor makt sin skyld. Denne fyren har lagt UFC/alternative supportere for hat, og går faktisk utenfor loven når han straffer disse. Denne fyren har ansvaret for Romerike og ikke Oslo, derfor setter han alle ressurser inn på LSK sin side og driter i hva enga gjør. At han får holde på sånn er uforståelig. Hadde vi holdt på sånn som vif gjorde, på Ullevål, så hadde det blitt et helvete uten like. Sånn som i 2012.
            ..................

            Kommentar

            • Yellow-not-jella
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Mar 2009
              • 1606

              #26
              " 10 år er en løgn. Etter 2013 ikke hatt retten.." eller noe sånt. Wat da fff, noen må investigate. Ble nysgjerrig.

              Kommentar

              • knut
                Make knut Great Again
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Dec 2006
                • 9500

                #27
                Retta mot UFC tipper jeg.

                Kommentar

                • Seb.R
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2006
                  • 4159

                  #28
                  Banneret/teksten var nok rettet mot UFC som har 10års jubileum i år. I en derbykamp på Ullevaal i 2013 brant vif-sympatisører opp et UFC-banner som de hadde fått tak i. Tradisjon tro skal ultrasgrupper som har fått sitt hovedbanner ødelagt av rivalene sine nedlegges. Tvisten her er vel at banneret som ble nedbrent ikke lenger var UFC sitt hovedbanner. Noen fra UFC kan vel helt sikkert utdype nærmere med detaljer, men tror det er sånn forløpet er.
                  www.sebastianramsland.com
                  www.twitter.com/sebramsland

                  Kommentar

                  • SuperT
                    "Ladyboy"
                    Forumonanist
                    • Mar 2012
                    • 174

                    #29
                    Opprinnelig skrevet av PetterH
                    Blussingen til vif må ha vært søkt om på forhånd.
                    Kommer nok aldri til å bli tillatt med blussing på bortetribunen på Åråsen grunnet leilighetene bak.
                    Thor-Arne Sandli, Tribune- og tifoansvarlig Kanari-Fansen Lillestrøm

                    Kommentar

                    • gorken
                      Administrator
                      • May 2006
                      • 1483

                      #30
                      Opprinnelig skrevet av PetterH
                      Blussingen til vif må ha vært søkt om på forhånd.
                      Nei.

                      Opprinnelig skrevet av Fridtjof
                      Jeg spør fordi jeg lurer nå, altså...

                      Var det noe blussing hos oss i dag, med tanke på kommentarene om dårlig stemning mellom UFC og politiet?
                      Nei.
                      I have this condition.

                      Kommentar

                      • Percy Nilegård
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Dec 2003
                        • 5146

                        #31
                        "Sloss Bajen for dere i dag"?-banneret var vel retta mot dansetroppen?
                        "Alltid blodsprengt"!
                        Fong/Macho

                        Even Nordlien

                        Kommentar

                        • gorken
                          Administrator
                          • May 2006
                          • 1483

                          #32
                          Men altså, om det går an å glemme apeberget en liten stund og heller fokusere på egen innsats: hva syns egentlig folk om stemninga i går?
                          I have this condition.

                          Kommentar

                          • tonkro
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Jan 2009
                            • 353

                            #33
                            Skuffende av Norges beste fans. Rimelig halvhjerta gjennom hele kampen, ihvertfall hørtes det sånn ut for oss på RB-tribunen. Ikke at det var noe bedre der, der er man heldig om folk klapper i det hele tatt, og synging er uhørt.
                            Hørte UFC forsvant ca halvveis i kampen, vet ikke om det var med på å senke stemninga jeg...? Det eneste jeg vet er at Kanarifansen kan så utrolig mye bedre..!

                            Kommentar

                            • Bobbythabird
                              Seniormedlem
                              Forumsadist
                              • Aug 2005
                              • 115

                              #34
                              Vi er flere km unna det apene leverer i dag! Hvor er mentaliteten fra 2012 på Ullevål! Dette ønsker jeg å se igjen! Med UFC som Norges nr.1 og KFL som pisser på klanen! Hva har skjedd?
                              Lillestrøm SK i mitt hjerte!!

                              Kommentar

                              • SuperT
                                "Ladyboy"
                                Forumonanist
                                • Mar 2012
                                • 174

                                #35
                                Bortefeltet har den fordelen av at de synger inn mot banen, mens Kanarifeltet synger rett inn i DnB tribunen. Derfor vil jeg nok påstå at vi sjeldent matcher søpla hjemme.. Men til gjengjeld har vi samme fordel på den innleide arenaen!

                                Jevnt over leverer Kanarifeltet en ok prestasjon. Det er tidvis ekstremt godt trøkk på feltet. Det smeller godt når ALLE bestemmer seg for å bli med. Spesielt på nedre B er ting iferd med å sette seg. Det er nesten konstant hopping fra 50 mann fra start til slutt, og det er veldig god trøkk! Savner at øvre B og felt C slenger seg på! Felt A syns jeg at hadde godt trøkk i dag fram de ikke var på tribunen lengre.

                                Jevnt over savner jeg at øvre B og felt C bidrar litt mer. Ja, jeg skjønner at det ikke alle som er keen på å være helt sjukehus og stå med ryggen til 50+ pluss iløpet av kampen, men bidra nå ihvertfall med stemmen deres! Folk er med på toppene, skulle folk var med på alt!
                                Thor-Arne Sandli, Tribune- og tifoansvarlig Kanari-Fansen Lillestrøm

                                Kommentar

                                • Emil
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Sep 2005
                                  • 306

                                  #36
                                  Fra verandaen i Lundsalleen hørte jeg bare klanen. Kan jo være fordi de synger den veien. Har forresten sesongkort men kunne ikke være på kampen i går.

                                  Kommentar

                                  • Leif A
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Dec 2003
                                    • 3962

                                    #37
                                    Opprinnelig skrevet av reka
                                    I følge informerte kilder blir det personlige bøter til enkeltindivier da de fleste er fotografert/identifisert, deretter vanker det en fet bot til vif, til sist kan LSK også bli straffet da de glemte å sjekke tynntarmen til de besøkende.
                                    Nei, LSK kommer ikke til å få noen straff etter apenes frislipp. Klubben har alt sitt på det tørre når det gjelder de forholdsregler som ble tatt før kampen.

                                    I tillegg teller det positivt for klubbens vedkommende at hjemmelagets supportere forholdt seg (relativt) rolig til tross for det som åpenbart var provoserende fremferd fra gjestende lags supportere.
                                    Knurr...

                                    Kommentar

                                    • Leif A
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Dec 2003
                                      • 3962

                                      #38
                                      Opprinnelig skrevet av _Jonern
                                      Latterlig oppførsel av politiet. Enga får stå og fyre under hele jævla kampen uten at noen bryr seg engang. Mens våre blir kasta ut totalt uten grunnlag. Dette må stoppes!
                                      Det jobbes med saken.
                                      Knurr...

                                      Kommentar

                                      • gorken
                                        Administrator
                                        • May 2006
                                        • 1483

                                        #39
                                        Syns aldri vi klarte å få til det helt store trøkket i går. Vi har da hatt langt bedre topper tidligere?

                                        Samtidig syns jeg vi holder det bra igang hele kampen. Selv med målet imot så dør det ikke helt, og det er ganske imponerende. Men som andre også har nevnt, det er labert på øvre B og C. Spesielt øvre B forventer jeg langt mer av.
                                        I have this condition.

                                        Kommentar

                                        • G-Man
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Sep 2011
                                          • 3230

                                          #40
                                          Opprinnelig skrevet av Seb.R
                                          KI tillegg kan man jo lure på hvordan det i det hele tatt er mulig å slippe et så stort antall bluss, som er klassifisert som en ulovlig gjenstand, inn på stadion.
                                          Var meget lett visitering inn på kampen i går. Hadde jeg villet kunne jeg uten problemer ha tatt med langt verre (og større) ting enn bluss. Og slik bør det jo være, at voksne folk må visiteres grundig på en fotballkamp i Norge i 2015, er jo bare latterlig.

                                          Det som irriterer meg mest er at klansaper i full uniformering slippes inn på langsidene, og konsekvent tillates drittslenging og provoserende oppførsel. Før eller siden er det en eller annen som gir en av dem en på kjeften (velfortjent sådan), og så er helvete løs.

                                          Kommentar

                                          Working...