LSK – søpla, 3. mai 2015
Collapse
X
-
Njaaa. Bortelagets supportere kan nok få innvilget bruk av pyroteknikk. Det som står i reglementet er at søknaden må komme fra arrangørklubb. Altså er man som bortesupporter prisgitt arrangkørklubbens velvilighet til å godkjenne din søknad for å få lov.Last edited by gorken; 04.05.2015, 12:55.I have this condition.Kommentar
-
Dessverre tror jeg nok søpla slipper unna uten poengtrekk denne gangen og. Tror nok heller den første klubben hvor nøff bruker poengtrekk for blussing har gule og svarte drakter. Ser jo hvem som fikk poengtrekk for økonomi...LasseNKommentar
-
Om ikke annet bør det vanke en såpass stor mulkt at de får poeng trekk for økonomi.Kommentar
-
Kommentar
-
Men tok de et godt tak rundt penis i samme slengen? Norske lover og regler stopper både politi og vektere fra søke på slike intime steder. Dermed er det ikke veldig vanskelig og få med seg ting inn..Gi alt, stå på LSKKommentar
-
PS: Helt off topic, så var det der nydelig bruk av "i forhold til"!Kommentar
-
Dette er nytt for meg da de alltid kommer bort i min på innsida av låret rett over kneet der. Hva skal man egentlig gjemme i en røykpakke og snusboks som de også sjekka?I år så tar vi altKommentar
-
Det var bra trøkk på feltet igår. Også på øvre B. Så dritlei all messinga om hvor dårlig det er ,hvor bra alle andre er og hvor bra det var engang. Spesielt fra folk som konsekvent oppholder seg på alle andre steder enn feltet..
At hele feltet til enhver tid skal klikke totalt er utopi. Det er lyd utenom klikken også og det hjelper også å ikke få et tonn med "påklistra" drittkjeft. Når det skjer blir det faktisk tammere.
se f.eks i Mjøndalen hvor det faktisk var bra med sang og engasjement på siden jeg var... Helt til 2 luringer med selvtillittspromille fikk for seg at det var smart å klatre opp på gjerdet og leke capo. Ikke kunne de sangene, ikke hadde de takt eller glimt i øyet. Endte med cirka null stemning og trøkk.
skal det være full klikk på alle som er i nærheten av feltet er jeg redd dere ender opp i en bil. Se heller positivt på de som er med - faktisk betydelig flere enn noen tror.Kommentar
-
Var vel Sandefjord som først var ute med å sjekke snusbokser, første året de var oppe. Våpen og bluss var svaret den gang, om hva de leita etter.Kommentar
-
Det var bra trøkk på feltet igår. Også på øvre B. Så dritlei all messinga om hvor dårlig det er ,hvor bra alle andre er og hvor bra det var engang. Spesielt fra folk som konsekvent oppholder seg på alle andre steder enn feltet..
…
skal det være full klikk på alle som er i nærheten av feltet er jeg redd dere ender opp i en bil. Se heller positivt på de som er med - faktisk betydelig flere enn noen tror.I have this condition.Kommentar
-
Ingen tillatelse gitt, og det vanker nok rekordbøter her. Får de poengtrekk så håper jeg folk er med på en protest på dette, selv om det gjelder de blå fra Hadeland.
Grunnen til at man "bare stod og så på" var fordi dette var avklart på forhånd, at man ikke skulle opp og lage konfrontasjoner. Så her har man faktisk lært etter det som skjedde på Ullevaal. En del folk ble tatt ved innslipp og video av tribunen er sendt til oslo, hvor vif har varslet at det vil komme strenge straffer til de som blir identifisert. Forøvrig fikk han ene som kastet et bluss inn i målet under kampen visstnok grisebank på feltet (indrejustisen funket med andre ord der). Det er usikkert hvordan man fikk inn så store mengder bluss, men man er vel ganske sikre på at det har kommet via en av leilighetene (hvor det også ble blusset).Kim
Styremedlem KFLKommentar
-
Har hørt fra vif-folk at så ikke var tilfelle. Vedkommende fikk ifølge min kilde være i fred. Vet ikke hva som stemmer, men vil være forsiktig med å lovprise apenes indrejustis foreløpig.Kommentar
-
Hørt så mye motstridende beskjeder på ganske mye, så usikker på hva som stemmer. Derfor jeg også skrev "visstnok"...Kim
Styremedlem KFLKommentar
Kommentar