Er det forresten lov å blusse fra leilighetene, eller regnes de som en del av tribunen?
LSK – søpla, 3. mai 2015
Collapse
X
-
Jeg snakka med en LSK-supporter på toget inn til Oslo etter matchen. Han hadde brukt bluss i Fuglatoget opp mot Åråsen, blitt tatt ut av politiet og måtte oppgi personalia. Fikk forbud mot å gå på kamp og varsel om at han ville få bot på 25 000 kroner.
Denne fyren er en helt ordinær KFLer som gjør lite av seg.
(På Lillestrøm stasjon tok han taxi til Åråsen og fikk med seg matchen).
Nå blir supportere herja med av politiet på en måte som er helt ute av proporsjoner, med meningsløse straffereaksjoner for bagatellmessige forseelser. Sånn kan vi ikke ha det lenger!Vidar Evje
Kommentar
-
Jeg snakka med en LSK-supporter på toget inn til Oslo etter matchen. Han hadde brukt bluss i Fuglatoget opp mot Åråsen, blitt tatt ut av politiet og måtte oppgi personalia. Fikk forbud mot å gå på kamp og varsel om at han ville få bot på 25 000 kroner.
Denne fyren er en helt ordinær KFLer som gjør lite av seg.
(På Lillestrøm stasjon tok han taxi til Åråsen og fikk med seg matchen).
Nå blir supportere herja med av politiet på en måte som er helt ute av proporsjoner, med meningsløse straffereaksjoner for bagatellmessige forseelser. Sånn kan vi ikke ha det lenger!Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
-
Kommentar
Kommentar