Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Først vil jeg si at det er utrolig kult at du har et engasjement for tribuneeffekter og tifo, sånt liker vi! Når det gjelder åssen type stoff som er best, så kommer det helt ann på hva du skal lage.
Skal du lage banner eller to-stangs, så er det stoffet man får kjøpt på IKEA veldig greit. Greit stoff til en snill pris. Skal du lage flagg, så vil jeg oppfordre til tynnere syntetiske stoffer, ofte ting som ligner/føles som silke. Det kjøper man gjerne på lokale sybutikker og andre "hobby"-butikker
Jeg ser at ON har linka til noen PVC rør. Det er veldig typiske rør som er lett å få tak i, og som duger velgdig godt.
Når det kommer til maling så er min erfaring at vannbasert maling er det beste. Gjerne maling som er ment på innevegger. Det kommer litt ann på hva du skal male på. Skal du male på det IKEA stoffet, så trenger det gjerne en 5-6 strøk før det blir et pent resultat. Skal du male på det syntetiske, så holder det med 1, kanskje 2 strøk hvis du vil ha litt ekstra farge.
Ikke glem at vi i Kanari-Fansen kjører dager hvor vi holder lokalet åpent. Da kan man komme å lage effekter, flagg, det man vil. Så møter man andre som har samme interesser og kanskje serveres det en pizza bit eller to Følg med på våre sosiale medier og nettsier, så vil det være annonsert når vi har åpent lokale!
Thor-Arne
Thor-Arne Sandli, Tribune- og tifoansvarlig Kanari-Fansen Lillestrøm
Kommentar