Skal prøve få med fleste av Team Schadenfreude
Mobilisering til Kanari-feltet - LSK vs odd søndag 11.9 kl 1800 på Åråsen
Collapse
X
-
ALLE MANN PÅ FELTET MOT ODD!Kim
Styremedlem KFL👍 6Kommentar
-
-
👍 1
Kommentar
-
Flere som gjenoppstår fra de døde på forumet i disse dager
Nye tider, nye muligheter. Det aller aller viktigste er at folk synger og er med på det som blir sagt.
La mobilen ligge i lomma, spis burger og pølse i pausen og ikke pip på laget. Enkle kjøreregler for å skape et engasjerende felt
Mye mobilisering om dagen og mange tar et gjensyn med feltet. Håper folk er klare for å gi alt hele matchen, uansett resultat. For hver scoring som kommer, syng høyere. Uansett
Gleder meg til det som kan se ut til å bli årets beste stemning
👍 5Kommentar
-
I utgangspunktet er det ikke felles toging, men om alle klarer å komme seg til Åråsen slik at man er der senest 17.15 kan det fort bli felles gange nedover Alex'n uansett.Thor-Arne Sandli, Tribune- og tifoansvarlig Kanari-Fansen Lillestrøm👍 1Kommentar
-
Vi jobber sammen for å bringe Kanarifeltet til nye høyder! Fra og med kampen mot Odd på søndag flytter Ultras Felt C inn på felt B og mentalitetsfeltet. Det gjør at vi får et enda større og mektigere felt, når UFC og alle andre som står på mentalitetsfeltet sammen skal jobbe for å skape fantastisk stemning og samtidig pushe resten av feltet.
I tillegg skal en del gamle travere fra Bøffelberget igjen samles på Kanarifeltet, med plassering på øvre felt B/C. Vi gleder oss til å se hva disse er gode for. De har i hvert fall lovet å bidra til en fantastisk stemning!
I have this condition.👍 3Kommentar
-
Interessant. Jeg tror det er er god ide å samle mentalitetsfolka: Det burde borge for bedre trøkk, men jeg ser to utfordringer: Hvem skal synge mot hvem. Bøfla må jobbe hardt på felt C. Og jeg er spent på hvem som skal/vil befolke felt A.For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
-
Og Felt A ser jeg for meg at blir litt som før. Der vil det stå folk som ikke er like aktive som resten men som vil bidra litt i perioder. Ser vel for meg at dette feltet vi bli ganske glissent, hvertfall i en periode fremover. Men det er mye bedre å bare "glemme" Felt a for en periode og fokusere på å samle resten. Det er mye større utfordring med et altfor stort og spredt felt slik det har vært i flere år...................👍 1Kommentar
-
Dritkjipt resultat i dag. Likevel gøy å stå på et fullt felt igjen. Veldig bra mobilisert. Flott å se Ultras-gutta nærmere klumpen og Bøffla med Tommy på plass igjen på felt C. Syns vi viser potensiale i dag og hadde tidvis bedre trøkk enn på lenge. Håper folk møter opp igjen sjøl om det gikk til helvete resultatmessig denne gangen...Jaren-kanari
Fugla tar gull, fugla tar gullet i år !!👍 3Kommentar
-
Utrolig bra trøkk i dag. Noen lydtopper som det er lenge siden man har hørt. Fortsatt øresus etter pipekonserten mot dommeren ved pause! MEN, noen av evighetssangene lager ikke trøkk i det hele tatt, heller ikke i dag. De må kuttes tvert!..................👍 7Kommentar
-
Mener du da at vi skal legge vekk filosofien om latinostil slik vi har latt oss inspirere av de siste årene på et permanent grunnlag, eller "for nå"?Thor-Arne Sandli, Tribune- og tifoansvarlig Kanari-Fansen LillestrømKommentar
Kommentar