Jeg og Thomas Johansen, dvs Gammel Gris Kanaris var på feltet i går. For min del permanent etter 10 år som sittende tilskuer, og vi kjører på hardt resten av sesongen. Totalt ute av trening og hes etter en omgang i går, men det er nå klubben trenger oss. Jævlig bra stemning i går, det var akkurat som i gamle dager.
Mobilisering til Kanari-feltet - LSK vs odd søndag 11.9 kl 1800 på Åråsen
Collapse
X
-
Ett innspill til forsangerene på felt B:
Når dere kjører sanger hvor det er opp med henda/opp med en knyttneve må det brukes mer tid for å få med alle.
Det var flere ganger hvor under en tredjedel av felt c fikk vært med pga beskjedene ikke kom frem.
Bruk lenger tid, få med flest mulig.Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
para gritarle a la FIFA:
¡Que ellos son el gran ladrón!👍 2Kommentar
-
Ett innspill til forsangerene på felt B:
Når dere kjører sanger hvor det er opp med henda/opp med en knyttneve må det brukes mer tid for å få med alle.
Det var flere ganger hvor under en tredjedel av felt c fikk vært med pga beskjedene ikke kom frem.
Bruk lenger tid, få med flest mulig.Thor-Arne Sandli, Tribune- og tifoansvarlig Kanari-Fansen Lillestrøm👍 1Kommentar
-
Det var mye bra på søndag, spesielt i første omgang. Personlig vil jeg trekke frem:
-God variasjon av rop, korte sanger og de lengre sangene
-man fikk med seg mange fler lenger ut mot felt-a
-banneret i bakkant hjelper med å samle folket. Man kan like det eller ikke, men på søndag ga det en mening
Hva vi må ta lærdom av:
-bedre tid i forkant av sanger. Forsanger må sørge for at flere er med på opp med henda, opp med nevan, opp med skjerf osv. før det settes i gang. 20-30 sek. med mer masing spiller ingen rolle
-hvis evighetssangene går lavt, la den dø ut av seg selv. Spillet vil uansett styre en evighetssang i form av oppsving/nedsving
-"Er vi med" ropet funker. Men neste gang må vi ta det rett før kampstart👍 6Kommentar
-
var ikke sikker på hvor jeg skulle legge denne.. men lurer bare på om dette ville vært lovlig i Norge? er jo ikke noe røyk og nice som F
la denne i tribunefilmer som får meg til å ejakulere...aner ikke hvordan den kom hitAmbiance et tifo des ultramarines lors du match des Girondins de Bordeaux contre nos amis de Saint-Etienne. 15 Février 2015.Last edited by Langballa; 23.11.2016, 23:16.Kommentar
Kommentar