:lol: hehe..vi ligger foran utviklinga vettu..
Kvalitetstifos av andre lags fans:
Collapse
X
-
Genoas fans KAN tifo!
Kommentar
-
-
Takk! Vet du har lyst på meg. Selv om jeg begynner å bli en smule lei av alle PM`ene du sender meg. Jeg er dessverre 100% heterofil Mr.Lee. Hyggelig av deg å spørre, men sorry! Prøv Blakk, han er litt mer eksperimenterende enn meg sjøl.Kommentar
-
-
-
-
Y`en er helt grei, mens O`en sklir litt ut. Å involvere øvre og nedre til en sånn type tifo er utrolig vanskelig å få til. Vannvittig bra resultat.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Vestfold KanarisY`en er helt grei, mens O`en sklir litt ut. Å involvere øvre og nedre til en sånn type tifo er utrolig vanskelig å få til. Vannvittig bra resultat.
Dette kan vi også få til på Åråsen - dog i mindre format...NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Selvsagt har dem det. Men å få til at 8-10 000 løfter arka samtidig og holder dem på samme måte er ikke uten videre like enkelt. det krever årevis med "trening"
Vi har jo sett dette tidligere hvor vanskelig det egentlig er å få folk til å gjøre det riktig og ikke minst samtidig.Kommentar
-
-
Noen som så tifoen fra Barcelona - Real Madrid 1.april fra el classico igår?
Jeg har dessverre ikke noe bilde, skal se om jeg finner..
----
Jeg fant bilde, men det er ikke av det største laget da.
Det står "SEMPRE" på kortsiden. Og "BARCA!" på langsiden.
Så det står "SEMPRE BARCA!"
Nå er ikke jeg helt rå på spansk, så vet ikke hva sempre står for.Kommentar
-
Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Ted NugentTror sempre betyr alltid. Husker nemlig den gode gamle OL-sangen Amigos para sempre...Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Barcas tifo er vel som vanlig finansiert av klubben :roll:Kommentar
-
ja så dere kampen på lørdag.Er du dum er du sta holder du med Vål\'enga,
er du bli er du gla holder du med FUGLA
FORZA FUGLAKommentar
Kommentar