Kvalitetstifos av andre lags fans:
Collapse
X
-
-
Bad Blue Boys
Dynamo Zagreb
Det øverste banneret betyr: "Jeg elsker deg mor, men ikke mer enn dinamo" .Kommentar
-
Hvor stor er boten for å blusse?NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Opprinnelig skrevet av eLSKer`Kef1rhåper det blir mye blussing på UFC i år.. skal kjøpe meg noe bluss selv 4 fun men om man får bot er det litt værre.. får enkelt personer bot eller klubben ?Kommentar
-
Kommer helt an på. Men tviler på at det blir mer enn 10 000.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Vestfold KanarisKommer helt an på. Men tviler på at det blir mer enn 10 000.NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Hehe... det var nok ikke bare blussinga dem fikk for da...
Som regel har de som blir ferska fått bøter rundt 3-4000 kr.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av NordbyBota får klubben. Men når du gjøre det på KFL feltet så går den videre til KFL som regel. KFL sender den da selvfølgelig videre, men vet ikke om de gjør det til enkelt personer. Tror det gjør det til grupper iværtfall.Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Dem må jo vite hvem de skal sende bota til.kan ikke bare trekke ett lodd mellom alle medlemmene,så dem må ha et bevis.Hjelper heller ikke at noen sier at det var de eller dem,dem må ha bilde,visss ikke så er det bare til å nekte.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av NordbyEn natt i cella hadde ikke gjort meg noe.
Ikke for små barn! http://www.doheth.co.uk/funny/misc/Prison_Underwear.jpgNB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Opprinnelig skrevet av BlakkDem må jo vite hvem de skal sende bota til.kan ikke bare trekke ett lodd mellom alle medlemmene,så dem må ha et bevis.Hjelper heller ikke at noen sier at det var de eller dem,dem må ha bilde,visss ikke så er det bare til å nekte.Kommentar
-
-
Opprinnelig skrevet av TobbenEr utrolig leit om det blir bot i såfallUltras Felt C LillestrømKommentar
-
-
-
Kommentar