Kvalitetstifos av andre lags fans:
Collapse
X
-
-
Opprinnelig skrevet av Vestfold KanarisST.Gallen-FC Basel
NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
-
Opprinnelig skrevet av mr.JordbakkeSLik som denne har jeg hevdet før ville vært det beste på vår tribune som er fylt av stolper. Hadde årtes første tifo hengt fra taket ville ikke tynne tråder kunne ødelagt...www.kfl.no/debattKommentar
-
-
-
-
-
AIK`s Ultras Nord fyrte av et 20 tall bluss når 2.omg. startet.
I følge UFC`s representanter på Råsunda i dag var AIK`s supportere totalt overlegne Jærnkaminerna.Kommentar
-
-
-
-
Opprinnelig skrevet av BlakkSå kampen i går på tv og er vel liten tvil i at AIK fansen pissa på Djurgården`s sine supportere,synes de hadde best Tifo og.
Var ikke direkte dumt med de 15 blussa fra UN når 2 omgang begynte hellerUltras Felt C LillestrømKommentar
-
-
Blakk look-alike? Nei, feil buksemerke...NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
-
-
Vakkert av FCK. Ark som danner "VI ER" på nedre. Så flagg som danner "FCK", i tillegg til 3 bannere og mosaikk på øvre!Kommentar
Kommentar