Meget pen tifo ja. Bedre utført enn det AIK hadde mot Djurgården, som kan klassifiseres i omtrent den samme vanskelighetsgrad...
Kvalitetstifos av andre lags fans:
Collapse
X
-
-
Jepp, men synes AIK`s tifo er hakket vanskeligere å gjennomføre pga tallene som ikke er lett å få til. Utrolig vakkert fra våre venner i KøbenKommentar
-
Opprinnelig skrevet av Vestfold KanarisJepp, men synes AIK`s tifo er hakket vanskeligere å gjennomføre pga tallene som ikke er lett å få til. Utrolig vakkert fra våre venner i KøbenUltras Felt C LillestrømKommentar
-
-
Brøndbys tifo fra samme kamp som FCK hadde sine koreos (bilder lenger opp).
FCK-BIF
Kommentar
-
-
Kommentar
-
-
-
-
-
-
Med til historien hører det også at Ajax supportera spilte videre på pacman koreon til Brøndby tifo og hadde et fantastisk "GAME OVER" banner til returkampen. Brøndby ble da også slått ut av cl kvalikenKommentar
-
Opprinnelig skrevet av Vestfold KanarisMed til historien hører det også at Ajax supportera spilte videre på pacman koreon til Brøndby tifo og hadde et fantastisk "GAME OVER" banner til returkampen. Brøndby ble da også slått ut av cl kvalikenKommentar
-
Opprinnelig skrevet av King_RaymondJa det er ikke gunstig det. Kommer det en bot så synes jeg dem kan trekke det fra lønna til Grønlund eller Lauritsen, evt ta av pengene dem tynet fansen for når vi MÅTTE kjøpe supporterartikler før cupfinalen, er nok penger der til å dekke en bot eller 10...* LSK 1917 *
* Gulsvarte Brødre *
-- Frihet for ultras --Kommentar
-
Takk "Smilefjes". Lekkert.
Og til deg fra kneggsccscscsc over her. Har du havna i feil tråd igjen nå?Kommentar
-
Haha. Bra av Ajax å poengtere med "nerds."
Tenkte jeg skulle bidra litt med et par tifoer jeg syns var bra av en mindre by/klubb i Frankrike:
Caen - Le Havre (2003)
Støtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.Kommentar
-
Caen - Saint Etienne (2003) 80-års jubileums-tifo:
Le making of... (450t arbeid, ikke medregna planlegging av tifoen, og installasjonen på matchdag)Last edited by Per Arne; 14.05.2006, 19:56.Støtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av mr.JordbakkeSLik som denne har jeg hevdet før ville vært det beste på vår tribune som er fylt av stolper. Hadde årtes første tifo hengt fra taket ville ikke tynne tråder kunne ødelagt...
Hvorfor? Taket er ikke solid, det ligger skrått ned mot banen, og sikkerheten for de som står der oppe. Vi er ikke forsikret mot uhell som fall fra tribunetak ol.
Tynne tau, javel så skal jeg inrømme at de var tynne å trekke i, men solide var de uansett. Grunnen til at tau løsnet var at knutene ikke holdt mål og at publikum sto på selve banneret.
Sånn da er det sagt, grr!!Støtt FuglaTifo
Kontonr: 6201 05 41919Kommentar
-
Kommentar