Den Store Grupperingstråden

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • lp
    Seniormedlem
    Forumonanist
    • Dec 2003
    • 223

    Det siste som er diskutert i denne tråden er vel
    hvorfor kfl har gjort store fremskritt de siste årene.
    Noen mener det er ufc som drar opp stemningen,
    rønnern med fler mener noe annet.
    tror dette er grunnen til komentaren du siterer
    Skjetten gutta
    Wenche Myhre,
    "Muligens Hooligans" ;)

    Kommentar

    • Matti
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • May 2005
      • 895

      Opprinnelig skrevet av lpk
      Det siste som er diskutert i denne tråden er vel
      hvorfor kfl har gjort store fremskritt de siste årene.
      Noen mener det er ufc som drar opp stemningen,
      rønnern med fler mener noe annet.
      tror dette er grunnen til komentaren du siterer
      Jaja, gikk på ei mine der, men måten diskuterer på får meg til å tro at han ikke er den største tilhengeren av Ultras-kulturen.

      Kommentar

      • Vestfold Kanaris
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Oct 2004
        • 4583

        UFC har forøvrig aldri uttalt at vi ER grunnen til at stemningen er blitt så bra på Åråsen. Det er Rønner`n som rører her. For lite oppmerksomhet muligens.

        Grunnene til at LSK`s supportere har blitt norges beste syngende supportere er bl.a. tromme.

        UFC vil bidra til å gjøre det hele enda bedre!
        LOUD
        PROUD
        ULTRA

        Kommentar

        • lp
          Seniormedlem
          Forumonanist
          • Dec 2003
          • 223

          Hva Rønnern mener om ultras kulturen skal jeg
          ikke si noe om. De som lurer får spørre på søndag

          Det er viktig at vi i disse ultras tider også husker at det er mange andre folk som støtter lsk på sin måte som ikke er ultras.
          noen sitter, noen velger å ikke synge/hoppe.
          alle skal ha en plass på åråsen uansett hvordan de velger å støtte lsk!

          Så får vi bare håpe at ikke denne grupperings diskusjonen splitter opp kfl..

          Kom på kamp, nyt det å vær venner!

          Mvh LP
          Skjetten gutta
          Wenche Myhre,
          "Muligens Hooligans" ;)

          Kommentar

          • Matti
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • May 2005
            • 895

            Det er jeg helt enig i. Alle som støtter skal respekter for måten de velger å gjøre det på. Og om UFC velger å gå i fine klær for de gjøre det, uten at inkompetente idioter skal gå helt på trynet av den grunn.

            Nå takker jeg for i kveld, og drar på kamp til tross for at jeg må kjøpe inn nytt antrekk i morra for å gjøre det.

            EDIT: Det gikk til helvete, masse feil. For trøtt.

            Kommentar

            • mr.Jordbakke
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jun 2005
              • 3845

              Jeg tror definitivt det er en del på forumet som blander kortene her!

              Per definisjon er ultras noen som støtter lag ekstra, i med og motgang, hjemme og borte. For ultras er det også vanlig at man kler seg i lagets farger. Svært mange av KFLs medlemmer, deriblant Rønner'n, er ultras per definisjon.

              Og til Matti: Les innleggene nøye før du uttaler deg. Rønner'n har ikke sagt at UFC er rævva. Han viste til en uttalelse om at KFL var gått fra ekstremt rævva til bare rævva. Med slik klipping som du driver med kan du ende opp med jobb i dagblah...

              Den jobben UFC, Team Scooter og andre undergrupper gjør er ekstremt viktig og bra for LSK og KFL. Den jobben Rønner'n gjør er også ekstremt viktig, selv om han kan ha uttalelser på forumet som kan virke bastante. La oss ikke ende opp med at vi jobber mot hverandre, men heller med hverandre til det beste for klubben og KFL! Alle supportere er viktige, uansett hvilket nivå de ønsker å støtte klubben på.
              NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

              Mvh
              Mr.Jordbakke

              Kommentar

              • Gale Isbre
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Dec 2005
                • 1164

                Opprinnelig skrevet av mr.Jordbakke
                Jeg tror definitivt det er en del på forumet som blander kortene her!

                Per definisjon er ultras noen som støtter lag ekstra, i med og motgang, hjemme og borte. For ultras er det også vanlig at man kler seg i lagets farger. Svært mange av KFLs medlemmer, deriblant Rønner'n, er ultras per definisjon.

                Og til Matti: Les innleggene nøye før du uttaler deg. Rønner'n har ikke sagt at UFC er rævva. Han viste til en uttalelse om at KFL var gått fra ekstremt rævva til bare rævva. Med slik klipping som du driver med kan du ende opp med jobb i dagblah...

                Den jobben UFC, Team Scooter og andre undergrupper gjør er ekstremt viktig og bra for LSK og KFL. Den jobben Rønner'n gjør er også ekstremt viktig, selv om han kan ha uttalelser på forumet som kan virke bastante. La oss ikke ende opp med at vi jobber mot hverandre, men heller med hverandre til det beste for klubben og KFL! Alle supportere er viktige, uansett hvilket nivå de ønsker å støtte klubben på.
                Absolutt alle supportere? De med grisetøfler også?
                Uansett: godt sagt, godt oppklart og godt oppsummert!

                Kommentar

                • Scorpio
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Feb 2006
                  • 411

                  Opprinnelig skrevet av mr.Jordbakke
                  Jeg tror definitivt det er en del på forumet som blander kortene her!

                  Per definisjon er ultras noen som støtter lag ekstra, i med og motgang, hjemme og borte. For ultras er det også vanlig at man kler seg i lagets farger. Svært mange av KFLs medlemmer, deriblant Rønner'n, er ultras per definisjon.

                  Og til Matti: Les innleggene nøye før du uttaler deg. Rønner'n har ikke sagt at UFC er rævva. Han viste til en uttalelse om at KFL var gått fra ekstremt rævva til bare rævva. Med slik klipping som du driver med kan du ende opp med jobb i dagblah...

                  Den jobben UFC, Team Scooter og andre undergrupper gjør er ekstremt viktig og bra for LSK og KFL. Den jobben Rønner'n gjør er også ekstremt viktig, selv om han kan ha uttalelser på forumet som kan virke bastante. La oss ikke ende opp med at vi jobber mot hverandre, men heller med hverandre til det beste for klubben og KFL! Alle supportere er viktige, uansett hvilket nivå de ønsker å støtte klubben på.

                  Enig med du

                  Kommentar

                  • ForZaFugLa
                    Medlem
                    Møteplager
                    • Oct 2005
                    • 78

                    Opprinnelig skrevet av gulost
                    Blitt veldig stille fra KGG her på forumet. Hva skjer på den kanten?
                    Hehe stemmer det Erling...vi holdeross litt tilbake, ikke missforstå, vi synger like jævlighøyt hverkamp fordet. men vi kommer sterkt tilbake med noe stort...
                    vi er jo bare en kamerat gjeng som TS.....
                    vif-lsk er vi tilbake for fullt...mer,større,bedre enn noen gang
                    * LSK 1917 *

                    * Gulsvarte Brødre *

                    -- Frihet for ultras --

                    Kommentar

                    • Rønnern
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2003
                      • 6690

                      Opprinnelig skrevet av Matti
                      Nå syns jeg du skal ta deg en bolle og jekke deg ned ti hakk. Sikkert jævla barskt å stå med prisen i leppa, cubus-klæra og henda i lomma. Men du som tidligere ser ut til å ha litt vett i panna bør jo skjønne hva denne kulturen står for å ikke komme med sånt piss. At UFC er ræva faller på sin egen urimlighet.
                      Slapp av din mongo. Jeg ler av supporterekspertene i UFC som påstår at KFL var ekstremt ræva. Jeg har aldri sagt at UFC er ræva.

                      Et lite tips. Lær deg å lese!
                      Mvh Ronnie "The Runner"
                      LSK for alltid

                      Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                      Kommentar

                      • Vestfold Kanaris
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Oct 2004
                        • 4583

                        At du synes vi er eksperter Ronnie, er jo hyggelig å høre.

                        Nå er det bare deg som snakker om at vi sier vi har mer peiling enn andre. Det du tydeligvis ikke aksepterer er at ikke alle støtter LSK på samme måte som du synes er best og som i dine øyne er det eneste riktige.

                        Jeg mener at alle skal få lov til å støtte klubben på sin måte, det skulle bare mangle at det blant 4500 medlemmer finnes forskjellig syn på hvordan man støtter LSK best mulig!
                        LOUD
                        PROUD
                        ULTRA

                        Kommentar

                        • Vestfold Kanaris
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Oct 2004
                          • 4583

                          Forøvrig ler vi innimellom av deg også. Selverklært ekspert på KFL`s historie som du er!
                          LOUD
                          PROUD
                          ULTRA

                          Kommentar

                          • Matti
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • May 2005
                            • 895

                            Opprinnelig skrevet av Rønnern
                            Slapp av din mongo. Jeg ler av supporterekspertene i UFC som påstår at KFL var ekstremt ræva. Jeg har aldri sagt at UFC er ræva.

                            Et lite tips. Lær deg å lese!
                            Som jeg sa tidligere her så gikk jeg på ei mine. Forøvrig er det morsomt at du som den mest breiale mongisen i to sko kommer og kaller meg mongis pga. et uklart innlegg. Heretter for du ta deg sammen og ikke være så kjepphøy. Du er en svært vanskelig å ha med å gjøre når du går rundt i disse villfarelsene din hvor du vet alt. Du er intet annet enn en selvutnevnt bedreviter og hva du måtte mene i diskusjonene rundt disse grupperingene er ganske uintressant.

                            Kommentar

                            • Rønnern
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2003
                              • 6690

                              Opprinnelig skrevet av Matti
                              Heretter for du ta deg sammen og ikke være så kjepphøy.
                              Oisann! Her kommer jeg intetanende, en god stund etter at jeg har skrevet at jeg ikke er interessert i å fortsette denne diskusjonen, og møter et innlegg fra en for meg anonym Matti som i det vide og breie legger ut om meg, snusen min og mine bukser fra Cubus.

                              Aldri snakket med deg, ikke slengt noe dritt til deg før jeg så innlegget ditt. Og så er det jeg som er kjepphøy og breial....

                              God kveld og lykke til videre i livet.
                              Mvh Ronnie "The Runner"
                              LSK for alltid

                              Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                              Kommentar

                              • Matti
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • May 2005
                                • 895

                                Opprinnelig skrevet av Rønnern
                                Oisann! Her kommer jeg intetanende, en god stund etter at jeg har skrevet at jeg ikke er interessert i å fortsette denne diskusjonen, og møter et innlegg fra en for meg anonym Matti som i det vide og breie legger ut om meg, snusen min og mine bukser fra Cubus.

                                Aldri snakket med deg, ikke slengt noe dritt til deg før jeg så innlegget ditt. Og så er det jeg som er kjepphøy og breial....

                                God kveld og lykke til videre i livet.
                                Det at du kaller meg mongo som provoserer meg. Greit nok, du er kjekk kar og håper du fortsetter med det, men også fint om du prøver å spille litt på lag med UFC.

                                Kommentar

                                • rEPPA
                                  *****istrator
                                  • Nov 2003
                                  • 3933

                                  Regner med at dere tar denne diskusjonen videre på PM?
                                  www.kfl.no/debatt

                                  Kommentar

                                  • Thomas_sprit
                                    Medlem
                                    Hoffnarr
                                    • Jul 2005
                                    • 48

                                    vel, jeg burde vel ikke blande meg i denne diskusjonen..men jeg blir jævlig provosert når jeg ser hva som blir sagt i denne tråden mot okb og ronny.
                                    ett lite spørsmål til vestfold-kanaris: vet du egentlig hvem du klager over? det trur ikke jeg... du går ikke å slenger dritt om sentrale personer i kfl, gjør du vel? selom du er en av ufc så behøver du ikke oppføre seg slik...jeg personelig syns UFC er fiasko og en oppskryt gjeng som bare lager problemer for kfl... syns dere heller skal ta det litt med ro og slutte å skryte av att dere er di beste supportera, for det er dere faktisk ikke...dere burde heller ha respekt for di sentrale personene i kfl . det er helt idiotisk å lage mere bråk enn dere har gjort...

                                    Kommentar

                                    • ON
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Mar 2004
                                      • 3639

                                      Opprinnelig skrevet av Thomas_sprit
                                      vel, jeg burde vel ikke blande meg i denne diskusjonen..men jeg blir jævlig provosert når jeg ser hva som blir sagt i denne tråden mot okb og ronny.
                                      ett lite spørsmål til vestfold-kanaris: vet du egentlig hvem du klager over? det trur ikke jeg... du går ikke å slenger dritt om sentrale personer i kfl, gjør du vel? selom du er en av ufc så behøver du ikke oppføre seg slik...jeg personelig syns UFC er fiasko og en oppskryt gjeng som bare lager problemer for kfl... syns dere heller skal ta det litt med ro og slutte å skryte av att dere er di beste supportera, for det er dere faktisk ikke...dere burde heller ha respekt for di sentrale personene i kfl . det er helt idiotisk å lage mere bråk enn dere har gjort...
                                      Thomas_Sprit: Om man har andre meninger enn en person, så skal man da vitterlig kunne si det, enten det er til en 10 år gammel supporter eller til Rønnern (eller OKB for den saks skyld). Tror fint det tåler å høre andres meninger Thomas.

                                      Eller mener du at man skal holde kjeft om meningene sine, til de som faktisk kanskje kan gjøre noe med ting? (Da mener jeg alle meninger, ikke bare ting som KAN tolkes negativt for de du sier meninga de til).

                                      Eneste vi prøver på, er å støtte Lillestrøm Sportsklubb 100%, og alle støtter fugla på sin egen måte.

                                      Kom med et problem VI har lagd? Nevn EN liten ting. Nei, det kan du ikke, fordi det eneste vi har gjort er å støtte Lillestrøm Sportsklubb 100%.

                                      Vi har ALDRI skrytt på oss, eller uttalt at vi er de beste supportera. Det er faktisk ANDRE folk som har sagt at vi er trofaste, lager liv osv.

                                      Nordby
                                      Forza Fugla

                                      Kommentar

                                      • mr.Jordbakke
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Jun 2005
                                        • 3845

                                        Opprinnelig skrevet av Thomas_sprit
                                        vel, jeg burde vel ikke blande meg i denne diskusjonen..
                                        Nei, når du ikke har satt deg mer inn i debatten enn kun overflatisk synsing, synes jeg du heller skulle latt være å kommme med slike utspill som bare vil provosere frem mer irritasjon!


                                        Opprinnelig skrevet av Thomas_sprit
                                        ett lite spørsmål til vestfold-kanaris: vet du egentlig hvem du klager over? det trur ikke jeg... du går ikke å slenger dritt om sentrale personer i kfl, gjør du vel?
                                        Så det er altså kun sentrale medlemmer i KFL som kan ytre sin mening om hva de mener om utviklingen av supportermiljøet i Lillestrøm de siste årene? Det er kun sentrale medlemmer i KFL som kan være med å videreutvikle supporterkulturen i Lillestrøm? Vestfold-Kanaris har altså ikke rett til å svare for seg, når sentrale medlemmer i KFL kommer med usakligheter?

                                        Opprinnelig skrevet av Thomas_sprit
                                        jeg personelig syns UFC er fiasko og en oppskryt gjeng som bare lager problemer for kfl... syns dere heller skal ta det litt med ro og slutte å skryte av att dere er di beste supportera, for det er dere faktisk ikke...
                                        Ingen i UFC har på dette forumet hevdet at de er de beste supperterne, men at de ønsker Å BIDRA til å gjøre KFL til de beste supporterne i Norge. Du må lære deg Å LESE før du kommer med slike usanne konklusjoner!

                                        Hvorfor hevder du at UFC lager problemer for KFL? Det som stod skrevet i RB var tatt helt ut av sin sammenheng. Det ble hevdet at 15-20 fra Larvikområdet var kledd som casuals. sannheten er at 3 stykker, JA FAKTISK KUN TRE STYKKER, fra Larvikområdet går kledd med klær som noen ASSOSIERER med casuals. Det er ingenting ved disse 3 personers oppførsel som skulle tilsi at de ER casuals! Disse har IKKE laget problemer for KFL, derimot har politi og vaktene på Åråsen kommet med tomme påstander om at de er nazister! Dette har selvsagt ikke rot i virkeligheten, og jeg forventer at disse personene får en unnskyldning fra sentrale personer i LSK for måten de har blitt behandlet på den siste tiden!

                                        Opprinnelig skrevet av Thomas_sprit
                                        det er helt idiotisk å lage mere bråk enn dere har gjort...
                                        De har ALDRI laget noe bråk! Du må slutte å komme med slike usannheter! Er det noen som lager bråk, så er det DU - her på forumet! Skjerp deg!
                                        NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

                                        Mvh
                                        Mr.Jordbakke

                                        Kommentar

                                        • Vestfold Kanaris
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Oct 2004
                                          • 4583

                                          Ble det for mye himkok i går Thomas?

                                          Well well, vi ses på kamp idag!

                                          La oss alle gi alt for sportsklubben!


                                          100% Støtte!
                                          LOUD
                                          PROUD
                                          ULTRA

                                          Kommentar

                                          Working...