Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
OI OI OI, har du det fra sikre kilder andee? Jeg har prøvd å lure det ut av den ene kgg`er etter den andre uten å få noen respons!
"andee" har aldri hatt sikre kilder (bortsett fra da jeg lanserte Torve som ny rekrutt-trener uker før de andre), men det var i hvert fall det som blei syngi på diverse bussturer i høst. "Vi er KGE; klin gærne ehh.... nei. (tenkepause) Vi er KGG, klin gærne gutta!"
Akkurat det samme for meg hva det er som gjemmer seg bak de tre bokstavene, så lenge folka verken gjør skam på seg selv, KFL eller Lillestrøm Sportsklubb.
Spør kompisa dine hvordan de oppførte seg på Martins igår så får du svar på om det var dere Nordby.. Til dere andre som måtte lure på hva som skjedde og hvem det var har jeg desverre ikke noe svar, fordi da kommer det til å bli altfor mye drittslenging på denne tråden og det er ikke lov...
Spør kompisa dine hvordan de oppførte seg på Martins igår så får du svar på om det var dere Nordby.. Til dere andre som måtte lure på hva som skjedde og hvem det var har jeg desverre ikke noe svar, fordi da kommer det til å bli altfor mye drittslenging på denne tråden og det er ikke lov...
Jeg er mildt sagt forbanna
Skjedde det noe galt på Martins i går da? Var jo bare fugler der, som drakk øl og så konge-fotball?
Kommentar