Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Jeg synes musikken ødelegger filmen, jeg vil heller høre lyden fra stadion.
Synes blandinga med lyd fra stadion+musikk er en bra løsning. Håper at det ikke blie bare musikk fremover på filmene deres, men også fra stadion.
Bare å glede seg til de 2 neste filmene nå
Vi kommer nok til å fortsette i samme stil på de neste filmene, med noe lyd fra fansen, og noe tilsatt musikk. Det ble en helt grei film til å være første forsøk, men det kommer garantert til å bli mye bedre etterhvert, så det er bare å følge med videre
Jeg synes musikken ødelegger filmen, jeg vil heller høre lyden fra stadion.
Gi meg en ultras- eller casualgruppe som ikke ødelegger filmene med døv musikk, så skal du få en klem fra meg.
Oppfinnsomheten er lik null, alle gjør det samme, ser like ut, hører på samme musikk osv. osv.
På samme måte som alle juletrær er like også. Klær seg som en gjeng med idioter, stelller seg i klacken fordi det er det billigste stedet på tribunen og vil ikke være med å hoppe eller vifte med flagg for da kan det hende dem går glipp av ett sekund av kampen... Grunnen til at du tror det er samme musikk på alle filmene er fordi du glemmer å stoppe Carola cden din før du setter på filmen
Så lenge vi bytter på med både sang fra tribunen, og musikk mener jeg det blir fett...Er enig i at det kan være kjipt med bare musikk, men en kombinasjon liker jeg veldig godt.
Kommentar