Opprinnelig skrevet av Rønnern
Den Store Grupperingstråden
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Ultras Felt C Lillestrøm -
Opprinnelig skrevet av King_RaymondOpprinnelig skrevet av RønnernOpprinnelig skrevet av King_RaymondGrunnen til at du tror det er samme musikk på alle filmene er fordi du glemmer å stoppe Carola cden din før du setter på filmen-After Dark Ultras-Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av King_RaymondMin personlige mening er at man er nødt til å være døv for å like Carola-musikk 8)
Jeg er reiseleder og jeg bestemmer musikken! Carolas beste er tatt frem og lagt i reisebagen, sammen med en fet bootleg. Kun krydret med innslag av El Caco og Annihilator. Sistnevnte med bakgrunnsvokal fra undertegnede.
You lose punk!Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av RønnernOpprinnelig skrevet av King_RaymondMin personlige mening er at man er nødt til å være døv for å like Carola-musikk 8)
Jeg er reiseleder og jeg bestemmer musikken! Carolas beste er tatt frem og lagt i reisebagen, sammen med en fet bootleg. Kun krydret med innslag av El Caco og Annihilator. Sistnevnte med bakgrunnsvokal fra undertegnede.
You loose punk!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av RønnernYou loose punk!
Du har akkurat karakterisert fyren og sagt at han er løs eller slarkete.
Det kan være riktig for det jeg vet, men hvis du mener å si at han har tapt, heter det:
You lose, punk!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av ulfpulfDu har akkurat karakterisert fyren og sagt at han er løs eller slarkete.Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
UFC var tilstede da Bajen serieåpnet.
Video fra Hammarby-Helsingborg lagt ut på UFC`s hjemmeside.Kommentar
-
"Reisebrev" fra Royal league finalen lagt ut på UFC`s side under "Krønike".Kommentar
-
Etter at PSG fikk ny sikkerhetssjef som la ned forbud mot det ene og det andre svarte med supportera med dette: http://onym80.free.fr/psg-metz.wmv
Uten sammenligning forøvrigKommentar
-
www.ultrasfeltc.com er nå oppdatert med film fra treninga og noen bilder fra Køben, filmer fra Køben kommer forhåpentligvis i løpet av nattaUltras Felt C LillestrømKommentar
-
Bra med blussing på treninga!NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Last edited by mr.Jordbakke; 10.04.2006, 10:24.NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Opprinnelig skrevet av Vestfold KanarisEtter at PSG fikk ny sikkerhetssjef som la ned forbud mot det ene og det andre svarte med supportera med dette: http://onym80.free.fr/psg-metz.wmv
Uten sammenligning forøvrig
Henge opp en svær tifo fra taket hvor det står "Kanarifansen mot rasisme" eller noe.
Bare et løst forslag.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av TobbenHenge opp en svær tifo fra taket hvor det står "Kanarifansen mot rasisme" eller noe.
Bare et løst forslag.NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Det mener jeg ble hengt opp i Tønsberg.NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
de som ikke liker snuten...NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
Kommentar