OK. Men direkte oversatt så står det ..... ?
Den Store Grupperingstråden
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Dette burde selvsagt være unødvendig. "Alle" vet at sånne elementer ikke finnes blant oss. Det hadde blitt slått kraftig ned på for å si det sånn. Flere i UFC er også medlem i sos rasisme og tar sterk avstand fra sånne holdninger.
Jeg har idag sendt en lang mail til LSK med hva som skjedde søndag og hvorfor vi ble behandlet som vi ble. Jeg har også forklart hva UFC står for og hensikten.
Det er rett og slett rein bløff av Sikkerhetssjef Lars Stang og co å beskylde oss for dette. Alle vet at om noen hadde vist fram brune holdninger på feltet hadde det blitt satt en rask stopper for.
Blir spennende å se om jeg får noe svar. Vi kommer til å ta dette videre hvis ingenting skjer.
Angående ulovlig blussing så er det jo rimelig spesielt at LSK bruker et blussebilde på forsiden siden og forteller hvor herlig stemning det var..
Avgå!Kommentar
-
-
Opprinnelig skrevet av Vestfold KanarisAngående ulovlig blussing så er det jo rimelig spesielt at LSK bruker et blussebilde på forsiden siden og forteller hvor herlig stemning det var..NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Hentet fra www.lsk.no sitt infoskriv ang. treninga på lørdag:
"Og det å bli møtt med synging og bengallys fra spente og forventningsfulle fans, er bare helt fantastisk."
Kommentarer til denne setningen er ikke vits å komme med i dt hele tatt. Er så dobbeltmoral at det er kvalmt.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av TonyHentet fra www.lsk.no sitt infoskriv ang. treninga på lørdag:
"Og det å bli møtt med synging og bengallys fra spente og forventningsfulle fans, er bare helt fantastisk."
Kommentarer til denne setningen er ikke vits å komme med i dt hele tatt. Er så dobbeltmoral at det er kvalmt.
PetterKommentar
-
Opprinnelig skrevet av JhnY[FONT=Times New Roman][FONT=Verdana]Banner med : [/FONT]A.C.A.B. [/FONT][FONT=Times New Roman]
[/FONT]
PetterKommentar
-
Opprinnelig skrevet av petterDet er skrevet av Misund, så spillerne har sikkert litt forskjellig oppfatning av bluss enn hva d'høye herrer har.
PetterNB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Opprinnelig skrevet av mr.JordbakkeSkjønner, men vi er der for spillerne og ikke for vip'n!
PetterKommentar
-
ACAB-banner er barnslig. Har ikke noe med å støtte Fugla å gjøre. Veit at Bøffelberget ropte dette i gamle dager, men det var vel mest inspirert fra England. Morsomt når en av supporterne, som selv har en far i politiet, dro igang denne under tv-bua...
ASAB = all securities are bastards :twisted:
(slengte på en haug med smileys, så ingen skulle tro at jeg mente alvor med dette...)NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
ACAB flagget er ikke noe vi har hatt med på kamper generelt. Det hang i Tønsberg en gang når vi spilte der. Ellers har det ikke vært brukt!
Avgå Lars Stang!Kommentar
-
Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Opprinnelig skrevet av Vestfold KanarisAvgå Lars Stang!
-okb!Kommentar
-
Jeg har prøvd å prate med sikkerhetssjefen et tosifra antall ganger. Mannen er ikke interessert i noen som helst form for dialog med oss!
En mann som til de grader bløffer og som har null peiling på supporterkultur bør finne på noe annet å gjøre enn å leke sikkerhetssjef. Han bidrar kun til det motsatte av hva som er jobben hans!
-
Ville likt å sett hvordan OKB! og andre her inne hadde reagert om sikkerhetssjefen kom bort og kalte dere nazist og andre åpenbare løgner. Når dere spør hvor han tar det fra får dere til svar at dere blir kasta ut hvis dere ikke oppfører dere. Eneste dere har gjort er å møte opp på Åråsen 2 1/2 time før avspark, klappet og sunget for spillerne og prata med andre LSK fans. Jada, med LSK effekter.
Når du prøver å prate fornuftig med Mr. Stang så blir du bare avfeid med at her bestemmer jeg!!
Tydelig at mannen sliter med et eller annet.
-
-
Kan ikke skjønne at dere i UFC ble kalt for nazister...
Fant forresten et bilde jeg tok av dere i Køben
NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
Kommentar