Opprinnelig skrevet av JhnY
Den Store Grupperingstråden
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.Jordbakke -
Opprinnelig skrevet av mr.JordbakkeFant forresten et bilde jeg tok av dere i KøbenMvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av JhnYNå er filmen fra Buss nr 8 oppe på http://ultrasfeltc.com/bilder/ enjoyKommentar
-
Farlige saker de driver med UFC. Legger ut sånne videoer på nettet og greier. De er gær'ne altså! Please, ikke tips politiet og vaktmanskapet på Åråsen om denne videoen. Da ryker vel Ronnie og jeg ut av det gode selskap. Politiet kan nå bruke videobevis når de hører noen synge høyt og falskt på Åråsen: Det må jo være Ro**ie...NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Ellers vil jeg bare si at sånn puse-jakke som rønner'n har ... Casuals kan bare gå å legge seg!NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
hehehe... Rønner`n ligger svett an nå. Tipper sikkerhetssjefen og politiet kaster han ut før halvspilt kamp mot viking!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av JhnYNå er filmen fra Buss nr 8 oppe på http://ultrasfeltc.com/bilder/ enjoyKommentar
-
Da er det kommet opp en ny film til, denne gangen fra mandagens Stockholms derby:
Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Opprinnelig skrevet av King_RaymondDa er det kommet opp en ny film til, denne gangen fra mandagens Stockholms derby:
http://ultrasfeltc.com/bilder/displa...album=11&pos=0
Men det virket ikke som trøkket på synginga var all verden??Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av veironJævlig stilig tifo Jærnkaminerna hadde!
Men det virket ikke som trøkket på synginga var all verden??Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Hva gjør poiliti og vakter med blussing? Når jeg ser spanske og italienske lag blir det jo alltid blussa på tribunen. Er det bare i Norge man er så gira på å hindre dette?NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Mye gjenbruk av Fabriken, JK`s tifogruppe.
Grei tifo, men ikke noe spesielt da det er alt for mye som er brukt tidligere. Da liker jeg heller Bajens flagg og bluss show bedre!
Hvordan var de nye blinkende blussa Ray?Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Vestfold KanarisMye gjenbruk av Fabriken, JK`s tifogruppe.
Grei tifo, men ikke noe spesielt da det er alt for mye som er brukt tidligere. Da liker jeg heller Bajens flagg og bluss show bedre!
Hvordan var de nye blinkende blussa Ray?Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Opprinnelig skrevet av veironHva slags ultras-grupper er det i KFL nå??
Veit selvfølgelig om KGG og UFC. Og Team Scooter (er de en ultras gruppe?)
Noen andre??Kommentar
-
Ultras er en mentalitet. UFC henter mye av inspirasjonen fra syd Europa. At noen kler seg pent er ikke noe som har noe med Ultras å gjøre. Av medlemmene i UFC er det noen som kler seg pent. Det store flertallet gjør ikke det. Noen går med drakt, noen gjør det ikke. De aller fleste bruker skjerf.
I KFL er det kun en Ultras gruppe, UFC!
Hva kgg prøver på vites ikke, men det er ikke Ultras. Team scooter er en kompisgjeng som forøvrig står sammen med UFC. Fetsund Kanaris finnes ikke lenger som gruppe.Last edited by Vestfold Kanaris; 13.04.2006, 14:41.Kommentar
-
Tifo blant Stockholmslagene har blitt færre de siste årene. I steden ser man at mindre klubbers fans kommer opp med store tifos. Stockholmklubbene har stort sett bare hatt ett eller to bra tifos hver seg de siste sesongene.Kommentar
Kommentar