Den Store Grupperingstråden

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kølla Riisa
    Seniormedlem
    • Jun 2004
    • 1021

    Hvis dem er seriøse når de sier at de ønsker å innføre dresscode på Åråsen så tror jeg de overdurer seg selv en smule.

    Kommentar

    • xeR
      Seniormedlem
      --==FORUMRUNKER==--
      • Jan 2004
      • 11206

      Opprinnelig skrevet av Kef1r
      rimelig enig der.. om jeg vil gå med g-streng og bh må jeg få lov til det.
      gå med hva pokker du vil , men skal du gå kledd i bh og string så sørg for guds skyld at du har noe over..
      Det er bedre å væra døv enn vålenga.

      Kommentar

      • okb
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 2377

        Opprinnelig skrevet av thomasGL
        patetisk at man alltid skal klage på hva andre skal få gåi hva man gårmed på kamp er mans egen sak!
        Kanskje litt drøyt å mene at man bør ha en dresscode for å komme inn på Åråsen, men meningen bak det er bra. Jeg tror faktisk at spillerne blir mer oppildnet av å se supporterne i klubbens farger ;-)

        -okb!
        Lillestrøm - Probably The Best Bird In The World

        Kommentar

        • xeR
          Seniormedlem
          --==FORUMRUNKER==--
          • Jan 2004
          • 11206

          Ja!! kjempe ide detta her, så pålegger vi bortesupportera å gå i gult også. Faen heller, folk må da få gå i hva dem vil. Viktigste er vel at man støtter klubben, ikke hvilken t-skjorte man har på seg når man gjør det.
          Det er bedre å væra døv enn vålenga.

          Kommentar

          • okb
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 2377

            Opprinnelig skrevet av xeR
            Ja!! kjempe ide detta her, så pålegger vi bortesupportera å gå i gult også. Faen heller, folk må da få gå i hva dem vil. Viktigste er vel at man støtter klubben, ikke hvilken t-skjorte man har på seg når man gjør det.
            Nei, men det er å foretrekke at man går i klubbfargene. Synes å huske at noen mente at spillerne ble oppildnet av blussing og flagging. Tror minstemultiplum for oppildning er at supperterne også kler seg i klubbfargene.

            -okb! - ikke alltid i drakt
            Lillestrøm - Probably The Best Bird In The World

            Kommentar

            • okb
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2003
              • 2377

              Litt på siden:
              Har forresten lagt merke til at noe av dere som går i "moteklær" stadig går i det samme på hver eneste kamp. Bruker dere kun disse "moteklærne" på kamp? ;-)

              -okb!
              Lillestrøm - Probably The Best Bird In The World

              Kommentar

              • xeR
                Seniormedlem
                --==FORUMRUNKER==--
                • Jan 2004
                • 11206

                Flertallet går i gult, er vel toppen 10-20% som ikke gjør det hvis man ser bort fra bortesupportera. Gult stort sett overalt, tror du spillera mister motivasjonen hvis de ser en uten noe gult på seg? tror de driter idet, hvis de i det hele tatt legger merke til. men hvis dette er noe spillera fokuserer på så er det kanskje grunnen til at vi taper. Da bør dem endre fokus og heller konsentrere seg om jobben sin.
                Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                Kommentar

                • xeR
                  Seniormedlem
                  --==FORUMRUNKER==--
                  • Jan 2004
                  • 11206

                  Opprinnelig skrevet av okb
                  Litt på siden:
                  Har forresten lagt merke til at noe av dere som går i "moteklær" stadig går i det samme på hver eneste kamp. Bruker dere kun disse "moteklærne" på kamp? ;-)

                  -okb!
                  sett det jeg og. kanskje det er dems "kamp uniform"? eller så har dem bare råd til en krokodilleskjorte
                  Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                  Kommentar

                  • Vestfold Kanaris
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Oct 2004
                    • 4583

                    Hehe, skjønner at du er tent på oss OKB. Du virker veldig opphengt i UFC. Får du med deg noe av matchene siden du bruker store deler av kampene til å observere UFC? Hadde kanskje vært en idè og oppretta et eget forum hvor folk kan gå inn etter match og fortelle i detalj hva man har hatt på seg. Tipper OKB, med fetisj for gutter som kler seg i noe annet enn drakta hadde kost seg der:lol:

                    Forøvrig ser jeg hundrevis av folk gå i den samme drakta hver jævla match, har de bare råd til en drakt tro?
                    LOUD
                    PROUD
                    ULTRA

                    Kommentar

                    • ON
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Mar 2004
                      • 3639

                      Nå kommer tullpratet igjen. Selvfølgelig går jeg i det utenom også, jeg går i klærne fordi jeg syns de er kule, og jeg regner med at de fleste velger de klærne de trives best i? Selv har jeg 5-6 piquer,4 capser, 6 "Motegensere" som dere kaller det osv.

                      La nå folk få gå i hva de vil, så lenge det støtter klubben. Det der "dresskode" opplegget får ingen igjennom uansett, ettersom INGEN kan bestemme hva andre skal gå i.

                      Kommentar

                      • Harald_88
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • May 2006
                        • 550

                        Opprinnelig skrevet av okb
                        Nei, men det er å foretrekke at man går i klubbfargene. Synes å huske at noen mente at spillerne ble oppildnet av blussing og flagging. Tror minstemultiplum for oppildning er at supperterne også kler seg i klubbfargene.

                        -okb! - ikke alltid i drakt
                        Hva tror du spillerne får mest tenning av?

                        En supporter i drakt som ikke synger, eller en supporter uten drakt,som gir 110% på tribunen på hver match, med intens synging og flaggvifting gjennom 90 minutter.

                        Jeg er sikker på at det er det siste.
                        Alt For Fugla

                        Gå Av Grønlund

                        Kommentar

                        • ChriZza
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Sep 2005
                          • 4265

                          Vil vel tro d beste er kombinasjonen jeg da..

                          Kommentar

                          • Kjell.T.Ring
                            Poll St. Ring
                            --==FORUMRUNKER==--
                            • Dec 2005
                            • 11796

                            Opprinnelig skrevet av Harald_88
                            Hva tror du spillerne får mest tenning av?

                            En supporter i drakt som ikke synger, eller en supporter uten drakt,som gir 110% på tribunen på hver match, med intens synging og flaggvifting gjennom 90 minutter.

                            Jeg er sikker på at det er det siste.
                            Hva med en supporter i drakt som gir 110%? Er jo kjedelig vis kanarifeltet ikke er gult? Er selfølgelig ikke enig i kleskode, men det tar seg best ut i drakt! Med synging!
                            Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                            Kommentar

                            • Harald_88
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • May 2006
                              • 550

                              Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                              Hva med en supporter i drakt som gir 110%? Er jo kjedelig vis kanarifeltet ikke er gult? Er selfølgelig ikke enig i kleskode, men det tar seg best ut i drakt! Med synging!
                              Selvfølgelig er det flott med supportere i drakt som gir 100%. Har ikke sagt noe imot å gå med drakt, gjør det selv av og til, og er flott med ett gult kanarifelt, men syns det viktigste tross alt er hva man gir for gutta på tribunen.

                              Og de som blir kritisert her på forumet for å gå i merkeklær er blant de ivrigste supporterne lillestrøm har, de gir alltid alt på tribunen, og er på stort sett det som er av borteturer, for å støtte sportsklubben. Så jeg syns det blir så utrolig feil å kritisere folk for hva de går i, la alle ha på seg de klærne de selv føler for på match. Hver og en bør heller tenke på sin egen holdning på tribunen.

                              Forza Sportsklubben:lsk:
                              Alt For Fugla

                              Gå Av Grønlund

                              Kommentar

                              • okb
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Nov 2003
                                • 2377

                                Opprinnelig skrevet av Harald_88
                                Så jeg syns det blir så utrolig feil å kritisere folk for hva de går i, la alle ha på seg de klærne de selv føler for på match. Hver og en bør heller tenke på sin egen holdning på tribunen.
                                Selvsagt skal alle få lov til å gå i de klærne de ønsker, men mange av oss vil alltid like drakta best, Harald_88 (håper du er født i 88, og at du ikke tenker brun politikk) ;-)

                                .. men nå skal jeg ikke dra dette inn i en persondebatt. Jeg vil heller svare Vestfold Kanaris og dere andre med et voksent svar.

                                Nei, jeg er ikke opphengt i UFC. Jeg er imidlertid veldig opptatt av at Kanari-Fansen skal være en samlende og inkluderende gjeng. Det står ikke dere i undergruppene alltid for. Dere virker mer opptatt av å få fram navnet deres, enn dere forsøker å jobbe for at Kanari-Fansen skal bli en bedre supporterklubb. Jeg synes dette motarbeider mye av den jobben som har blitt gjort tidligere i KFL. Den samlende greia har nå plutselig blitt til at man må organisere seg mest mulig, for å være kulest på tribunen. Som du da forstår så mener jeg dette generelt om undergruppene og ikke kun UFC.

                                Mange er enig med meg, og bekymret for fremtiden. Undergrupperingene krangler seg i mellom, og det er mye splittelse blant fansen.
                                Jeg synes det nå er på tide å ta i et tak for Kanari-Fansen som organisasjon.

                                .. og bare så du veit det VK. Jeg har bare fetish for megafoner ;-)

                                -okb!
                                Lillestrøm - Probably The Best Bird In The World

                                Kommentar

                                • ON
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Mar 2004
                                  • 3639

                                  Opprinnelig skrevet av okb
                                  Selvsagt skal alle få lov til å gå i de klærne de ønsker, men mange av oss vil alltid like drakta best, Harald_88 (håper du er født i 88, og at du ikke tenker brun politikk) ;-)

                                  .. men nå skal jeg ikke dra dette inn i en persondebatt. Jeg vil heller svare Vestfold Kanaris og dere andre med et voksent svar.

                                  Nei, jeg er ikke opphengt i UFC. Jeg er imidlertid veldig opptatt av at Kanari-Fansen skal være en samlende og inkluderende gjeng. Det står ikke dere i undergruppene alltid for. Dere virker mer opptatt av å få fram navnet deres, enn dere forsøker å jobbe for at Kanari-Fansen skal bli en bedre supporterklubb. Jeg synes dette motarbeider mye av den jobben som har blitt gjort tidligere i KFL. Den samlende greia har nå plutselig blitt til at man må organisere seg mest mulig, for å være kulest på tribunen. Som du da forstår så mener jeg dette generelt om undergruppene og ikke kun UFC.

                                  Mange er enig med meg, og bekymret for fremtiden. Undergrupperingene krangler seg i mellom, og det er mye splittelse blant fansen.
                                  Jeg synes det nå er på tide å ta i et tak for Kanari-Fansen som organisasjon.

                                  .. og bare så du veit det VK. Jeg har bare fetish for megafoner ;-)

                                  -okb!
                                  Helt dit tok jeg deg seriøst. Hva med å skrive "Jeg syns" i stedenfor å omtrent skrive det som et faktum?

                                  Kommentar

                                  • okb
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2003
                                    • 2377

                                    Opprinnelig skrevet av Nordby
                                    Helt dit tok jeg deg seriøst. Hva med å skrive "Jeg syns" i stedenfor å omtrent skrive det som et faktum?
                                    Helt hvor?

                                    -okb!
                                    Lillestrøm - Probably The Best Bird In The World

                                    Kommentar

                                    • ON
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Mar 2004
                                      • 3639

                                      Opprinnelig skrevet av okb
                                      Helt hvor?

                                      -okb!
                                      Merket med bold tagg.

                                      Kommentar

                                      • Harald_88
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • May 2006
                                        • 550

                                        Opprinnelig skrevet av okb
                                        Selvsagt skal alle få lov til å gå i de klærne de ønsker, men mange av oss vil alltid like drakta best, Harald_88 (håper du er født i 88, og at du ikke tenker brun politikk) ;-)

                                        .. men nå skal jeg ikke dra dette inn i en persondebatt. Jeg vil heller svare Vestfold Kanaris og dere andre med et voksent svar.

                                        Nei, jeg er ikke opphengt i UFC. Jeg er imidlertid veldig opptatt av at Kanari-Fansen skal være en samlende og inkluderende gjeng. Det står ikke dere i undergruppene alltid for. Dere virker mer opptatt av å få fram navnet deres, enn dere forsøker å jobbe for at Kanari-Fansen skal bli en bedre supporterklubb. Jeg synes dette motarbeider mye av den jobben som har blitt gjort tidligere i KFL. Den samlende greia har nå plutselig blitt til at man må organisere seg mest mulig, for å være kulest på tribunen. Som du da forstår så mener jeg dette generelt om undergruppene og ikke kun UFC.

                                        Mange er enig med meg, og bekymret for fremtiden. Undergrupperingene krangler seg i mellom, og det er mye splittelse blant fansen.
                                        Jeg synes det nå er på tide å ta i et tak for Kanari-Fansen som organisasjon.

                                        .. og bare så du veit det VK. Jeg har bare fetish for megafoner ;-)

                                        -okb!
                                        Lillestrømdrakta er den peneste drakta i verden, syns det er flott med mange folk i fugladrakter på kamp, skjønner ikke hvor du får det fra at vi ikke liker drakta

                                        Selvfølgelig er jeg født i 88, syns det er unødvendig av deg å skrive det der selv om vi er litt uenige.

                                        Vi er også interessert i at kanarifansen skal være en samlende organisasjon, og syns det har vært bedring på dette området i de siste kampene.
                                        Dette så vi et resultat av mot Lyn, hvor rivaliseringen var borte, og dermed kom stemninga opp på et utrolig høyt nivå.

                                        Hva mener du med å organisere mest mulig. Det å lage tifos til ære for spillerne kan da ikke være negativt

                                        Den kranglinga du snakker om skjønner jeg ikke helt hva du mener med, den eneste kranglinga som har oppstått i det siste, er pga folk som er negative til grupperinger.
                                        Alt For Fugla

                                        Gå Av Grønlund

                                        Kommentar

                                        • JhnY
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • May 2005
                                          • 975

                                          Jeg vil nå si at LSK drakta er den fineste tingen å ha på seg under en kamp. Men igjen, jeg kan ikke besteme at Nordby skal ha på seg LSK drakt på kamp eller ikke. Nå skal det også siess at det er bare et få tall i UFC som går med "fine klær" på kampene.

                                          OKB, du sier det er mye splittelse blant undergrupperingene. Dette er tull. Det flere månder siden sist det var noe dritt mellom grupperingene. Dette er helt lagt på is, vi er alle enig om at vi skal sammarbeidet for å få best mulig stemning.
                                          Last edited by JhnY; 01.08.2006, 13:13.

                                          Kommentar

                                          Working...