Den Store Grupperingstråden

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • ON
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Mar 2004
    • 3639

All små "krangling" mellom kgg og ufc er ute av verden. Begge grupperingene er enige i at vi skal slutte å slenge dritt, og dette har også fungert de 2-3 siste kampene. Og alle vet hvor bra stemmning vi har hatt på disse kampene?

La oss kutte dette nå, det er ingen krangling mellom grupperingene.

Alle grupperingene jobber for å gjøre kanari-fansen bedre, ved å ha folk på sangmøter, tifo, og synge som noen gærninger for Kanari-Fansen.

UFC syns KGG gjør en god jobb på den måten dem vil gjøre den jobben. KGG støtter fugla sånn de syns det er riktig, og det respekterer UFC.

KGG syns at UFC gjør en god jobb på måten UFC vil gjøre jobben. UFC støtter fugla sånn UFC syns er riktig, og det respekterer KGG.

Grupperingene er kanskje ikke enig i MÅTEN man gjør jobben på, men så lenge vi samarbeider kommer dette til å bli knall..

Til dere som tror det er noe problemer mellom grupperingene fortsatt, så er dette feil, så denne debatten kan egentlig avsluttes.

LA OSS DRA I SAMME RETTNING!

Kommentar

• Kef1r
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Sep 2005
      • 730

Det var noen kloke ord. er rart folk må henge seg oppi kles smaken/stilen til folk hele tia. skjønner bare ikke hvorfor. selv om noen i ufc går uten klubbens farge hver kamp så har de jo en haug av flag/2stangs de bruker ofte. og det gjør jo feltet om ikke bare gult.. kanskje mer gult. skjønner ikke poenget med sånne diskusjoner som dere bare diskuterer her ingen som greier og få f.eks nordby til og bytte kles stil pga en sier det her inne.

Kommentar

• okb
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 2377

Opprinnelig skrevet av Harald_88
        Selvfølgelig er jeg født i 88, syns det er unødvendig av deg å skrive det der selv om vi er litt uenige.
        Det var ment som en morsomhet som tydeligvis ikke var spesielt morsom, og jeg beklager selvsagt det.

Opprinnelig skrevet av Harald_88
        Vi er også interessert i at kanarifansen skal være en samlende organisasjon, og syns det har vært bedring på dette området i de siste kampene.
        Dette så vi et resultat av mot Lyn, hvor rivaliseringen var borte, og dermed kom stemninga opp på et utrolig høyt nivå.

Hva mener du med å organisere mest mulig. Det å lage tifos til ære for spillerne kan da ikke være negativt

Den kranglinga du snakker om skjønner jeg ikke helt hva du mener med, den eneste kranglinga som har oppstått i det siste, er pga folk som er negative til grupperinger.
        Jeg vil ikke kalle det krangling. Noen reagerer på hvordan utviklingen i Kanari-Fansen er, og hvis jeg er aleine skal jeg selvsagt ikke skrike om at andre støtter det jeg sier. Det er imidlertid ikke slik jeg oppfatter det.

Kranglingen undergruppene i mellom er kanskje et tilbakelagt kapittel, men jeg synes bare det er synd at man ikke kan gå sammen om en gruppering, nemlig Kanari-Fansen.

-okb!
        Lillestrøm - Probably The Best Bird In The World

Kommentar

• okb
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 2377

Opprinnelig skrevet av JhnY
          OKB, du sier det er mye splittelse blant undergrupperingene. Dette er tull. Det flere månder siden sist det var noe dritt mellom grupperingene. Dette er helt lagt på is, vi er alle enig om at vi skal sammarbeidet for å få best mulig stemning.
          Veldig bra at dere er venner, og at dere samarbeider for at Kanari-Fansen skal bli best mulig. Jeg må imidlertid få lov til å ha synet på at undergrupper er feil for KFL.

Hvis jeg har støtt noen ved å si at det er mye krangling undergruppene i mellom, så beklager jeg selvsagt det. Men noe sannhet har det vel vært i påstanden?

-okb!
          Lillestrøm - Probably The Best Bird In The World

Kommentar

• mr.sandass
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Nov 2005
            • 972

Opprinnelig skrevet av okb
            Veldig bra at dere er venner, og at dere samarbeider for at Kanari-Fansen skal bli best mulig. Jeg må imidlertid få lov til å ha synet på at undergrupper er feil for KFL.

Hvis jeg har støtt noen ved å si at det er mye krangling undergruppene i mellom, så beklager jeg selvsagt det. Men noe sannhet har det vel vært i påstanden?

-okb!
            Hakke vært no sannhet i den påstanden på veldig lenge iallefall. Alle sammarbeider bra om dagen og det syns jeg vi skal fortsette med også
            www.ultrasfeltc.net

Kommentar

• Tony
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2003
              • 4737

Nå bærer det ut igjen. Slutt med en gang før tråden blir stengt for godt!

Kommentar

• xeR
                Seniormedlem
                --==FORUMRUNKER==--
                • Jan 2004
                • 11206

Hvis det ikke er en krangel så la oss lage en. idiotisk
                Det er bedre å væra døv enn vålenga.

Kommentar

• Vestfold Kanaris
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Oct 2004
                  • 4583

Jepp, enkelte klarer ikke å gi seg gitt.
                  LOUD
                  PROUD
                  ULTRA

Kommentar

• iL
                    Seniormedlem
                    --==FORUMRUNKER==--
                    • Jan 2004
                    • 10771

Jeg tror at, det store flertallet i KFL, synes som OKB, at undergrupperinger ikke er bra for KFL.
                    Kanarifugla flyr høyt i år!

Kommentar

• Dinho
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Jan 2006
                      • 884

Hvis vi ser på hvem som argumenterer i denne tråden kan vi nesten oppsummere "det store flertallet" til å bli iL og OKB.
                      twitter @amundsakis
                      ΘΥΡΑ 13

Kommentar

• Vestfold Kanaris
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Oct 2004
                        • 4583

Når vi ser på de som argumenterer i mot er det stort sett de samma 3-4 som går igjen. Godt at du er nøytral som moderator på kfl-forum IL
                        LOUD
                        PROUD
                        ULTRA

Kommentar

• ChriZza
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Sep 2005
                          • 4265

Jeg er ikke verken iL eller OKB og jeg er vel ikke akkurat overbegeistret over denne undergrupperings-utviklingen..

Og mener ikke å ha snakket med noen andre i fansen (utenom de som er med i enten kgg eller ufc selv) som ikke er litt skeptiske til hvordan dette kan utvikle seg.

Så nei Dinho, vil ikke si meg enig i at de er "det store flertallet".

Kommentar

• Vestfold Kanaris
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Oct 2004
                            • 4583

Vel vel. Nå har dere fått nevnt det nok ganger at dere er negative til undergrupperinger. Skjønner bare ikke hvorfor enkelte har såpass trang til å fremheve seg selv ved å nevne det for 666 gang:lol:

Rimelig uinteressant hva dere mener om UFC, TS, KGG osv. gruppene blir ikke borte fordi noen sutrer over at dem er til.

Er det noen som lager i stand noe negativt rundt grupperinger er det jo dere grinebitere. Gruppene bruker tiden sin på å støtte fugla 100%. Hvorfor ikke bare legge klaginga til side og fokusere på det å bli enda bedre på tribunen?

Av 5000 medlemmer(ca?) så finner man selvsagt ganske mange forskjellige meninger om det aller meste. Sånn er det bare. Noen liker undergrupperinger, andre gjør det definitivt ikke. Men jeg tror det blir lite interessant å skrive det samme om og om igjen. Har man ikke noe nytt å komme med er det noen ganger bedre å holde kjeft

Mange meninger-Et lag-Forza Fugla!
                            LOUD
                            PROUD
                            ULTRA

Kommentar

• Frode Thai
                              KFL styremedlem
                              Myklebust Light
                              • Apr 2006
                              • 380

La Folk Få Lov Til å Mene Hva De Mener!!!!

Opprinnelig skrevet av Tony
                              Nå bærer det ut igjen. Slutt med en gang før tråden blir stengt for godt!

Så lenge folk på forumet har forskjellige meninger blir det diskusjoner, og det bør det være takhøyde for på KFL sitt forum.

Skal det bli slik at enkelte skal bli uglesett fordi man har meninger som ikke passer moderator eller andre, kan man legge ned hele forumet.

La folk snakke fritt, si hva de mener så lenge de kan argumentere og stå for det de sier, og samtidig står frem med fullt navn.

Blir det personhets og uthengig av folk skal man reagere.

FORUMET FOR ALLE.

Frodethai
                              :lsk:

Frode Johansen
                              Frode Johansen
                              styremedlem KFL

Kommentar

• gj
                                Seniormedlem
                                • Nov 2003
                                • 3360

Til frodethai og andre.

Det er et fritt forum, og folk kan diskutere akkurat det man vil.

Det Tony antageligvis mente (jeg skal ikke tillegge ham meninger) var at diskusjonen nå var i ferd med å brygge seg opp (slik den har gjort før) før den til slutt eksploderer med usaklighet, personangrep også videre.

Det kan vi ikke akseptere igjen!

Så egentlig er det bare å ta det som en oppfordring; vær saklige (ikke spydige etc) og hold dere unna personangrep og nedsettende språkbruk om både sine motdebattanter og -argumenter.
                                Last edited by gj; 04.08.2006, 13:58. Begrunnelse: Korrigering

Kommentar

• mr.sandass
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Nov 2005
                                  • 972

Nå syns nå iallefall jeg at moderatorne burde holde seg noenlunde nøytrale når det gjelder sånt.
                                  www.ultrasfeltc.net

Kommentar

• gj
                                    Seniormedlem
                                    • Nov 2003
                                    • 3360

Opprinnelig skrevet av mr.sandass
                                    Nå syns nå iallefall jeg at moderatorne burde holde seg noenlunde nøytrale når det gjelder sånt.
                                    Ingen kan kreve at moderatorer skal være nøytrale i diskusjoner som tas på forumet. Alle moderatorene her på forumet er ganske engasjerte folk, og med egne meninger.

Men det som kan forventes er at moderatorer går foran med et godt eksempel i forhold til det jeg skrev ovenfor.

Og at de følger de samme reglene [se reglene her] som alle andre må forholde seg til, og som de selv er satt til å følge opp.

Og med det minner jeg om at dette er en avsporing av trådtittelen. Dersom man ønsker å diskutere om moderatorer må være nøytrale eller ikke, kan det opprettes en egen tråd på Kfl.no-forumet.

Kommentar

• mr.sandass
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Nov 2005
                                      • 972

Hmmm. Regner jo da selvfølgelig med at modsa ikke misbruker muligheten sinn og tar vekk innlegg som DEM ikke liker å som ikke bryter noen regler
                                      www.ultrasfeltc.net

Kommentar

• iL
                                        Seniormedlem
                                        --==FORUMRUNKER==--
                                        • Jan 2004
                                        • 10771

Opprinnelig skrevet av mr.sandass
                                        Hmmm. Regner jo da selvfølgelig med at modsa ikke misbruker muligheten sinn og tar vekk innlegg som DEM ikke liker å som ikke bryter noen regler

Da skal jeg love deg at en slik mod ikke er mod lenge.
                                        Kanarifugla flyr høyt i år!

Kommentar

• mr.sandass
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Nov 2005
                                          • 972

Opprinnelig skrevet av iL
                                          Da skal jeg love deg at en slik mod ikke er mod lenge.
                                          Flott flott
                                          www.ultrasfeltc.net

Kommentar

Working...