Den Store Grupperingstråden

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • King_Raymond
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 4987

Opprinnelig skrevet av iL
    Jeg tror at, det store flertallet i KFL, synes som OKB, at undergrupperinger ikke er bra for KFL.
    På samme måte som det store flertallet i Kfl var negative til tromme. Flertallet har ikke alltid rett...
    Ultras Felt C Lillestrøm

Kommentar

• Blakk
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • May 2005
      • 1860

Opprinnelig skrevet av King_Raymond
      På samme måte som det store flertallet i Kfl var negative til tromme. Flertallet har ikke alltid rett...
      Den var dyp Ray

Kommentar

• Di Merda
        Seniormedlem
        Forumsadist
        • Feb 2006
        • 105

Vil beklage på det sterkeste at vi har en idiot som sikkerhetssjef i Viking. Jeg måtte snakke med han før kampen i går pga jeg visstnok hadde bråka ifølge KFLvaktene. Men poenget her er at han nevnte Ultras, og de var visstnok bare voldelige og alt, ca 80% av Ultras i verden var voldelig sa han til meg. Faens rasshøl. Pr. Kåt er han også, har navnet sitt overalt på stadion.

Frihet for Ultras. Lykke til videre, UFC, ikke la dere bli stoppa av sånne idioter som sikkerhetssjefen i Viking. Kjør på!
        Viking Stavanger

Kommentar

• Rønnern
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 6690

Er'e mulig å få kjøpt et eks. av de nye skjerfa til UFRB eller? Lei av å gå rundt som en levende reklameplakat for Sportsklubben, på tide med litt undercover.
          Mvh Ronnie "The Runner"
          LSK for alltid

Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

Kommentar

• Lars
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Feb 2004
            • 6156

Sorry, vi måtte dessverre kaste alle skjerfene ettersom det sto UFC på dem. Vi har jo som kjent skiftet navn til UFRB.

Kommentar

• JhnY
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • May 2005
              • 975

Opprinnelig skrevet av Rønnern
              Er'e mulig å få kjøpt et eks. av de nye skjerfa til UFRB eller? Lei av å gå rundt som en levende reklameplakat for Sportsklubben, på tide med litt undercover.
              de er fete da

Kommentar

• Vestfold Kanaris
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Oct 2004
                • 4583

Hmm.. Hvem? Rønner`n og?
                LOUD
                PROUD
                ULTRA

Kommentar

• okb
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2003
                  • 2377

Opprinnelig skrevet av Rønnern
                  .. ja, og sånne stiiiliiige klistremerker med UFRB på. Tror IFA planlegger det samme ;-)

-okb! - med hviiiite sko, Tony!
                  Lillestrøm - Probably The Best Bird In The World

Kommentar

• kaaanari
                    Utestengt
                    • Sep 2006
                    • 21

Hvorfor i helvete ble tråden min: Ultras -å kalle en spade for en spade lukket. Det var jo en svært konstruktiv diskusjon på gang. Når man plasseres i en gammel tråd og folk må klikke seg fra til side tjue for å lese, så gidder man ikke, og diskusjonen dør ut. Skyldes dette en UFC insider i KFL muligens, i så fall så liker jeg situasjonen svært dårlig.

Var forresten en tur på RB i går og kikket bort på disse UFCerne. Noe lav gjennomsnittsalder må jeg si.... Mon tro hva mor og far synes om podenes virksomhet. Kanskje vi burde sende et rundskriv til Lillestrøms foreldre og be den kutte i ukelønnen, så får de forhåpentligvis ikke råd til kampbiletten.

Kommentar

• Trondeo
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jun 2005
                      • 3062

Viss du har lest på forumet i en stund, burde du ha sett at det har kommet opp alt for mange helt like tråder om ultras/UFC, like greit å samle alt på et sted, er det ikke ?

Kommentar

• mr.Jordbakke
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jun 2005
                        • 3845

Opprinnelig skrevet av kaaanari
                        Hvorfor i helvete ble tråden min: Ultras -å kalle en spade for en spade lukket. Det var jo en svært konstruktiv diskusjon på gang.
                        Vel, nå har den disukusjonen vært tatt så mange ganger og UFC har svart tilsvarende antall ganger at noen føler vel nok er nok. DU går jo tross alt til angrep på de som gruppe!

Var forresten en tur på RB i går og kikket bort på disse UFCerne. Noe lav gjennomsnittsalder må jeg si.... Mon tro hva mor og far synes om podenes virksomhet. Kanskje vi burde sende et rundskriv til Lillestrøms foreldre og be den kutte i ukelønnen, så får de forhåpentligvis ikke råd til kampbiletten.
                        Næmen... Nå er vi voksne, gitt. Utrolig teit å ta opp alder på tilskuere, som om det skulle ha noe å si. Er man en bedre supporter kun pga alder? Der tror jeg nok du tar feil. En god supporter er en ivrig supporter. Mange i min generasjon 30++ har etterhvert valgt sitteplasser. Jeg vil definitivt påstå at de IKKE lager like mye liv i 2 X 45 som KFL-feltet og UFC på RB.

Fordi om jeg selv ikke er medlem av UFC vil jeg påstå at jeg også er en ultras per defenisjon. Alle de som ofrer mye tid på LSK er ultras i mine øyne.

Men, og dette er viktig, vi trenger alle typer supportere. Forza Fugla!:lsk:
                        NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

Mvh
                        Mr.Jordbakke

Kommentar

• kaaanari
                          Utestengt
                          • Sep 2006
                          • 21

Jeg skjønner poenget, men da dør diskusjonen ut, det skjønner du vel. De nye vinklingene drukner i gammalt møl.

Kommentar

• Kef1r
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Sep 2005
                            • 730

kaaanari ? du har 3 innlegg og alle 3 er bare hat over ufc ? jaja.. ufc er der og jeg tror de blir der leeenge..

Kommentar

• kaaanari
                              Utestengt
                              • Sep 2006
                              • 21

Hater UFC, elsker LSK

Kommentar

• holmiz
                                The kjøkken-kanariz
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Apr 2006
                                • 6064

Hater UFC, elsker LSK
                                sorry, jeg støttet dine saklige argumenter i tråden som ble stengt, men nu skyter de dem i foten...
                                Hilsen Anders

Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
                                Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

Kommentar

• Kef1r
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Sep 2005
                                  • 730

Jaja sånn kan det gå.

Kommentar

• kaaanari
                                    Utestengt
                                    • Sep 2006
                                    • 21

Er vel lov å bli litt het i toppen. Er det noen som tror at jeg har brukt halve ettermiddagen på å skrive innlegg mot UFC fordi jeg ikke misliker dem? Den der ble litt for lettvint....

Kommentar

• mr.sandass
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Nov 2005
                                      • 972

Hater du meg? Har du aldri vært ung før du da?
                                      Jeg har bedre jobb enn deg.

Tenk viss alle innpå forumet her hadde hatt samme saklighetsnivå som deg da. Hadde det sett ut innpå her.
                                      www.ultrasfeltc.net

Kommentar

• King_Raymond
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Nov 2003
                                        • 4987

Vi har vel prøvd å forklare ett par ganger tidligere om hva som e rhensikten med UFC osv, så jeg orker ikke å prøve en gang til, men hvis du leser neste utgave av Humbugen så kanskje du forstår mere da.

Synes dte er litt spesielt at du kan hate andre LSK supportere. De fleste av oss bruker minst like mye tid og penger på LSK, og er like glad i klubben som alle andre. Jeg aksepterer at folk ikke har samme mening som oss når det gjelder supporterkultur, men når vi er 5000 medlemmer så må man bare akseptere at ikke alle er like.
                                        Ultras Felt C Lillestrøm

Kommentar

• veiron
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Nov 2003
                                          • 6267

Er det noen som fortjener tyn så er det folka på Conten! Herrregud for noen tafatte folk. Skulle tro det var en gjeng med pensjonister som sitter der. Men det er vel ikke langt unna, siden de ikke orker å stå lenger. Blir jo slitne i beina av sånt.

Jada, tråkker på en del tær nå. Men skjerpings!!

Kommentar

Working...