Opprinnelig skrevet av iL
Den Store Grupperingstråden
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Ultras Felt C Lillestrøm -
Vil beklage på det sterkeste at vi har en idiot som sikkerhetssjef i Viking. Jeg måtte snakke med han før kampen i går pga jeg visstnok hadde bråka ifølge KFLvaktene. Men poenget her er at han nevnte Ultras, og de var visstnok bare voldelige og alt, ca 80% av Ultras i verden var voldelig sa han til meg. Faens rasshøl. Pr. Kåt er han også, har navnet sitt overalt på stadion.
Frihet for Ultras. Lykke til videre, UFC, ikke la dere bli stoppa av sånne idioter som sikkerhetssjefen i Viking. Kjør på!Viking StavangerKommentar
-
Er'e mulig å få kjøpt et eks. av de nye skjerfa til UFRB eller? Lei av å gå rundt som en levende reklameplakat for Sportsklubben, på tide med litt undercover.Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
-
-okb! - med hviiiite sko, Tony!Kommentar
-
Hvorfor i helvete ble tråden min: Ultras -å kalle en spade for en spade lukket. Det var jo en svært konstruktiv diskusjon på gang. Når man plasseres i en gammel tråd og folk må klikke seg fra til side tjue for å lese, så gidder man ikke, og diskusjonen dør ut. Skyldes dette en UFC insider i KFL muligens, i så fall så liker jeg situasjonen svært dårlig.
Var forresten en tur på RB i går og kikket bort på disse UFCerne. Noe lav gjennomsnittsalder må jeg si.... Mon tro hva mor og far synes om podenes virksomhet. Kanskje vi burde sende et rundskriv til Lillestrøms foreldre og be den kutte i ukelønnen, så får de forhåpentligvis ikke råd til kampbiletten.Kommentar
-
Var forresten en tur på RB i går og kikket bort på disse UFCerne. Noe lav gjennomsnittsalder må jeg si.... Mon tro hva mor og far synes om podenes virksomhet. Kanskje vi burde sende et rundskriv til Lillestrøms foreldre og be den kutte i ukelønnen, så får de forhåpentligvis ikke råd til kampbiletten.
Fordi om jeg selv ikke er medlem av UFC vil jeg påstå at jeg også er en ultras per defenisjon. Alle de som ofrer mye tid på LSK er ultras i mine øyne.
Men, og dette er viktig, vi trenger alle typer supportere. Forza Fugla!:lsk:NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Kommentar
-
Hater du meg? Har du aldri vært ung før du da?
Jeg har bedre jobb enn deg.
Tenk viss alle innpå forumet her hadde hatt samme saklighetsnivå som deg da. Hadde det sett ut innpå her.Kommentar
-
Vi har vel prøvd å forklare ett par ganger tidligere om hva som e rhensikten med UFC osv, så jeg orker ikke å prøve en gang til, men hvis du leser neste utgave av Humbugen så kanskje du forstår mere da.
Synes dte er litt spesielt at du kan hate andre LSK supportere. De fleste av oss bruker minst like mye tid og penger på LSK, og er like glad i klubben som alle andre. Jeg aksepterer at folk ikke har samme mening som oss når det gjelder supporterkultur, men når vi er 5000 medlemmer så må man bare akseptere at ikke alle er like.Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Er det noen som fortjener tyn så er det folka på Conten! Herrregud for noen tafatte folk. Skulle tro det var en gjeng med pensjonister som sitter der. Men det er vel ikke langt unna, siden de ikke orker å stå lenger. Blir jo slitne i beina av sånt.
Jada, tråkker på en del tær nå. Men skjerpings!!Kommentar
Kommentar