Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Ikke svar så ekkelt nå da pus, lille frøkenen stiltebare ett lite spørsmål. Vet ikke helt om jeg klarer å forklare det noe særlig bedre enn det som står på siden vår. Er lettere å se hva vi står for ved å følge med oss på tribunen, vi er de med mest flagg og de som hopper mest, hvis du fortsatt ikke ser oss, så er det bare å se etter hvor røyken kommer fra
Ikke svar så ekkelt nå da pus, lille frøkenen stiltebare ett lite spørsmål. Vet ikke helt om jeg klarer å forklare det noe særlig bedre enn det som står på siden vår. Er lettere å se hva vi står for ved å følge med oss på tribunen, vi er de med mest flagg og de som hopper mest, hvis du fortsatt ikke ser oss, så er det bare å se etter hvor røyken kommer fra
Marthe: Ultras skrives med en t
King Raymond: istedet for å utheve ordet "en" kunne du brukt apostrof over bokstaven e
PS: husk at dette er en helt annen tråd en den jeg selv startet under navnet "Skikk og bruk...". Mine meninger kan selvfølgelig variere fra tråd til tråd. Eventuellt kan dere se på dette som et klassisk eksempel på "gjør som jeg sier, ikke som jeg gjør".
Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!
PS: husk at dette er en helt annen tråd en den jeg selv startet under navnet "Skikk og bruk...". Mine meninger kan selvfølgelig variere fra tråd til tråd. Eventuellt kan dere se på dette som et klassisk eksempel på "gjør som jeg sier, ikke som jeg gjør".
Du mener sikkert "eventuelt" med én l.
Jepp. Egentlig er jeg veldig klar over det, men fingra mine er innstillt til at det skal dobbeltkonsonant der... fryktelig dårlig. Har stort selvforakt for dysleksifingra mine... tar dog ingen selvkritikk...
Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!
Kommentar