Heksejakt på UFC

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • ON
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Mar 2004
    • 3639

    Glem Det.

    Kommentar

    • Matti
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • May 2005
      • 895

      Veldig trist utvikling. Jeg kommer ikke til å gå på Åråsen før dette er ryddet opp i og ei heller mine kammerater.

      Dette er diskriminering på sitt værste. Blir som å nekte svarte å gå på kamp, fordi dem står for en stor del av kriminalitet i Norge.

      Kommentar

      • Tony
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 4737

        Opprinnelig skrevet av Matti
        Veldig trist utvikling. Jeg kommer ikke til å gå på Åråsen før dette er ryddet opp i og ei heller mine kammerater.
        Detet er det ingen som tjener på. For å vise at du og kameratene dine bryr deg så hjelper det ikke noe å være hjemme, men still deg ehlelr sammen emd gutta på felt-c og vis din sympati gjennom å stå med dem. Tror det er MANGE som står med UFC på søndag!

        Kommentar

        • ON
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Mar 2004
          • 3639

          Vi i UFC vil forresten Takke alle for støtte Vi støtter samme lag, vi elsker samme lag. Noen gjør det bare på litt forskjellige måter, og det må aksepteres (utenom Casuals da selvfølgelig).

          FORZA FUGLA!

          Kommentar

          • ForZaFugLa
            Medlem
            Møteplager
            • Oct 2005
            • 78

            UFC Keep on the good work
            * LSK 1917 *

            * Gulsvarte Brødre *

            -- Frihet for ultras --

            Kommentar

            • Jan Jensen
              Medlem
              Hoffnarr
              • Jun 2004
              • 43

              Heksejakt

              Siden jeg er referert i dagens RB vil jeg gjerne presisere et par ting. Jag uttalte meg om casuals i ordets verste mening og hva jeg synes om det. Jeg fremholdt det positive i hva de forskjellige undergruppene betyr for engasjementet rundt LSK/KFL. Jeg påpekte at den gruppa som er omtalt regnes som noe av de som går lengst i å støtte laget og at de/vi/ jeg oppfattet de som Ultras Kanari. Etter et par besøk i Italia er dette en gruppe supportere jeg personlig har mest til overs for. Samtidig sa jeg klart i fra at casuals i betydning de som VIF-Brann-Ham/Kam og andre har vært plaget med ikke skal få fotfeste på Åråsen. Ellers viser jeg til pressemeldingen som er lagt ut på våre hjemmesider
              Jan

              Kommentar

              • ForZaFugLa
                Medlem
                Møteplager
                • Oct 2005
                • 78

                Men en ting jeg ikke skjønner som jeg vil ha svar på.......
                Dere sier selv at det er ulovelig med pyro.... men alikevel kom det en røykbombe 1-0 scoringa mot rævBK .... ksn ikke si 100% at d var fra dere med kom fra c, så gikk utifra det, også hørte jeg, sier ikke dette 100% men hørte at dere fikk med dere 6 bomber også inn i parken (finalen)
                jeg skjønner at folk støtter dere i denne saken det gjør jeg selv, men hvisdet da er ulovelig, ??? hvorfor da tenne røykbombe...`? det går jo utover hele KFL. ( tenker på bluss kasting på tønsberg også)
                Er ikke rart at sikkerheten rundt felt c er blitt bedre etter dette, at d er fokus på denne delen av feltet .....
                Men jeg støtter dere alikevel, dere lager jæblig medliv på tribunen

                Stå på gutta
                * LSK 1917 *

                * Gulsvarte Brødre *

                -- Frihet for ultras --

                Kommentar

                • Vestfold Kanaris
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Oct 2004
                  • 4583

                  For det første så har ingen kasta bluss, verken i Tønsberg eller andre steder.

                  For det andre hadde vi ikke med oss verken bluss eller røykbomber inn på parken.

                  Og for det tredje har ikke pyro blitt nevnt en eneste gang av politi, sikkerhetssjef eller LSK. Det har utelukkende gått på klesstil.
                  LOUD
                  PROUD
                  ULTRA

                  Kommentar

                  • ForZaFugLa
                    Medlem
                    Møteplager
                    • Oct 2005
                    • 78

                    Greit Takk da fikk jeg svar på det
                    da var det falske rykter takk for det .....
                    * LSK 1917 *

                    * Gulsvarte Brødre *

                    -- Frihet for ultras --

                    Kommentar

                    • mr.Jordbakke
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jun 2005
                      • 3845

                      Opprinnelig skrevet av LSK-jenta
                      Fraksjonen, som er mellom 15 og 20 i tallet, er hjemmehørende i Larvik-området og tar seg til Åråsen med felles buss.
                      Styremeldem i Kanari-Fansen, Jan Jensen, kjenner godt til gruppen. Han er livredd for å få slike folk inn på Åråsen.
                      -Dette er mennesker som går rundt i klesmerker som Bureberry, Stone Island og Lacoste. De bærer ikke supporterutstyr. vi har registert dem og er veldig på vakt, sier han.
                      Måten det blir lagt fram av RB kan det oppfattes som Jan er redd for å ha UFC (fraksjonen på 15-20 personer fra Larvik-området) på Åråsen. Nok engang bevis på at media klipper og limer sitater ut av sin sammenheng for å skape en konflikt.

                      Jeg oppfordrer styret i KFL til å invitere RB på møtet med politiet, slik at de kan rette opp den feilaktige anklagen UFC har fått.

                      Kjenner jeg media rett kommer det en liten notis på side 23, som ingen får med seg likevel...

                      Hva er vitsen med å la spillerne gi rødt kort til rasisme, når ikke engang våre egne vakter og politi klarer å vise mennesker en bedre holdning?
                      NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

                      Mvh
                      Mr.Jordbakke

                      Kommentar

                      • ForZaFugLa
                        Medlem
                        Møteplager
                        • Oct 2005
                        • 78

                        Men i Tønsberg mot Brøndby, var det garantert en som kastet bluss...
                        den traff en i royalleague crewet,men samme det... sier ikke at det var dere.... men hvorfor var det da lov å blusse i tønsberg ?
                        syntes det skulle vært lov hver kamp jeg... var drit kult jo, vi har jo blussapå storkamper på åråsen før, hvorfor er det ikke lov lenger?
                        * LSK 1917 *

                        * Gulsvarte Brødre *

                        -- Frihet for ultras --

                        Kommentar

                        • Vestfold Kanaris
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Oct 2004
                          • 4583

                          Ingen som kasta et bluss. Det som visstnok ble kasta var et stjerneskudd. Det kom ikke fra UFC men fra midten av tribunen.
                          LOUD
                          PROUD
                          ULTRA

                          Kommentar

                          • Vestfold Kanaris
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Oct 2004
                            • 4583

                            Jeg sendte mail til RB og fikk dette til svar:



                            [FONT=Arial]Hei, [/FONT]
                            [FONT=Arial][/FONT]
                            [FONT=Arial]Til din info fikk både Jan Jensen og Hallvard Askilsrud saken opplest før den gikk i trykken. Ingen hadde noen invendinger.[/FONT]
                            LOUD
                            PROUD
                            ULTRA

                            Kommentar

                            • MobBoss
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Nov 2003
                              • 900

                              Opprinnelig skrevet av mr.Jordbakke
                              Måten det blir lagt fram av RB kan det oppfattes som Jan er redd for å ha UFC (fraksjonen på 15-20 personer fra Larvik-området) på Åråsen. Nok engang bevis på at media klipper og limer sitater ut av sin sammenheng for å skape en konflikt.

                              Jeg oppfordrer styret i KFL til å invitere RB på møtet med politiet, slik at de kan rette opp den feilaktige anklagen UFC har fått.

                              Kjenner jeg media rett kommer det en liten notis på side 23, som ingen får med seg likevel...

                              Hva er vitsen med å la spillerne gi rødt kort til rasisme, når ikke engang våre egne vakter og politi klarer å vise mennesker en bedre holdning?
                              Vi skal ikke ha med noen personer som representerer media på det møte. Dette fordi de klipper og limer, slik at de kan få den saken de vil. Jan har fått spørsmål om hva han synes om casuals og der er alle enige om at de Aldri skal få fotfeste på Årasen. Han har videre fått spm om UFC og sagt at de er en Ultras gruppe som støtter klubben 100% og at de aldri har vært i bråk. Det at en inkometent fjellape av en reporter klarer å vinkle den saken på den måten her er helt utrolig.

                              UFC er noen av de mest trofaste supportene som vi har og jeg ville ikke byttet de ut med noen.

                              Invicta

                              Ingen er større en klubben

                              Kommentar

                              • ChriZza
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Sep 2005
                                • 4265

                                Opprinnelig skrevet av ForZaFugLa
                                .... men hvorfor var det da lov å blusse i tønsberg ?
                                syntes det skulle vært lov hver kamp jeg...
                                Hvem sier det var lov?

                                Kommentar

                                • ON
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Mar 2004
                                  • 3639

                                  skrev feil

                                  Kommentar

                                  • ON
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Mar 2004
                                    • 3639

                                    FORZA_FUGLA:

                                    Det er LOV å SØKE om å blusse PÅ INDRE BANE.

                                    Det er IKKE lov å blusse på tribunen, men de fleste ultras grupper, og store supporterklubber i utlandet gjør det alikevell. Dette fordi det ser sinnsykt bra ut på bilder osv

                                    Og, ikke det at jeg bryr meg, men det stjerneskuddet kom vel faktisk fra kgg, og du er vel medlem av KGG? Burde ha fått det med deg da

                                    INGEN i UFC har noengang kastet bluss eller annen pyro.

                                    Kanari-Fansen burde forresten be RB iværtfall ha en notis med et lite unnskyld.

                                    Kommentar

                                    • King_Raymond
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Nov 2003
                                      • 4987

                                      Opprinnelig skrevet av Matti
                                      Veldig trist utvikling. Jeg kommer ikke til å gå på Åråsen før dette er ryddet opp i og ei heller mine kammerater.

                                      Dette er diskriminering på sitt værste. Blir som å nekte svarte å gå på kamp, fordi dem står for en stor del av kriminalitet i Norge.
                                      Jeg forstår din frustrasjon, men håper at du og dine venner kommer på Åråsen på Søndag. Stell dere gjerne sammen med oss å bli med å skap ett helvetes trøkk. Ikke la idiotene få ødelegge gleden dere sikkert har ved å være på Åråsen.
                                      Ultras Felt C Lillestrøm

                                      Kommentar

                                      • King_Raymond
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Nov 2003
                                        • 4987

                                        Opprinnelig skrevet av Nordby
                                        Vi i UFC vil forresten Takke alle for støtte Vi støtter samme lag, vi elsker samme lag. Noen gjør det bare på litt forskjellige måter, og det må aksepteres (utenom Casuals da selvfølgelig).

                                        FORZA FUGLA!
                                        Så lenge casuals ikke sloss på tribunen så ser jeg ingen grunn til at de ikke skal få lov til å støtte Lsk...
                                        Ultras Felt C Lillestrøm

                                        Kommentar

                                        • ON
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Mar 2004
                                          • 3639

                                          Opprinnelig skrevet av King_Raymond
                                          Så lenge casuals ikke sloss på tribunen så ser jeg ingen grunn til at de ikke skal få lov til å støtte Lsk...
                                          Det var poenget mitt. Så lenge dem ikke slåss med "vanlig" supportere, og bare synger og lager liv, så bryr ikke jeg meg.

                                          Kommentar

                                          Working...