Heksejakt på UFC

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Vestfold Kanaris
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Oct 2004
    • 4583

Ganske enig i den påstanden. Politiet var veldig aggressive og provoserende uten at noen i UFC var det samme. Egentlig bør vi ha kred for at ikke folk klikka i vinkel. Å bli kalt ordrett for nazister er det verste jeg har vært med på noengang! Det finnes neppe noe verre å bli beskyldt for!

Og til deg Mr. sikkerhetssjef: Avgå!

Kommer det ingen unnskyldning fra LSK har vi allerede blitt fortalt at vi har en meget god sak!
    LOUD
    PROUD
    ULTRA

Kommentar

• JhnY
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • May 2005
      • 975

Det at vaktene og Politiet kommer opp til oss å si vi er en gjeng med nazier er vel noe av sykeste jeg har vært med på noen gang... Ikke nok med det men så kommer politiet opp å starter å nærmest avhører minste mannen blant oss (15år) om hvor han er fra, hva UFC står for, hva vi skal gjøre osv osv. Han trua også med at de som tok opp 2stangsene med UFC logoen på, ble kasta rett ut uten noe mer varsler. Som Øystein sier så var Politiet veldig aggressive og provoserende uten at vi i UFC gjorde noe tilbake.

Lars Stang: Avgå!

Kommentar

• keepern
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Sep 2005
        • 281

Dere har min fulle støtte UFC!! Dere er en fin gjeng som lager masse liv og trøkk på tribunen!

Kommentar

• Vestfold Kanaris
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Oct 2004
          • 4583

Det har virkelig blitt bra på felt c. Og det skal bli enda bedre! Mye bra folk der borte nå!

Lars Stang: AVGÅ!
          LOUD
          PROUD
          ULTRA

Kommentar

• semper fi
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • May 2005
            • 823

Opprinnelig skrevet av keepern
            Dere er en fin gjeng som lager masse liv og trøkk på tribunen!
            Word! Spesielt noen av dere er fine
            -After Dark Ultras-

Kommentar

• Vestfold Kanaris
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Oct 2004
              • 4583

Jeg vet ihvertfall meget godt hvem du sikter til der

Takk for all support!

LARS STANG: AVGÅ!
              LOUD
              PROUD
              ULTRA

Kommentar

• guldhaug
                Medlem
                Møteplager
                • Apr 2005
                • 77

Skjønner ikke hva som skjer med LSK, er det som noen skriver ikke lov til å lage litt liv? Virker som om hvis man går litt utenfor den "boksen" som lsk mener supportene skal være i er man både det ene og det andre. De snakker litt mot seg selv når de skriver på siden sin at det var bra med liv på siste trening med bluss osv og når UFC går utenfor boksen er det jaggu meg farlig.

FOrtsett som dere gjør gutta, dere bidrar med mye liv og er en fin gjeng.

Support UFC
                ..::TEAM SCOOTER::.. "Always Hardcore"

Support UFC

Kommentar

• Blakk
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • May 2005
                  • 1860

Frankie G virket ikke som den smarteste på romeriket han heller når vi konfronterte saken for han,først sa han at han ikke hadde hørt noe om saken får så og slenge ut påstanden at Vestfold "gjengen" leffla med miljøet når han gikk ifra samtalen vi hadde med han,vi hadde feil capser på vårt hodet..
                  Tydelig at man skal kle seg etter kodekser på romeriket og ikke stikke seg ut med litt dyerere merkeklær.

Så var det klistra UFC klistre merker på stolene ifra 70 tallet og det var en stor sak for snuten,skummelt med klistre merker.Så derfor sender vi 3 snuter på minstemann i gruppa.

Frihet for ultras!

Kommentar

• Tony
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2003
                    • 4737

Skulle vist min støtte overnfor UFC ved å stå på Felt-C i neste kamp. Men etetrsom jeg er trommis kan jeg ikke ødelegge for alle andre, så sender heller min støtte her og på sms. Dere veit hvor dere har meg.

Dette er noe av det syjkeste jeg har opplevd og oppfordrer ALLE andre til å støtte UFC videre.

Kommentar

• xeR
                      Seniormedlem
                      --==FORUMRUNKER==--
                      • Jan 2004
                      • 11206

Dumt spmørsmål, men er det noen som er i dialog med lsk om dette? vil vi evt få raporter på hvordan det går her? Er ikke med i UFC, men står alltid like ved og synes de absolutt fortjener pluss i margen for innsatsen de gjør!!
                      Det er bedre å væra døv enn vålenga.

Kommentar

• guldhaug
                        Medlem
                        Møteplager
                        • Apr 2005
                        • 77

Opprinnelig skrevet av Blakk
                        Tydelig at man skal kle seg etter kodekser på romeriket og ikke stikke seg ut med litt dyerere merkeklær.
                        På romeriket har man ikke råd til slike klær som dere fra Vestfolds fineste bruker veit du blakk. Det frankie praktiserer kalles janteloven. Fra spøk til revolver, viktig at dere følger opp det her gutta, kan ikke behandle sine egne supportere på denne måten.. Er jo trønder tendenser...
                        Syntes faktisk styre MÅ ta tak i dette..(mulig det allerede er gjort)
                        ..::TEAM SCOOTER::.. "Always Hardcore"

Support UFC

Kommentar

• sniper
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Feb 2004
                          • 5254

Er i dialog med LSK på dette. Skal ha et møte over påsken.

Petter

Kommentar

• xeR
                            Seniormedlem
                            --==FORUMRUNKER==--
                            • Jan 2004
                            • 11206

Har dem i det heletatt kommet med noen uttalelser om dette bortsett fra det som skjedde før og under kampen?

Kommentar

• mr.Jordbakke
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jun 2005
                              • 3845

Opprinnelig skrevet av Vestfold Kanaris
                              I tillegg er det tydeligvis ikke mulig at LSK henter fans andre steder enn fra romerike. At vi var fra Vestfold og holdt med LSK trodde dem ikke på.. De ca 70 medlemmene KFL har i Vestfold er nok nazister hele gjengen.. Noen av oss har vært på Åråsen siden 80-tallet, da fikk vi til svar at det kanskje hadde vært smartere å holde med Sandefjord, så hadde vi unngått det her... Nevøen min på 15, med LSK skjerf ble nærmest avhørt på tribunen i går av politi og vakter når han sa han var fra Sandefjord.
                              Med slike uttalelser graver de sin egen grav. Målet om et fullsatt Åråsen vil være utopi hvis ingen utenfor Romerike kan holde med klubben. LSK er tydeligvis ikke klar over det, men blant de ivrigste supporterne er mange (de fleste?) bosatt utenfor Lillestrøm!
                              NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

Mvh
                              Mr.Jordbakke

Kommentar

• xeR
                                Seniormedlem
                                --==FORUMRUNKER==--
                                • Jan 2004
                                • 11206

Tenk hvis Søpla skulle stengt ute alle supportera som ikke bor i oslo.... hadde blitt like spennende som en lyn kamp..

Kommentar

• Fugla
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • May 2004
                                  • 1718

Opprinnelig skrevet av fotball_marthe
                                  Så alt dette med at kanaris i Østfold lager bråk er det bare tomme rykter da???
                                  Fordi faren sa at de hadde problemer med det..men jeg aner ikke jeg ass:???:
                                  Ikke bland vakre Øssfoll inn i det her! Det er de fæle guttene fra Vestfold som er de slemme
                                  Homer Simpson.

www.ultrassarp.no

Kommentar

• MobBoss
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Nov 2003
                                    • 900

Dette er totalt uakseptabelt at dere ikke får ha med bannere og to-stangs inn. Og det er faktisk enda værre at de kommer med påstander som dem ikke har noe grunnlag for. Men som Petter sa så skal dette tas opp med LSK.
                                    All honnør til den stemingen som UFC lager og full støtte til gutta

Invicta

Ingen er større en klubben

Kommentar

• Tobben
                                      Jeg elsker å kjøre trikk
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Apr 2005
                                      • 1666

UFC har min fulle støtte!

Kommentar

• Vestfold Kanaris
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Oct 2004
                                        • 4583

Ingen har sagt i fra noenting om forbud av bannere og flagg. Uansett burde dem ha sagt i fra ved inngangen. I tillegg er dem tydeligvis ikke enige om hva som er forbudt. Sikkerhetssjefen og en av vaktene på Åråsen sa at bannere/flagg med Ultras på er forbudt. Mens politi og to andre vakter hevdet at logoen var forbudt men Ultras var helt greit. 10 minutter etterpå kommer sikkerhetssjefen opp og endrer det til at kun logo er forbudt...
                                        LOUD
                                        PROUD
                                        ULTRA

Kommentar

• Matti
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • May 2005
                                          • 895

Kan ikke skjønne hvorfor det legges ned forbud mot ultras-bannere. Er jo helt i skogen sånn idiotene i sikkertsavdelingen på Åråsen opptrer nå, hele bøtteballetten bør melde overgang til håndball der dbl nivået på bjellene kan reguleres. Dette er faen meg ikke akseptabelt, UFC har min fulle støtte og sikkerhetsvaktene bør legge hatten på hylla å gi UFC en kompensasjon og oppreisning på 50.000 kr og fremtidlig dekning av borteturer i regi av UFC. Dette er diskriminering, i neste match skal jeg personlig sørge for at det gis et verbalt grunnkurs i sikkerhet til en hver idiot som skal prøve seg frempå med random piss om at Ultras bannere etc. er rasitisk, nazistisk osv osv ikke skal brukes. Og det er iført burberry-skjerf og SI-caps.

Lenge leve Ultras, UFC er faen meg eneste gruppa per i dag som bedriver skikkelig saker på tribuner rundt om i Norge.

btw. dere må faen ikke la dere knekke av en sånn gjeng idioter. Dere gjør en kjempejobb!

Kommentar

Working...