Heksejakt på UFC

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Blakk
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • May 2005
    • 1860

Opprinnelig skrevet av Rønnern
    Neppe. Jeg er så trygg på meg selv at jeg ikke har behov for merkeklær, bortsett fra gult og svart.
    godt å vite.stå på videre med gult og svart.
    Nei nå får jeg ta på meg felleskjøp dressen min og mate duene mine,de er i storslag i dag.Trur de merker det er høytid for de sier kurr kurr hele tiden

Kommentar

• Rønnern
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2003
      • 6690

Opprinnelig skrevet av Vestfold Kanaris
      Du burde vite at jeg ikke er spesielt tøff i tryne Rønner`n

Poenget mitt er at du tar feil om dette gang på gang.

Skal ikke folk få lov til å kle seg i hva dem vil? Det er jo Sikkerhetssjefen og politiet som viser at dem ikke har peiling i det hele tatt.
      Igjen, du tar virkelig ikke poenget mitt. Så lenge snuten og sikkerhetssjefen ikke har peiling, så er det lov for en gruppering å la være med uniformering inntil ting er avklart.

Jeg liker å kle meg i laken, men rulser ikke rundt på Blitz-huset ikledd det...

Petter, Tony m.fl. tusler rundt som dansere uten å få trøbbel, nettopp fordi LSK kjenner til dem og vet hva de står for. Det samme gjelder da altså ikke UFC i denne omgang.

Men, neste kamp vil jeg tippe at ubehaglighetene med LSK er en sagablott i og med oppklarende møter osv. Jeg er dog redd for at dere kommer til å oppleve noe a la det samme ved borteturer, der dere ikke er så kjente.
      Mvh Ronnie "The Runner"
      LSK for alltid

Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

Kommentar

• Vestfold Kanaris
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Oct 2004
        • 4583

Som Nordby skrev så bekreftet den Norske politimannen i køben at det var LSK som stod bak. Det bekreftet langt på vei LSK vaktene på tribunen senere også.

LOUD
        PROUD
        ULTRA

Kommentar

• ON
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Mar 2004
          • 3639

Ok. En liten rettelse på mitt innlegg:

Sivil politiet i Danmark, SA at sportsklubben hadde gjort det.

Kommentar

• King_Raymond
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 4987

Opprinnelig skrevet av petter
            Ole, med mindre du kan bekrefte dette, så synes jeg du bør tone ned den bastante holdningen.
            Vi vet enda ikke med sikkerhet hvor aktive LSK har vært ovenfor politiet her. Vi venter på et oppklaringsmøte med klubben rett etter påske hvor de faktiske forhold skal bli bragt på det rene. Så at Sportkslubben sender politi på våre medlemmer kan enda ikke bekreftes, kan jo være politiet gjorde det på eget initiativ.

Petter
            Er enig at man bør være forsiktig med å være så skråsikker på sånne ting, men med tanke på at den norske politimannen sa dem hadde fått tips fra Lsk så velger jeg heller å tro på politimannen enn Lsk sikkerhet...
            Ultras Felt C Lillestrøm

Kommentar

• lp
              Seniormedlem
              Forumonanist
              • Dec 2003
              • 223

Har et lite spørsmål til UFC / KGG.

Er det lovlig å tenne opp bluss på kamper?
              Vet det var ulovlig før og at klubbene fikk bøter
              hvis dette ble gjort.
              Har ikke hørt om noen regel endring så bare lurte på om
              det fortsatt er ulovlig.

Hvis det fortsatt er ulovlig og det gir Lillestrøm SK straff i form
              av bøter hver gang dere tenner bluss på kamp skjønner jeg
              godt at de gjerne vil "rydde" litt opp på tribunen.
              Metodene de bruker kan man diskutere så lenge man bare vil
              og hva de forskjellige vaktene/politi sier får vel stå for deres regning.

Men hvis dere står å gir klubben ekstra utgifter i hver kamp,
              vil jeg ikke kalle det å støtte klubben. Da kalles det å motarbeide..

Ellers vil jeg si at dere gjør en knall jobb med å lage liv på kampene!
              Stå på!
              Skjetten gutta
              Wenche Myhre,
              "Muligens Hooligans" ;)

Kommentar

• King_Raymond
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2003
                • 4987

Opprinnelig skrevet av lpk
                Har et lite spørsmål til UFC / KGG.

Er det lovlig å tenne opp bluss på kamper?
                Vet det var ulovlig før og at klubbene fikk bøter
                hvis dette ble gjort.
                Har ikke hørt om noen regel endring så bare lurte på om
                det fortsatt er ulovlig.

Hvis det fortsatt er ulovlig og det gir Lillestrøm SK straff i form
                av bøter hver gang dere tenner bluss på kamp skjønner jeg
                godt at de gjerne vil "rydde" litt opp på tribunen.
                Metodene de bruker kan man diskutere så lenge man bare vil
                og hva de forskjellige vaktene/politi sier får vel stå for deres regning.

Men hvis dere står å gir klubben ekstra utgifter i hver kamp,
                vil jeg ikke kalle det å støtte klubben. Da kalles det å motarbeide..

Ellers vil jeg si at dere gjør en knall jobb med å lage liv på kampene!
                Stå på!
                Det er fortsatt ulovlig å bruke pyro på tribunen. Bøter blir vel utdelt til klubben hvis kampinspektøren melder fra om bruk av pyro. Så vidt jeg vet så har det ikke skjedd noenting de 3 gangene hittil i år det har vært pyro på tribunen...
                Ultras Felt C Lillestrøm

Kommentar

• mr.Jordbakke
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jun 2005
                  • 3845

Opprinnelig skrevet av okb
                  Selvsagt skal folk få lov til å kle seg som de vil, men når poppismerker som Stone Island, Burberry m.m. blir mer poppis enn den gode gamle drakt og skjerf for noen, har det skjedd et eller annet.
                  Tja... Ikke alle går i nevnte plagg...

NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

Mvh
                  Mr.Jordbakke

Kommentar

• Yiddo
                    Medlem
                    Hoffnarr
                    • Sep 2005
                    • 41

Opprinnelig skrevet av King_Raymond
                    Er ingen tvil om at politiet å sikkerhetsvakter er veldig påpasselige så ikke det skal utvikle seg flere å større casual miljøer rundt om i landet, og det er selvfølgelig forståelig.

Det er dette som kalles forebygging, og personlig er jeg glad for at man er påpasselig ovenfor sånt på Åråsen.
                    Dersom man ikler seg feks. en Stone Island caps på åråsen vet man at man vil tiltrekke seg oppmerksomhet både av politiet og evt. casuals fra andre lag. Dersom man ikke ønsker denne oppmerksomheten så kan man droppe å ikle seg slike klær. Så enkelt er det.

Det med å "kle seg pent" er i mine øyne bare piss. Alt handler om å vise frem såkalte "casual-merker" for å vise seg fram og det synes jeg bare blir tåpelig. Hvem faen drar på fotballkamp for å se så jævli pen og rik ut? Da kan man heller sette seg på Vip tribunen iført dress og spise rekesmørbrød.

Misforstå meg rett, jeg synes det er bra med god stemning på tribunen og all honnør til UFC for dette, men jeg mener det er unødvendig å ikle seg merker som assosieres med bråk.

Kommentar

• Yiddo
                      Medlem
                      Hoffnarr
                      • Sep 2005
                      • 41

Opprinnelig skrevet av Blakk
                      jeg kaller meg blakk,men siden du er så interessert,ja jeg bruker litt penger på klær,derfor kjøper jeg merkeklær som jeg liker og passer min kropp.
                      bare så synd at bråkete gutter de samme,men de får vel bestemme hva de skal ha på seg sjøl.sjelv om jeg heter blakk så er jeg rik,hvis du fårstår....
                      blakk er etter min favoritt sang av raga rockers.

er du egentlig litt misunnelig eller rønnern?virker sann.

Herregud, noe så pinlig. Hvor gammel er du egentlig?

Pappan min er sterkere enn pappan din.
                      Last edited by Yiddo; 12.04.2006, 18:13.

Kommentar

• King_Raymond
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2003
                        • 4987

Opprinnelig skrevet av Yiddo

Det med å "kle seg pent" er i mine øyne bare piss. Alt handler om å vise frem såkalte "casual-merker" for å vise seg fram og det synes jeg bare blir tåpelig. Hvem faen drar på fotballkamp for å se så jævli pen og rik ut? Da kan man heller sette seg på Vip tribunen iført dress og spise rekesmørbrød.

Misforstå meg rett, jeg synes det er bra med god stemning på tribunen og all honnør til UFC for dette, men jeg mener det er unødvendig å ikle seg merker som assosieres med bråk.
                        Du må jo selvfølgelig få lov til å mene det du vil. Jeg tar ikke på meg "casual merker" for å vise meg fram, jeg gjør det fordi det er den typen klær jeg føler meg best i. Tror nok de fleste andre også bruker klær dem føler seg mest vel i.

Det med dress og rekesmørbrød blir bare for dumt å komme med....
                        Ultras Felt C Lillestrøm

Kommentar

• King_Raymond
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2003
                          • 4987

Herregud, noe så pinlig. Hvor gammel er du egentlig?

Pappan min er sterkere enn pappan min.
                          Hmm, har du 2 pappaer?
                          Ultras Felt C Lillestrøm

Kommentar

• Yiddo
                            Medlem
                            Hoffnarr
                            • Sep 2005
                            • 41

Du må jo selvfølgelig få lov til å mene det du vil. Jeg tar ikke på meg "casual merker" for å vise meg fram, jeg gjør det fordi det er den typen klær jeg føler meg best i. Tror nok de fleste andre også bruker klær dem føler seg mest vel i.

Det med dress og rekesmørbrød blir bare for dumt å komme med....

Dersom du føler deg mest vel i Stone Island og Durberry er det helt greit for min del. Men i det du tar på deg disse merkene vet du også at du vil tiltrekke deg oppmerksomhet fra politi og evt. casuals fra andre klubber. På denne måten lar du problemene oppsøke deg. Dersom du ønsker å få være i fred fra andre bråkmakere eller politi så tar du på deg LSK farger eller evt. helt alminnelige klær. Enkelt og greit!

Jeg nekter å tro at disse "casual-klærne" er så forbanna gode å gå med at du ikke greier å ha på deg noe annet.

Kommentar

• Rønnern
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2003
                              • 6690

Jeg nekter å tro at disse "casual-klærne" er så forbanna gode å gå med at du ikke greier å ha på deg noe annet.
                              Dersom mange flere begynner å bruke disse merkene på kamper, vil det etter hvert vanne ut betydningen av det og sånn sett er det positivt at flere på Åråsen går i dem. Bråkmakerne får rett og slett fjernet sin uniformering.

Men, det er fremdeles et stykke å gå.
                              Mvh Ronnie "The Runner"
                              LSK for alltid

Kommentar

• sniper
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Feb 2004
                                • 5254

Dersom mange flere begynner å bruke disse merkene på kamper, vil det etter hvert vanne ut betydningen av det og sånn sett er det positivt at flere på Åråsen går i dem. Bråkmakerne får rett og slett fjernet sin uniformering.

Men, det er fremdeles et stykke å gå.
                                Jeg har en Stone Island-cap til overs, jeg ville bli beæret om du vil bære den.

Petter
                                Fortsatt for utvanning

Kommentar

• King_Raymond
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2003
                                  • 4987

Dersom du føler deg mest vel i Stone Island og Durberry er det helt greit for min del. Men i det du tar på deg disse merkene vet du også at du vil tiltrekke deg oppmerksomhet fra politi og evt. casuals fra andre klubber. På denne måten lar du problemene oppsøke deg. Dersom du ønsker å få være i fred fra andre bråkmakere eller politi så tar du på deg LSK farger eller evt. helt alminnelige klær. Enkelt og greit!

Selvølgelig greier jeg å ha på andre klær, er ikke sånn at jeg går bare i Casual klær heller, greit at jeg har en av de best betalte jobbene som finnes, men det får da være måte på

Koselig at du prøver å passe på så jeg holder meg unna bråk, men jeg kommer nok ikke til å slutte å gå med Stone Island, Burberry osv bare fordi "bråkmakere" også går med de samme klærne. Uansett så er det mange som påstår at casuals i Norden ikke bryr seg om kleskodeksen så man kan nok gå på en smell selv om man går med Lsk klær (hvis man skal høre på det mange sier da).
                                  Ultras Felt C Lillestrøm

Kommentar

• Rønnern
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2003
                                    • 6690

Ligger vanrett seks fot under jorden, før jeg går med noe sånt.

Jeg har da en viss form for ære og stolthet
                                    Mvh Ronnie "The Runner"
                                    LSK for alltid

Kommentar

• Rønnern
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Nov 2003
                                      • 6690

Uansett så er det mange som påstår at casuals i Norden ikke bryr seg om kleskodeksen så man kan nok gå på en smell selv om man går med Lsk klær (hvis man skal høre på det mange sier da).
                                      Det er selvfølgelig riktig. Nordiske casuals har ingen ære, ingen stolthet.
                                      Mvh Ronnie "The Runner"
                                      LSK for alltid

Kommentar

• okb
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Nov 2003
                                        • 2377

Petter
                                        Fortsatt for utvanning
                                        .. ikke dra fram det slitte crappet du har kjøpt på sydentur'a, Petter ;-) Skal du være en av gutta må du har the real shit. Hvis ikke blir du ledd av.

-okb! - som har mormor som bruker Burberry! Trekk din egen konklusjon - det finns flere ;-)
                                        Lillestrøm - Probably The Best Bird In The World

Kommentar

• King_Raymond
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Nov 2003
                                          • 4987

Det er selvfølgelig riktig. Nordiske casuals har ingen ære, ingen stolthet.
                                          Hehe. Imponert over alt du vet Glenn Rodney, eller det du tror du vet kan man kanskje si?
                                          Ultras Felt C Lillestrøm

Kommentar

Working...