Jeg har nettopp kjøpt meg nye Burberry-briller. Er jeg en casual?
Heksejakt på UFC
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Opprinnelig skrevet av YiddoHerregud, noe så pinlig. Hvor gammel er du egentlig?
Pappan min er sterkere enn pappan din.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Blakk(min far er en grønnsak som ligger på sykehus,for å si det san...)NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Opprinnelig skrevet av TorolfJeg har nettopp kjøpt meg nye Burberry-briller. Er jeg en casual?
Velkommen blant velkledde, ikke-voldelige LSK-supportere.
Petter
Med ironiKommentar
-
Opprinnelig skrevet av King_RaymondHehe. Imponert over alt du vet Glenn Rodney, eller det du tror du vet kan man kanskje si?
Slipp pikken din og kom deg vekk fra Sverigescenen.com.Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av YiddoDersom du føler deg mest vel i Stone Island og Durberry er det helt greit for min del. Men i det du tar på deg disse merkene vet du også at du vil tiltrekke deg oppmerksomhet fra politi og evt. casuals fra andre klubber. På denne måten lar du problemene oppsøke deg. Dersom du ønsker å få være i fred fra andre bråkmakere eller politi så tar du på deg LSK farger eller evt. helt alminnelige klær. Enkelt og greit!
Nei, da er det bedre at man viser at man ikke nødvendigvis er en bråkmaker fordi man bruker en kleskode som andre definerer som casuals. Du derimot mener at casuals skal ha enerett til gitte merkeklær.NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Opprinnelig skrevet av RønnernHadde virkeligheten vært slik du forherliger, så ville vi ikke opplevd bataljer mellom casuals og scarfers.
Slipp pikken din og kom deg vekk fra Sverigescenen.com.
"Bataljene" mellom casuals og scarfers er nok noe du heller ikke vet alt om, men du tror kanskje på Simon Bank å resten av Aftonbladets dyktige journalistikk...
Ufint av deg å linke til Nordens mest voldelige casuals forresten...Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Opprinnelig skrevet av TorolfJeg har nettopp kjøpt meg nye Burberry-briller. Er jeg en casual?Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Tror egentlig Rønner`n er casual in disguise. Mannen vet jo mer om casualkodeksen enn de fleste guttene gjøre selv:lol:Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av mr.JordbakkeFaren din er kul han!
Jøss det var kloke ord fra blakk eller hva,nei nå kurrer duene mine igjen.Tid for foring...Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av King_Raymond"Bataljene" mellom casuals og scarfers er nok noe du heller ikke vet alt om, men du tror kanskje på Simon Bank å resten av Aftonbladets dyktige journalistikk...
Og du kan ikke påstå at dette ikke er sant?Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
-
Opprinnelig skrevet av King_RaymondHvis jeg har forstått Rønnern rett så er du casual hvis du bruker dem på fotball kamp, men hvis du bruker dem i andre sammenhenger så tror jeg du kan slippe å bli kalt casual, er ikke helt sikker på det her.Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
-
Opprinnelig skrevet av RønnernVet ikke alt, men nok til å vite at casuals ikke bare holder seg til sine avtalte møter. Hverken i Norge, Sverige eller Danmark.
Og du kan ikke påstå at dette ikke er sant?
Men skjønner at mange får den oppfatningen når man leser overskrifter som: 100 Hooliganer angrep barnefamilier, men er sjelden så dramatisk som det står...Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Opprinnelig skrevet av RønnernDa har du forstått meg galt...Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Opprinnelig skrevet av King_RaymondMen skjønner at mange får den oppfatningen når man leser overskrifter som: 100 Hooliganer angrep barnefamilier, men er sjelden så dramatisk som det står...
"Over hundre ungdommer i sammenstøt i Årnes"
Det var max 8/10 som sloss. Så ting blir fort overdrevet VOLDSOMT av mediaKommentar
-
Opprinnelig skrevet av mr.JordbakkeDu derimot mener at casuals skal ha enerett til gitte merkeklær.
Hvor har jeg skrevet det? Ikke legg ord i munnen min.
Som sagt så skal folk selvsagt kle seg hvordan de vil, men i det man tar på seg et casual-merke på fotballkamp så VET man at det vil tiltrekke seg oppmerksomhet. Dersom man liker denne oppmerksomheten er det jo greit. Hvis ikke, bør man vurdere noe annet for å slippe å bli stoppa av politi osv.Kommentar
-
Du tar fortsatt grundig feil. At bråkmakere tar på seg samme merker er ikke mitt problem. For å ta to eksempler, lacoste og adidas. Skal man ikke få lov til å gå med disse merkene på Åråsen pga inkompetente sikkerhetssjefer og politi?
Jeg går i nøyaktig det jeg vil og når jeg vil. Jeg lar meg ikke styre av vaktssjefer eller politi som ikke kan jobben sin.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Vestfold KanarisFor å ta to eksempler, lacoste og adidas. Skal man ikke få lov til å gå med disse merkene på Åråsen pga inkompetente sikkerhetssjefer og politi?NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Opprinnelig skrevet av YiddoSom sagt så skal folk selvsagt kle seg hvordan de vil, men i det man tar på seg et casual-merke på fotballkamp så VET man at det vil tiltrekke seg oppmerksomhet.
Alle skal kunne gå kledd hvordan de selv vil uten å skulle bli mistenkeliggjort av vakter/politi.NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Opprinnelig skrevet av mr.JordbakkeOj, oj, oj. Heldig for meg at LSK har gått over til Diadora...Ultras Felt C LillestrømKommentar
Kommentar