Mulig jeg roter meg bort her, men betyr ikke casual = tilfeldig? Litt pussig navn at bestemte kleskoder samsvarer med å gå tilfeldig kledd. Er det noen som kan forklare meg bekgrunnen for benevningen?
Heksejakt på UFC
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.Jordbakke -
Opprinnelig skrevet av mr.JordbakkeMulig jeg roter meg bort her, men betyr ikke casual = tilfeldig? Litt pussig navn at bestemte kleskoder samsvarer med å gå tilfeldig kledd. Er det noen som kan forklare meg bekgrunnen for benevningen?Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av King_RaymondOkey, hadde du giddi å prøvd å forklare det for meg en siste gang?
Dere leser det dere vil lese, for etterpå å skrike ut om at noen nekter dere å bruke de klærne dere vil bruke.....Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av RønnernTror ikke det har noen hensikt. Det blir som jeg forklarer datteren min viktigheten av å sove, hun sier hun forstår, men enden på vis blir at jeg bruker nok en time for å få henne til å lukke øynene.
Dere leser det dere vil lese, for etterpå å skrike ut om at noen nekter dere å bruke de klærne dere vil bruke.....Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Eller så er det mulig du bør prøve å synge noen andre god natta sanger enn Carola.
Tror jeg hadde sovet rimelig dårlig om farsan hadde brølt FRÆMLING hver jævla natt.Kommentar
-
-
Opprinnelig skrevet av NordbyKommentar
-
Spm: Hvordan klarer dere å holde skoa så hvite hele tida?NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Opprinnelig skrevet av mr.JordbakkeSpm: Hvordan klarer dere å holde skoa så hvite hele tida?Kommentar
-
Kommentar
-
Nei, fy fader! Den tid da jeg må begynne å pusse dagligskoa mine håper jeg aldri kommer.
Husker forøvrig at jeg på 80-tallet hadde hvita adidas-sko. Mora mi putta dem i vaskemaskinen, og de ble som nye :-)NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Jeg skjønner ikke at så mange kan være så fasinert av en kultur som står for så til de grader dårlige verdier.
Temmelig idiotisk at noen uniformerer seg i så synlige merker som Burberry osv for å kommunisere at man synes casualskulturen er tøft, for det er nettopp det man gjør! Blir som med han som er tøff nok til å stå på tribunen med Burberry-cap, men ikke tøff nok til å bære cap'n på hodet ut i bilen etter kampen. Latterlig og tragisk på en gang.
En ting skal dere vite unger; når dere blir eldre og klokere vil dere velge klær og stil basert på egne ekte individuelle valg og preferanser. Da vil dere se tilbake, og riste på hodet av hvor idiotiske dere var da dere brukte masse penger på å uniformere dere som kvasi-casuals og hadde Football Factory som bibel.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av OlaJeg skjønner ikke at så mange kan være så fasinert av en kultur som står for så til de grader dårlige verdier.
Temmelig idiotisk at noen uniformerer seg i så synlige merker som Burberry osv for å kommunisere at man synes casualskulturen er tøft, for det er nettopp det man gjør! Blir som med han som er tøff nok til å stå på tribunen med Burberry-cap, men ikke tøff nok til å bære cap'n på hodet ut i bilen etter kampen. Latterlig og tragisk på en gang.
En ting skal dere vite unger; når dere blir eldre og klokere vil dere velge klær og stil basert på egne ekte individuelle valg og preferanser. Da vil dere se tilbake, og riste på hodet av hvor idiotiske dere var da dere brukte masse penger på å uniformere dere som kvasi-casuals og hadde Football Factory som bibel.
ikke alle som velger å gå med klær av et visst merke er en casual, eller står inne for det som casual kulturen gjør!
nå er jo ikke jeg en del av UFC heller da, som denne tråden faktisk handler om..
men jeg bruker gjerne klær av burberry og luis vitton osv, men er definitivt imot casual utviklingen som har kommet til dette landet..
var bare det jeg ville si.. man skal ikke skue hunden på hårene vet du!Last edited by Chessheim-kanaris; 17.04.2006, 15:44.mvh Lsk's nye fysioterapeutKommentar
-
Opprinnelig skrevet av OlaJeg skjønner ikke at så mange kan være så fasinert av en kultur som står for så til de grader dårlige verdier.
En ting skal dere vite unger; når dere blir eldre og klokere vil dere velge klær og stil basert på egne ekte individuelle valg og preferanser. Da vil dere se tilbake, og riste på hodet av hvor idiotiske dere var da dere brukte masse penger på å uniformere dere som kvasi-casuals og hadde Football Factory som bibel.Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Gale IsbreJøss, her lærer man jo mer om klær enn på hele sendeflaten til TV3 til sammen, jo!
Ser at uttrykket "gå kledd" går igjen her. Kanskje LSK ser annerledes på saken om hele feltet lar være å kle seg? Muligheten er stor for at Naken-Kanaris ville fått stor oppmerksomhet...
dessuten ville vel all fokus fra kampen på åråsen bli dratt mot feltet. og fansen sier vel ikke nei takk til oppmerksomhet fra media, men det blir kanskje ikke den helt ønskede vinklingenmvh Lsk's nye fysioterapeutKommentar
-
Opprinnelig skrevet av Ola. Da vil dere se tilbake, og riste på hodet av hvor idiotiske dere var da dere brukte masse penger på å uniformere dere som kvasi-casuals og hadde Football Factory som bibel.
Så å si at det er bibelen er vel litt feil.Kommentar
Kommentar