Heksejakt på UFC

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • mr.Jordbakke
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jun 2005
    • 3845

Mulig jeg roter meg bort her, men betyr ikke casual = tilfeldig? Litt pussig navn at bestemte kleskoder samsvarer med å gå tilfeldig kledd. Er det noen som kan forklare meg bekgrunnen for benevningen?
    NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

Mvh
    Mr.Jordbakke

Kommentar

• Rønnern
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2003
      • 6690

Opprinnelig skrevet av mr.Jordbakke
      Mulig jeg roter meg bort her, men betyr ikke casual = tilfeldig? Litt pussig navn at bestemte kleskoder samsvarer med å gå tilfeldig kledd. Er det noen som kan forklare meg bekgrunnen for benevningen?
      Bakgrunnen for benevningen casual aka bråkmakere var jo at de ikke skulle skille seg ut fra den jevne mann i gata. Men etterhvert har de jo skaffet seg en uniformering det står stil av. En idé for dem ville jo vært å gå over til Dressmann eller noe annet slik at de fikk bedrive sine aktiviteter i fred. Sånn som de fremstår nå, er de jo temmelig synelig for alle og enhver. Til og med dem få som ikke vil bli betegnet som casuals, blir det dersom de bærer "de riktige merkene".
      Mvh Ronnie "The Runner"
      LSK for alltid

Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

Kommentar

• Rønnern
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 6690

Opprinnelig skrevet av King_Raymond
        Okey, hadde du giddi å prøvd å forklare det for meg en siste gang?
        Tror ikke det har noen hensikt. Det blir som jeg forklarer datteren min viktigheten av å sove, hun sier hun forstår, men enden på vis blir at jeg bruker nok en time for å få henne til å lukke øynene.

Dere leser det dere vil lese, for etterpå å skrike ut om at noen nekter dere å bruke de klærne dere vil bruke.....
        Mvh Ronnie "The Runner"
        LSK for alltid

Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

Kommentar

• King_Raymond
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 4987

Opprinnelig skrevet av Rønnern
          Tror ikke det har noen hensikt. Det blir som jeg forklarer datteren min viktigheten av å sove, hun sier hun forstår, men enden på vis blir at jeg bruker nok en time for å få henne til å lukke øynene.

Dere leser det dere vil lese, for etterpå å skrike ut om at noen nekter dere å bruke de klærne dere vil bruke.....
          Jeg personlig tror grunnen til at datteren din ikke får sove er fordi du sitter på rommet ved siden av å skriver innlegg til Humbug/Årsboka/kampprogram mens du nipper til billig whiskey
          Ultras Felt C Lillestrøm

Kommentar

• Vestfold Kanaris
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Oct 2004
            • 4583

Eller så er det mulig du bør prøve å synge noen andre god natta sanger enn Carola.

Tror jeg hadde sovet rimelig dårlig om farsan hadde brølt FRÆMLING hver jævla natt.
            LOUD
            PROUD
            ULTRA

Kommentar

• Tony
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2003
              • 4737

Opprinnelig skrevet av King_Raymond
              Diadora har også noen fète hvite sko, så hvis du har på deg dem så er du nok en casual du og
              Diadora Borg Elite

Kommentar

• ON
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Mar 2004
                • 3639

http://www.immortalsole.co.uk/ccp51/...elite-w-go.jpg

dissa?

Kommentar

• Tony
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2003
                  • 4737

Opprinnelig skrevet av Nordby
                  Du finner ikke et bedre bilde da?

Kommentar

• Trondeo
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jun 2005
                    • 3062

Opprinnelig skrevet av Tony
                    Du finner ikke et bedre bilde da?
                    Bedre at en gjør det, enn ingen =)

Kommentar

• mr.Jordbakke
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jun 2005
                      • 3845

Spm: Hvordan klarer dere å holde skoa så hvite hele tida?
                      NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

Mvh
                      Mr.Jordbakke

Kommentar

• Tony
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2003
                        • 4737

Hit skokrem

Kommentar

• Fugla
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • May 2004
                          • 1718

Puh! Godt spørsmål.! jeg har heller ikke klart å rive disse hvite skoene ut av tankene... På natterstid har dette spørsmålet dukket opp et hav av ganger...
                          Homer Simpson.

www.ultrassarp.no

Kommentar

• King_Raymond
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2003
                            • 4987

Opprinnelig skrevet av Tony
                            Hit skokrem
                            Eller hVit skokrem da
                            Ultras Felt C Lillestrøm

Kommentar

• mr.Jordbakke
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jun 2005
                              • 3845

Nei, fy fader! Den tid da jeg må begynne å pusse dagligskoa mine håper jeg aldri kommer.

Husker forøvrig at jeg på 80-tallet hadde hvita adidas-sko. Mora mi putta dem i vaskemaskinen, og de ble som nye :-)

Mvh
                              Mr.Jordbakke

Kommentar

• Ola
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Dec 2003
                                • 1651

Jeg skjønner ikke at så mange kan være så fasinert av en kultur som står for så til de grader dårlige verdier.

Temmelig idiotisk at noen uniformerer seg i så synlige merker som Burberry osv for å kommunisere at man synes casualskulturen er tøft, for det er nettopp det man gjør! Blir som med han som er tøff nok til å stå på tribunen med Burberry-cap, men ikke tøff nok til å bære cap'n på hodet ut i bilen etter kampen. Latterlig og tragisk på en gang.

En ting skal dere vite unger; når dere blir eldre og klokere vil dere velge klær og stil basert på egne ekte individuelle valg og preferanser. Da vil dere se tilbake, og riste på hodet av hvor idiotiske dere var da dere brukte masse penger på å uniformere dere som kvasi-casuals og hadde Football Factory som bibel.

Kommentar

• Chessheim-kanaris
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Oct 2005
                                  • 1022

Opprinnelig skrevet av Ola
                                  Jeg skjønner ikke at så mange kan være så fasinert av en kultur som står for så til de grader dårlige verdier.

Temmelig idiotisk at noen uniformerer seg i så synlige merker som Burberry osv for å kommunisere at man synes casualskulturen er tøft, for det er nettopp det man gjør! Blir som med han som er tøff nok til å stå på tribunen med Burberry-cap, men ikke tøff nok til å bære cap'n på hodet ut i bilen etter kampen. Latterlig og tragisk på en gang.

En ting skal dere vite unger; når dere blir eldre og klokere vil dere velge klær og stil basert på egne ekte individuelle valg og preferanser. Da vil dere se tilbake, og riste på hodet av hvor idiotiske dere var da dere brukte masse penger på å uniformere dere som kvasi-casuals og hadde Football Factory som bibel.
                                  man skal vel ikke skjere alle over en kam heller?!
                                  ikke alle som velger å gå med klær av et visst merke er en casual, eller står inne for det som casual kulturen gjør!

nå er jo ikke jeg en del av UFC heller da, som denne tråden faktisk handler om..
                                  men jeg bruker gjerne klær av burberry og luis vitton osv, men er definitivt imot casual utviklingen som har kommet til dette landet..
                                  var bare det jeg ville si.. man skal ikke skue hunden på hårene vet du!
                                  Last edited by Chessheim-kanaris; 17.04.2006, 15:44.
                                  mvh Lsk's nye fysioterapeut

Kommentar

• King_Raymond
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2003
                                    • 4987

Hvem er det du prater om her egentlig?
                                    Ultras Felt C Lillestrøm

Kommentar

• Gale Isbre
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Dec 2005
                                      • 1164

Jøss, her lærer man jo mer om klær enn på hele sendeflaten til TV3 til sammen, jo!
                                      Ser at uttrykket "gå kledd" går igjen her. Kanskje LSK ser annerledes på saken om hele feltet lar være å kle seg? Muligheten er stor for at Naken-Kanaris ville fått stor oppmerksomhet...

Kommentar

• Chessheim-kanaris
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Oct 2005
                                        • 1022

Opprinnelig skrevet av Gale Isbre
                                        Jøss, her lærer man jo mer om klær enn på hele sendeflaten til TV3 til sammen, jo!
                                        Ser at uttrykket "gå kledd" går igjen her. Kanskje LSK ser annerledes på saken om hele feltet lar være å kle seg? Muligheten er stor for at Naken-Kanaris ville fått stor oppmerksomhet...
                                        jeg vil tippe de ser litt anderledes på saken, i og med at blotting er straffbart i Norge

dessuten ville vel all fokus fra kampen på åråsen bli dratt mot feltet. og fansen sier vel ikke nei takk til oppmerksomhet fra media, men det blir kanskje ikke den helt ønskede vinklingen
                                        mvh Lsk's nye fysioterapeut

Kommentar

• Blakk
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • May 2005
                                          • 1860

. Da vil dere se tilbake, og riste på hodet av hvor idiotiske dere var da dere brukte masse penger på å uniformere dere som kvasi-casuals og hadde Football Factory som bibel.
                                          Liker ikke Football Factory eller burberry,begge er London aktig og shite!
                                          Så å si at det er bibelen er vel litt feil.

Kommentar

Working...