Heksejakt på UFC

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Gale Isbre
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Dec 2005
    • 1164

    Opprinnelig skrevet av Chessheim-kanaris
    jeg vil tippe de ser litt anderledes på saken, i og med at blotting er straffbart i Norge

    dessuten ville vel all fokus fra kampen på åråsen bli dratt mot feltet. og fansen sier vel ikke nei takk til oppmerksomhet fra media, men det blir kanskje ikke den helt ønskede vinklingen
    Æsj, i en annen tråd her gir jo de fleste blanke i røykeloven, vi kan vel gjøre det samme med blotteloven?

    Kommentar

    • Chessheim-kanaris
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Oct 2005
      • 1022

      Opprinnelig skrevet av Gale Isbre
      Æsj, i en annen tråd her gir jo de fleste blanke i røykeloven, vi kan vel gjøre det samme med blotteloven?
      hehe, sant nok
      da ville det hvertfall vært mye forskjellig å se på på Åråsen fremover!
      trekker flere publikummere kanskje? høyere inntekter for LSK?
      nåe jeg tenker meg om, så ser jeg igrunn bare positive ting med dette hehe
      mvh Lsk's nye fysioterapeut

      Kommentar

      • mr.Jordbakke
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jun 2005
        • 3845

        Opprinnelig skrevet av Gale Isbre
        Æsj, i en annen tråd her gir jo de fleste blanke i røykeloven, vi kan vel gjøre det samme med blotteloven?
        Snakker vi ny undergruppe, nudist-kanaris?
        NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

        Mvh
        Mr.Jordbakke

        Kommentar

        • Per Arne
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Feb 2004
          • 2347

          Opprinnelig skrevet av mr.Jordbakke
          Snakker vi ny undergruppe, nudist-kanaris?
          ..som er strenge på at det skal hoppes til hver sang.
          Støtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.

          Kommentar

          • Ola
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Dec 2003
            • 1651

            Og innføre "anal-tog"...

            Kommentar

            • Vestfold Kanaris
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Oct 2004
              • 4583

              Av det forrige innlegget ditt å dømme er du den som minner mest om å være i fjortisalderen. Husker den tida.. Ahh


              Hvem er det egentlig du snakker om? Mulig du digger Football Factory, jeg synes filmen er latterlig dårlig.


              Som tidligere nevnt kler ikke UFC seg noe mer enn en vanlig mann i gata. Gult og svart er det mest populære hos oss. Men om noen tar på seg Si, Lloyd eller dressmann er han/hun like mye supporter for det.

              Anyway, hvis det plager noen så er det ikke mitt problem.

              Lite å prate om på landet nå før traktorene settes i bruk?
              LOUD
              PROUD
              ULTRA

              Kommentar

              • mr.sandass
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Nov 2005
                • 972

                Endelig er ventetida over! Traktorne skal ut'på går'n igjen
                www.ultrasfeltc.net

                Kommentar

                • Leif A
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Dec 2003
                  • 3962

                  Jeg takker for mange lærerike innlegg om kleskoder i fotballverdenen. Det er dog ikke fullt så gledelig å lære at jeg har vært gift i tolv år med en casual! Hu bryr seg ikke mye om fotball, og kjøper helst Burberry, så da må hu jo være casual...

                  Jeg synes for egen regning at det er trist at noen av de mest trofaste supportere skal bli mistenkeliggjort, og jeg ser med spenning frem til resultatet av møtet mellom KFL og LSK.
                  Knurr...

                  Kommentar

                  • Kef1r
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Sep 2005
                    • 730

                    jaja... lsk liker og leke deilige med oss som står hehe

                    Kommentar

                    • fuglungen
                      Seniormedlem
                      Forumonanist
                      • Sep 2004
                      • 195

                      Vestold: Har dere fått noen unnskyldning av LSK??

                      Skulle ikke det være møte med LSK igår eller idag?

                      Kommentar

                      • Vestfold Kanaris
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Oct 2004
                        • 4583

                        Jeg fikk en tlf fra LSK i går med noe som minnet om en unnskyldning. Så avbrøt han med at han skulle ringe meg opp igjen om to minutter. Det var klokken 12.30 i går... Jeg venter fortsatt.

                        Så vi får se hva som skjer
                        LOUD
                        PROUD
                        ULTRA

                        Kommentar

                        • Dinho
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Jan 2006
                          • 884

                          huff.. jeg vil bare si at jeg gidder ikke å slenge meg på diskusjonen. men ønsker å utdype min holdning til dette: Jeg mener at hver enkelt supporter har ansvar for sin egen klesstil- la meg forenkle det litt: les menneskerettighets erklæringen, der finner man enkelt svaret.

                          Frihet for ultras! uansett om de er juletrær eller pent pyntet. Vårt primære mål er å støtte fugla. Hva har vi gjort galt?
                          twitter @amundsakis
                          ΘΥΡΑ 13

                          Kommentar

                          • Vegar Hjermundrud
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Dec 2003
                            • 423

                            Jeg ser til min store fortvilelse at jeg har gått glipp av en av de store debattene, men bedre sent enn aldri.

                            Ingenting er verre enn halvstuderte røvere - halve sannheter blir fort svaret med to streker under. Jeg vet at NFF og NTF har satt fokus på fotballvold fordi det muligens i Norge kan ses en økning i størrelse og aktivitet i fotballrelaterte miljøer som er innblandet i vold, eller trusler om vold. Personlig synes jeg det er riktig av norsk fotball å ta utfordringen - de færreste av oss ønsker svenske tilstander når det gjelder voldsutøvelse i fotballsammenheng.

                            Problemet, tror jeg, oppstår når klubbene og deres sikkerhetsansvarlige får for dårlig opplæring. Plutselig blir alle som går i bestemte merkeklær potensielle nevekjempere. Det er vel liten tvil om at personer uniformert i SI, FP, BB osv er overrepresentert blant de som slåss i fotballsammenheng (i grunnen pussig når en vet hva f.eks. en Stone Island-jakke koster, den kan jo bli ødelagt), men det er bare de som kan for lite om emnet som automatisk setter likhetstegn mellom utseendet og atferden. Politiet på Romerike og de sikkerhetsansvarlige i LSK har sikkert fått et to timers kræsjkurs i fotballvold og uten kompetanse blir nyansene vanskelige å tyde. Det det må slås ned på er vold eller trusler om vold og så får vi heller akseptere at noen liker å uniformere seg i dyre merkeklær. For min egen del, som ansatt i det offentlige helsevesen, blir det Dressmann en stund til.

                            Ultras Felt C er ultras er de ikke?
                            Ha respekt for tradisjoner. Behold bindestreken!

                            Kommentar

                            • King_Raymond
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2003
                              • 4987

                              Opprinnelig skrevet av Vegar Hjermundrud
                              Jeg ser til min store fortvilelse at jeg har gått glipp av en av de store debattene, men bedre sent enn aldri.

                              Ingenting er verre enn halvstuderte røvere - halve sannheter blir fort svaret med to streker under. Jeg vet at NFF og NTF har satt fokus på fotballvold fordi det muligens i Norge kan ses en økning i størrelse og aktivitet i fotballrelaterte miljøer som er innblandet i vold, eller trusler om vold. Personlig synes jeg det er riktig av norsk fotball å ta utfordringen - de færreste av oss ønsker svenske tilstander når det gjelder voldsutøvelse i fotballsammenheng.

                              Problemet, tror jeg, oppstår når klubbene og deres sikkerhetsansvarlige får for dårlig opplæring. Plutselig blir alle som går i bestemte merkeklær potensielle nevekjempere. Det er vel liten tvil om at personer uniformert i SI, FP, BB osv er overrepresentert blant de som slåss i fotballsammenheng (i grunnen pussig når en vet hva f.eks. en Stone Island-jakke koster, den kan jo bli ødelagt), men det er bare de som kan for lite om emnet som automatisk setter likhetstegn mellom utseendet og atferden. Politiet på Romerike og de sikkerhetsansvarlige i LSK har sikkert fått et to timers kræsjkurs i fotballvold og uten kompetanse blir nyansene vanskelige å tyde. Det det må slås ned på er vold eller trusler om vold og så får vi heller akseptere at noen liker å uniformere seg i dyre merkeklær. For min egen del, som ansatt i det offentlige helsevesen, blir det Dressmann en stund til.

                              Ultras Felt C er ultras er de ikke?
                              Mm, det stemmer nok godt det du skriver her. Skjønner veldig godt at dem tar fotballvold på alvor og gjør ting for å stoppe det, men det spørs vel om dem klarer å stoppe det hvis ikke dem vet hva dem skal stoppe.

                              Ultras Felt C er ultras ja, hverken mer eller mindre...
                              Ultras Felt C Lillestrøm

                              Kommentar

                              • Dinho
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Jan 2006
                                • 884

                                Og ultras er ikke voldlige supportere, hovedmålet er å skape så mye trøkk på tribunen som mulig. Vanskligere er det vel ikke. Det er derfor en gruppe som UFC eksisterer.
                                twitter @amundsakis
                                ΘΥΡΑ 13

                                Kommentar

                                • Lillestrøm Kirke
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Oct 2004
                                  • 1470

                                  Det er en helside om denne saken i rb.no idag (ikke på sportssidene). Ikke så mye nytt i artikkelen, men KFL (styret) sin mening om UFC blir kanskje litt mer diffus. Kjøp avisa og les, har ikke funnet artikkelen på nett.
                                  "Når man har opplevd Tom Lund, blir det vanskelig å holde med noe annet enn Lillestrøm" - Arne Scheie

                                  Kommentar

                                  • mr.Jordbakke
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Jun 2005
                                    • 3845

                                    Opprinnelig skrevet av Lillestrøm Kirke
                                    Det er en helside om denne saken i rb.no idag (ikke på sportssidene). Ikke så mye nytt i artikkelen, men KFL (styret) sin mening om UFC blir kanskje litt mer diffus. Kjøp avisa og les, har ikke funnet artikkelen på nett.
                                    For oss som bor utenbys hadde det vært fint om noen kunne legge ut essensen fra artikkelen på forumet. :-D
                                    NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

                                    Mvh
                                    Mr.Jordbakke

                                    Kommentar

                                    • Vestfold Kanaris
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Oct 2004
                                      • 4583

                                      Det hadde vært veldig interessant ja!
                                      LOUD
                                      PROUD
                                      ULTRA

                                      Kommentar

                                      • Tony
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Nov 2003
                                        • 4737

                                        Opprinnelig skrevet av mr.Jordbakke
                                        For oss som bor utenbys hadde det vært fint om noen kunne legge ut essensen fra artikkelen på forumet. :-D
                                        yvonne skal skrive det inn nå, kommer vel i løpet av 30min. Men hun leste det opp for meg og det var mye håpløst der.

                                        Kommentar

                                        • Vestfold Kanaris
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Oct 2004
                                          • 4583

                                          Har fått referert innholdet nå. Er dette offisielt fra kfl?

                                          Er det mulig!
                                          LOUD
                                          PROUD
                                          ULTRA

                                          Kommentar

                                          Working...